Supernapero

OT:
Sen verran noista "pelleistä". Että onko ne tyhmiä, jotka pelleksi heittäytyy? Vai ne, jotka niitä pellejä katsoo ja siitä ilosta maksaa? Joka rahan haistaa ja sen osaa tehdä, niin minun puolesta siitä vaan rahat pois tyhmiltä.

totta. tuskin kurosestakaan ois ekan jutun jälkeen mitään kirjotettu jos ketään ei ois kiinnostanu......

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse asiassa se "kiinnostus" on melko pitkälle luotua. mainonnassa ja markkinoinnissa ylipäätään luodaan ihmisille sellaisia tarpeita mitä niillä ei oo. kun niitä lehtiä kerran on niin niitä pitää jollain myydä ja jostain täytyy se sisältökin repiä. ihan mistä vaan. kun kurosilla ja muilla pommitetaan ihmisten tajuntaa viikko kaupalla putkeen niin totta kai ne niistä puhuu ja taivastelee, kaikki tietää mistä puhutaan ja se on loistava kahvipöytien juoruaihe ja kierre ruokkii itseään. aihe joka alunperin ja pohjimmiltaan ei oikeastaan ketään kiinnosta.

itse asiassa se "kiinnostus" on melko pitkälle luotua. mainonnassa ja markkinoinnissa ylipäätään luodaan ihmisille sellaisia tarpeita mitä niillä ei oo. kun niitä lehtiä kerran on niin niitä pitää jollain myydä ja jostain täytyy se sisältökin repiä. ihan mistä vaan. kun kurosilla ja muilla pommitetaan ihmisten tajuntaa viikko kaupalla putkeen niin totta kai ne niistä puhuu ja taivastelee, kaikki tietää mistä puhutaan ja se on loistava kahvipöytien juoruaihe ja kierre ruokkii itseään. aihe joka alunperin ja pohjimmiltaan ei oikeastaan ketään kiinnosta.

joo tuosta pitikin kirjotella mutten viittiny. ihminen on kuitenkin laumasielu ja sitä kiinnostaa luonnostaan kaikki tommoset. sit siihen vedotaan joillain ihan uskomattomilla(tai muuten vaan huomiota herättävillä) otsikoilla että saadaan mielenkiinto varmasti heräämään.

e: vähän sama kuin kerrotaan mainoksessa että et oo cool ilman tuotetta x. tietenkin se vetoaa kaikkiin ketkä eivät ole cool ja tietty osa ihmisistä mielellään ostaa tuotetta x että heistä tulisi kuulimpeja(tai jotain, en osaa taivuttaa) ja että he saisivat hyväksyntää muilta...

Mutta viittaan noihin uunoihin juuri näillä uunoilla, jotka ovat noita vitun pyrkyreitä. Siellä ne Anna Nicole Smithit ja muut tekevät esimerkkejä amerikkalaisesta unelmasta ja nää apinat sitten seuraavat perässä kaikin keinoin.
Samaahan ne tekevät Suomessa. Iltalehti-julkkikset sun muut turhakkeet.
Vain amerikassa on mahdollista saarnata kasalle hulluja ja tarpeeksi tyhmiä ihmisiä ja netota älyttömiä summia rahaa.
Petteri Jussila & co. harrastivat tuota myös ihan täällä Suomessakin, eivätkä ole suinkaan ainoa esimerkki.

Ja millä ihmeen tasolla minä olen mikään esimerkki amerikkalaisesta unelmasta? Ei tajua.

Tuossahan itsekin totesit että amerikkalainen unelma elää ja on käsite. Niinhän se on, tuossa Wikipedian tulkintaa aiheesta.

The American Dream is the idea held by many in the United States that through hard work, courage and determination one could achieve prosperity.

Mikä tuossa on niin kamalaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom