SUPERCARB 1kg -40%

Suosittele epilaattoria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Regina
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin Philipsin Satinella softin. Sääriin jäi sänki. Lieneekö syynä se että oli liian lyhyet karvat? Kuinka pitkät ne pitäis olla, että epilointi onnistuu vai ostinko huonon vehkeen?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ostin Philipsin Satinella softin. Sääriin jäi sänki. Lieneekö syynä se että oli liian lyhyet karvat? Kuinka pitkät ne pitäis olla, että epilointi onnistuu vai ostinko huonon vehkeen?

Syynä voi tosiaan olla liian lyhyet karvat. Itselläni oli joskus Braunin epilaattori. Karvat piti olla todellakin pitkiä (en nyt millimäärää osaa sanoa), että tulosta tuli. Kovin tyytyväinen en siihen ollut ja vaikka useamman kerran yritin sillä epiloida niin kipu oli aivan sietämätön. Enkä tykännyt siitä sängestä, jonka piti antaa kasvaa, että epilointi taas onnistuisi. Annoin sitten koko laitteen pois ja nykyään tyydyn ihan vain sheivaukseen.

Mulla on toi Philipsin Satinelle Ice ja oon siihen tyytyväinen. Kovaa meteliä se pitää, mutta karvat saa kyytiä, eikä ihan hirveästi satukaan.

Kaverini myös kehunut tuota Satinelle Ice -epilaattoria. Siinähän on jokin jäähdytyssysteemi ja se poistaa kuulemma lyhyetkin ihokarvat sekä jopa kainalot ja bikinirajankin melko kivuttomasti.

edit. Se olikin Satin Ice eikä Satinelle, joka tuolla kaverilla on.

Ajattelin antaa muutaman vinkin epilaattorin hakintaa epäröiville. Lueskelin eilen Trendiä ja siinä oli Braunin ja Philipsin epilaattoreiden mainokset. Sekä Philipsin Satinelle Ice Premiumista että Braunin Silk-épil -epilaattorista saa rahat takaisin, jos ei ole 100% tyytyväinen tulokseen. Vaikka aikoinaan en tosiaan tyytyväinen siihen silloiseen Braunin epilaattoriin ollutkaan, niin pitäisiköhän testata jompikumpi noista mainitsemistani laitteista (ehkä tuo Philips)...Ainakin kivutonta ja tehokasta tulosta niissä luvataan. Joten ei kai siinä mitään häviä, jos tuollaisen hankin, kun tuo osta ja ja kokeile -takuu niissä kerran on.

Pitää vähän herätellä tätä keskustelua näin kesän ollessa alkamaisillaan. ;)
Itselläni olisi harkinnassa hankkia Philips Satinelle Ice Premium. Hintaa on noin 99 €, mutta aleilla saisin 76 €. Toinen vaihtoehto on Braun, mutta siitä pitäisi pulittaa noin 80 € + postarit. Onko kokemuksia Philipsin uutukaisesta Satinelle Icesta? :)

Koitin sitten tossa joku aika sitten kylmävahaa sääriin. En ollut varmaan pariin viikkoon sheivannut, joten poistettavaa oli, mutta kappas. Ei lähtenyt yhtään mitään! Kädet, sääret ja kylppärin lattia vain tahmastuivat. Tein ihan ohjeen mukaan ja koitin useampaan kohtaan, eri kulmista ym ym., mutta mitään ei vain lähtenyt.

Nyt ajattelin koittaa myös epilaattoria, kun sitä on niin paljon kehuttu. Pelottaa vain, että silläkään ei lähde. Sheivaus on ihan jees, mutta ei sitä nyt kesällä jaksaisi olla koko ajan tekemässä.

Käyn varmaan ostamassa heti ensi kuussa palkkapäivänä, tulen sitten kertomaan arvion :D

Mulla on joku todella vanha epilaattori ilman mitään lisätoimintoja. Sanottava myös että karvanpoisto on mulle aina ollut hemmetin tuskallista, mutta silti ihan hyvin pärjätään ilman mitään jäähdytysosia.

Sen sijaan mulla on sellainen "kivunlievityskeino" että kuuntelen aina täysillä korvanapeista musiikkia kun epiloin. Se jotenkin turruttaa mukavasti, ilman musiikinpauketta korvissa en suostukaan tätä viikottaista kidutusta suorittamaan.

Jos kivuttomuutta haluaa niin minäkin suosittelen sokerointia, mutta säärien sokerointi on mun mielestä kyllä rahantuhlausta.... polvesta ylöspäin on sitten eri asia. ;)

Pitää vähän herätellä tätä keskustelua näin kesän ollessa alkamaisillaan. ;)
Itselläni olisi harkinnassa hankkia Philips Satinelle Ice Premium. Hintaa on noin 99 €, mutta aleilla saisin 76 €. Toinen vaihtoehto on Braun, mutta siitä pitäisi pulittaa noin 80 € + postarit. Onko kokemuksia Philipsin uutukaisesta Satinelle Icesta? :)
Kokemuksia ko. laitteesta on noin 3 kk ajalta. Jäähdytysosa tosiaan helpottaa kipua, ja 2 eri nopeutta on myös kätevä juttu. Ihan ilmankin jäähdytysosaa toimii hyvin. En osaa verrata muihin, sillä tämä on ensimmäinen epilaattorini. Mukana tulevat lisävarusteet ( ajopää, rajain)ovat ihan näppäriä myös. Plussaa todella pitkästä johdosta: on helppo käyttää, kun ei tarvitse tapella liian lyhyen sähköjohdon kanssa!

Yleensä ongelmat ovat olleet samoja kuin muidenkin epilaattoreiden käyttäjillä tässä ketjussa: Pitää olla tarkka, että saa kaiken pois, karvojen pitää olla jonkin pituisia ja vielä pitää muistaa kuoria ihoa usein sisäänkasvaneiden karvojen välttämiseksi. Käytännössä kerran viikossa saa tarkistaa tilanteen. En ainakaan toistaiseksi ole vaihtamassa takaisin sheivailuun.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Eikä mitään satu - ainakaan sääristä :D muualta en kyllä uskalla kokeilla, kun on senverran järeämmät karvat (sheivaus usein must, onneksi iho ei ärry)

Muutama kk sit ostin Braun Silk epil 7 dual wet & dry ja voin liioittelematta sanoo et ylivoimaisesti paras lopputulos mitä oon koskaan kokeillut. Gigantist löytyy eikä oo pahan hintainenkaan.

Mulla on joku braunin eversoft ja eilen sitä käyttelin, vaan ihan on karvaiset sääret edelleen/taas! Mun karvoihin ei pysty varmaan mikään, kun sokerointikaan ammattilaisella oli ihan rahanhukkaa. Joka päivä saan siis taistella karvoja vastaan. .. Lisäksi jaloissa on punaisia pisteit karvatuppien kohdalla, liittynee sisäänkasvaneisiin karvoihin. Auttaisiohan säännöllinen kuorinta? Jalat eivät myöskään rusketu. Helvetti.

Onko kellään kokemusta ns. karvanpoistolaitteista. Jotka toimii valoimpulsseilla. Edullisimpia saisi päälle pariin sataan. Olen lukenut, että joillain toimii, toisilla ei. Epäilyttää kylläkin, mutta kivuton ja pitkäaikainen käsittely kelpaisi.

Onko kellään kokemusta ns. karvanpoistolaitteista. Jotka toimii valoimpulsseilla. Edullisimpia saisi päälle pariin sataan. Olen lukenut, että joillain toimii, toisilla ei. Epäilyttää kylläkin, mutta kivuton ja pitkäaikainen käsittely kelpaisi.

Itse ainaki haluisin ekaksi testata jossain ennen kuin laittaisin omat rahani siihen, kun näyttää ainaki internet juttujen perusteella että joillakin toimii ja joillakin ei. Tai sit menee vain ammattilaiselle ottaa karvat pois.

Rohkenin vihdoin kokeilla epilaattoriani kainaloihin ja vähän alakertaankin, eihän se sattunutkaan mitenkään liikaa. Huomattavasti siedettävämpää epiloida pari kertaa viikossa kuin sheivata joka päivä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom