Suosittele lääkäriä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phat
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin pitää hieman sairaslomaa selän kuntouttamiseksi, suositelkaa jotain yksityislekuria joka kohtuuhintaan kirjoittaa kohtuusaigonin. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varaa vaikka Mehiläisestä joltain kirurgilta/ortopediltä aika....

Mehiläisessä taisi olla 65€ käynti, lienee tota luokkaa kaikissa paikoissa.(?) Tuskin kirurgia(a) kuitenkaan tarvitsen. :)

Sitä hinta luokkaa ne on, velottavat yleensä vähintään sen 20min käynnin. No jos haluat että selkäsi tulee kuntoon niin kirurgille suosittelisin, se niistä eniten tietää ja mielellään ortopedi. Toki voit mennä yleislekurillekin, taksakin saattaa olla alhaisempi?;)

En suosittele mitään lääkäriä, kaikki ne on yhtä paskoja.

Mulla on menny luotto lääkäreihin.

Siis lääkärissä käyn sairaslomatodistuksen takia, muuten kyllä selkä hoituu.
Haagan lääkärikeskuksessa käynti vain 20+5€, ei todistuspalkkiota.
Kuulostaa hyvältä. Kiitti vinkistä, Phat! :)

Originally posted by Phat

Haagan lääkärikeskuksessa käynti vain 20+5€, ei todistuspalkkiota.
Kuulostaa hyvältä. Kiitti vinkistä, Phat! :)
Perutaan kiitokset, paska mesta. :curs:

Originally posted by fish
No mikä meni vikaan?

Perusteluja, että osaa muutkin paikkaa välttää.
Aikaa ei voi varata joten jonotusaika heti aamulla oli about 2,5h, iltapäivällä enemmän. Lääkäri lähinnä keskittyi syyttelemään kuntosaliharrastusta selänrikkojana vaikka vaiva tulee esille vain työssä, työstä ei suostunut kuuntelemaan tai kysellyt mitään. Sairaslomaa antoi vähän ollakseen yksityinen, samanverran eli muutaman päivän nyt saa ilmaiseksi terveyskeskuksestakin. Vastaanotto oli aika nuhjuinen, tehty tavalliseen kerrostaloasuntoon. Lääkäri ja työvoima oli ulkomaalaisperäistä.

Mä kävin muutamia vuosia sitten kyseisessä haagan "yksityisellä".
Mä odottelin tunnin, kunnes pääsin lääkärin juttusille.
Mulla oli selkä paskana niin mä oisin saanut 1 päivän sairaslomaa+lähetteen ilmeisesti lääkärin kaverille röntgeniin.
Painuin maksamatta helvettiin.
Ainoa hyvä puoli oli hyvännäköset hoitsut tai mitä lie, joita sen tunnin odottelun kattelin.
Sen jälkeen menin mehiläiseen ja muistaakseni pari kolme viikkoa sairaslomaa.
Alunperin menin tälle puoskarille, koska duunikaveri suositteli(oli kuullut) ja ajattelin säästäväni muutaman markan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom