Suosittele hyviä kuulokkeita/headsettejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dimmu
  • Aloitettu Aloitettu
Tarkoitus olisi ostaa ensisijaisesti pelikäyttöön (myös hieman leffoja tulee varmaan katseltua) langattomat kuulokkeet. Hyviähän varmasti löytää kun vaan lyö rahaa tiskiin tarpeeksi, mutta katselin verkkokaupasta että jo 50-70e haarukkaan näyttää saavan langattomia kuulokkeita jotka lupaavat hienouksia maan ja taivaan väliltä.

Itselleni olisi lähinnä tärkeintä että luurit eivät ala painamaan ja ovat miellyttävät päässä vaikka niitä pitäisi useita tunteja, se että akku kestäisi vähintään tuon ajan ilman latausta, ja että äänimailmakin olisi suhteellisen kirkas ja ns. "surround" efektit kuuluisi kivasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kans hakusessa kuukokkeet kun vanhat meni rikki.
Onko kellään tietoa kannattaako ostaa suht hyvät hifi kuulokkeet vai normi peli kuuloke setti. Siis jos käyttö on enimmäkseen peleihin (pc).

Mulla kans hakusessa kuukokkeet kun vanhat meni rikki.
Onko kellään tietoa kannattaako ostaa suht hyvät hifi kuulokkeet vai normi peli kuuloke setti. Siis jos käyttö on enimmäkseen peleihin (pc).

Kannattaa ehdottomasti ostaa kunnon kuulokkeet jostain hifi-liikeestä. Ei mitään langattomia vaan jotkun laadukkaat piuhalliset luurit. Hyvät luurit kestää käyttöä ja palvelee vuosikausia. Noin satasella saa jo kohtuullisia ja parilla satkulla todella hyvät. Jos tietokoneelta kuuntelee niin kannattaa harkita jonkinlaisen kuulokevahvistimen hommaamista, niin ei tule surinat läpi.

Noita on myös käytettynä paljon liikkeellä, mutta kannattaa käydä ensi jossain liikkeessä sovittelemassa omaan päähän. Kuulokkeissa käyttömukavuus on hyvin tärkeä ominaisuus ja sen tuntee vain kokeilemalla.

Kannattaa ehdottomasti ostaa kunnon kuulokkeet jostain hifi-liikeestä. Ei mitään langattomia vaan jotkun laadukkaat piuhalliset luurit. Hyvät luurit kestää käyttöä ja palvelee vuosikausia. Noin satasella saa jo kohtuullisia ja parilla satkulla todella hyvät. Jos tietokoneelta kuuntelee niin kannattaa harkita jonkinlaisen kuulokevahvistimen hommaamista, niin ei tule surinat läpi.

Noita on myös käytettynä paljon liikkeellä, mutta kannattaa käydä ensi jossain liikkeessä sovittelemassa omaan päähän. Kuulokkeissa käyttömukavuus on hyvin tärkeä ominaisuus ja sen tuntee vain kokeilemalla.

Ok. Niin vähän aattelinkin. Mitä noissa on käytännössä eroa onko vaikka 7.1 peli luurit vaiko normi hyvät hifi luurit.
Kuuloke vahvarin tilasin kun oli murossa niin kehuttu.
Joku vois suositella jotain hyviä maks 150e luureja :) Noitakun tuntuu olevan liikkeellä aika montaa eri merkkiä.

Mites noiden langattomien kanssa. Vaikka noissa langallisissa on parempi ääni, niin niissä on se vitun johto, joka on aina ja iankaikkisesti solmussa takertuu joka kulmaan. Löytyykö kohtuullisia 150€ hintaluokkaa. Noi nykyiset Senhaiserit vie hermot solmuineen.

Kyllä nykyään monimutkaisempiakin asioita viedään langattomasti kuin musiikki. Ei se nyt susipaskaa voi olla?

Kellään kokemuksia Sennheiser hd 558:sta? Näyttäisi olevan miki:n 555:n uudempi versio kyseessä. Tässä nää halpiskuulokkeet on alkanut hiukan vituttamaan, ja ajattelin ostaa uudet.

Kellään kokemuksia Sennheiser hd 558:sta? Näyttäisi olevan miki:n 555:n uudempi versio kyseessä. Tässä nää halpiskuulokkeet on alkanut hiukan vituttamaan, ja ajattelin ostaa uudet.

Mä ostin tollaset just viime viikolla vanhojen Beyerdynamicin mentyä vanhaksi. Tykästyin noiden samettipehmusteeseen, ja ääni on nyt muutaman illan (ehkä 10 tuntia) kuuntelun jälkeen tosi raikas ja miellyttävä. Mä voin ainakin suositella näitä. Kuuntelen niillä lähinnä leffamusiikkia, ysäriä, ja tukkaheviä, jos sillä nyt on merkitystä. :D

I'm the type of person who never takes off my headphones...The suggestion at the end though, to get a good set of headphones then just use a stand alone mic to talk with, got me to thinking about a few questions.

Mä ostin tollaset just viime viikolla vanhojen Beyerdynamicin mentyä vanhaksi. Tykästyin noiden samettipehmusteeseen, ja ääni on nyt muutaman illan (ehkä 10 tuntia) kuuntelun jälkeen tosi raikas ja miellyttävä. Mä voin ainakin suositella näitä. Kuuntelen niillä lähinnä leffamusiikkia, ysäriä, ja tukkaheviä, jos sillä nyt on merkitystä. :D
Ok:), taidanpa hankkia tollaset, kun en pikaisella googlettelulla mitää pahaa sanottavaa löytänyt. Päinvastoin, näytti että arvosteluissa oli saanut erittäin hyviäkin arvosanoja.

^Pakko kommentoida että itse tilasin kys. headsetin. Hintaa tuli 19,90e + postikulut, CDONin joulutarjous/5e alennuskoodi auttoivat asiaa :) kandee käydä kattoon CDONista josko niitä ois vielä jäljellä!

Himottais noise cancelling luurit. Onko Boset edelleen parhaat vai löytyykö (mahdollisesti halvempia) kilpailijoita?

Pienen webbiresearchin jälkeen taitaa mennä Nokian BH-905:t tilaukseen...

Näissä hifi kuulokkeissa ei näköjään ole äänen voimakkuuden säätöä ollenkaan. Vai löytyykö jostain?
Taitaa sittenkin mennä peli kuulokkeiden puolelle...

Jos in-earit kiinnostaa niin voin suositella kertakaikkisen loistavia Denon AH C-700 -nappeja. Maksaa tietääkseni hieman päälle kahdensadan euron, en oo ihan varma kun ite sain reilussa alennuksessa. Ääni pesee mielestäni leikiten Sennin 555:sen ja 595:n. Myös istuminen korvassa on erittäin hyvä. Tiettyihin musiikkilaatuihin ne eivät sovi itsekseen niin hyvin, esim. folk- ja power metaliin soveltuu paremmin iTunesin tai iPhonejen "Syvä"-äänenmuunnos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom