Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin Philipsin Satinella softin. Sääriin jäi sänki. Lieneekö syynä se että oli liian lyhyet karvat? Kuinka pitkät ne pitäis olla, että epilointi onnistuu vai ostinko huonon vehkeen?
Mulla on toi Philipsin Satinelle Ice ja oon siihen tyytyväinen. Kovaa meteliä se pitää, mutta karvat saa kyytiä, eikä ihan hirveästi satukaan.
Kokemuksia ko. laitteesta on noin 3 kk ajalta. Jäähdytysosa tosiaan helpottaa kipua, ja 2 eri nopeutta on myös kätevä juttu. Ihan ilmankin jäähdytysosaa toimii hyvin. En osaa verrata muihin, sillä tämä on ensimmäinen epilaattorini. Mukana tulevat lisävarusteet ( ajopää, rajain)ovat ihan näppäriä myös. Plussaa todella pitkästä johdosta: on helppo käyttää, kun ei tarvitse tapella liian lyhyen sähköjohdon kanssa!Pitää vähän herätellä tätä keskustelua näin kesän ollessa alkamaisillaan. ;)
Itselläni olisi harkinnassa hankkia Philips Satinelle Ice Premium. Hintaa on noin 99 €, mutta aleilla saisin 76 €. Toinen vaihtoehto on Braun, mutta siitä pitäisi pulittaa noin 80 € + postarit. Onko kokemuksia Philipsin uutukaisesta Satinelle Icesta?
Onko kellään kokemusta ns. karvanpoistolaitteista. Jotka toimii valoimpulsseilla. Edullisimpia saisi päälle pariin sataan. Olen lukenut, että joillain toimii, toisilla ei. Epäilyttää kylläkin, mutta kivuton ja pitkäaikainen käsittely kelpaisi.