Suosittele epilaattoria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Regina
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mulla on Philipsin satin ice optima. Ikää laitteella on noin muutama vuosi. Siinä on mukana sellainen pakastimessa säilytettävä osa, joka laitetaan siiihen laitteen kylkeen kiinni ja se osuu ihoon heti epiloinnin jälkeen. Tuo hieman helpottaa sitä nippailua.

Mä nostan tämän ketjun ylös nyt, kun tänään oli mahdollisuus käydä katsomassa alennusmyyntejä, silmiin sattui ale tästä laitteesta, Philips Satin ICE Anttilasta 79€ (normaalisti 99€). Kävin heti ostamassa!

Ensimmäistä kertaa edes katson jotain epilaattoria. TV-mainoksessa näkyy hitaasti pyörivä hellä ratas joka nätisti nippasee karvan ja kaikki näyttää hienolta ja rauhalliselta... Mä kyllä järkytyin sitä laitteen pyörivää osaa, tosi rajun näköinen. Tuntui että tunkee jalkaansa hain suuhun. Ja kun se pyörähti käyntiin oli äänikin kuin milläkin traktorilla.

Mutta nyt onkin sileät jalat! Eikä se tuntunut yhtään niin pahalta kun miltä se laite näyttää/kuulostaa. En jaksanut odottaa että se jääosa olisi jäätynyt, otin sen pakastimesta liian aikaisin mutta tuskin haittasi mitenkään perusteellisesti (ei ollut jäätynyt vielä).
Pakkauksessa on mukana kaiken näköisiä lisäsuuttimia kuin millekin imurille. On epilaattoripään lisäksi ladyshaverpää, ja sitten myös kuorintapää! Tuskin tulee noita muita koitettua, vaikka sanovat ohjeessa että pitäisi toisinaan käyttää sitä kuorintapäätä ettei tule sisäänkasvaneita karvoja tms.

Mutta oon tosi tyytyväinen tähän ostokseen ja tulin tänne kertomaan muille kahdenkymmenen euron alemmasta hinnasta jos joku tommosta on ajatellut ostaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä ostin kans jonkun aikaa sit epilaattorin (joku braunin satin care tai jotain sellaista)mut, kuin hitaasti sillä pitää ajella, et kaikki karvat lähtee..?? Tuntuu, et sinne tänne jää haivenia? tai sit mulla on ylihirvee viidakko jaloissa, joka ei lähde edes tolla vehkeellä:nolo:

Pystyykö noilla tavallisilla epilaattoreilla ajelemaan bikinirajan ja kainalot, vai pitääkö siihen olla erikseen oma laite?

Ensimmäistä kertaa edes katson jotain epilaattoria. TV-mainoksessa näkyy hitaasti pyörivä hellä ratas joka nätisti nippasee karvan ja kaikki näyttää hienolta ja rauhalliselta... Mä kyllä järkytyin sitä laitteen pyörivää osaa, tosi rajun näköinen. Tuntui että tunkee jalkaansa hain suuhun. Ja kun se pyörähti käyntiin oli äänikin kuin milläkin traktorilla.

Mutta nyt onkin sileät jalat! Eikä se tuntunut yhtään niin pahalta kun miltä se laite näyttää/kuulostaa. En jaksanut odottaa että se jääosa olisi jäätynyt, otin sen pakastimesta liian aikaisin mutta tuskin haittasi mitenkään perusteellisesti (ei ollut jäätynyt vielä).
Pakkauksessa on mukana kaiken näköisiä lisäsuuttimia kuin millekin imurille. On epilaattoripään lisäksi ladyshaverpää, ja sitten myös kuorintapää! Tuskin tulee noita muita koitettua, vaikka sanovat ohjeessa että pitäisi toisinaan käyttää sitä kuorintapäätä ettei tule sisäänkasvaneita karvoja tms.

Joo, se ääni on kyllä aika paha :D Itse en aina edes jaksa hakea sitä jääosaa pakkasesta ja ajan välillä ilman sitä. Ja niistä muista päistä on kerran tullut kokeiltua sitä tavallista shaver-päätä, mutta totesin, että höylä on parempi vaihtoehto, jos ei viitsi alkaa epiloimaan. Ihon kuorintaankin mielummin käytän kuorintavoiteita ja/tai -kinnasta.

Pystyykö noilla tavallisilla epilaattoreilla ajelemaan bikinirajan ja kainalot, vai pitääkö siihen olla erikseen oma laite?

Ihan tuolla samalla laitteella olen ajellut. Tuossa mun laitteessa on olemassa kaksi moodia, joissa se ajopää pyörii eri nodeudella. Hitaampi moodi tuntuu nippaavan vähän vähemmän ja sopii hyvin hennommille karvoille (esim säärille) ja nopeampi sitten nyppii tehokkaammin paksummatkin karvat.

Sisäänpäinkasvaneet karvat on kyllä mulla välillä aikamoinen riesa, etenkin bikinialueilla. Säären karvat on niin hentoiset ja jotenkin kasvavat enemmän pinnassa, että harvoin jäävät ihon sisään, mutta bikinialueilla noita on vähän väliä. Pahimmassa tapauksessa ovat vielä kovin kipeitä, kun sinne ihon sisään jäänyt karva kasvaa jopa parisenttiseksi. Ja sillä alueella ei oikein tunnu kuorinta auttavan, kun ne karvat ovat jossain paljon syvemmällä. Oliskos näiden välttämiseen jollakin joitain hyviä vinkkejä?

Ostin Gigantista Panasonicin ihkupinkin epilaattorin. :) Oli tarjouksessa 29 euroa, ni tottakai tarttu mukaan. Täs pitää pitää johto kii seinäs samal ku ajelee, ei oo mitää erillist akku/patterisysteemiä. Sattu kyllä tuntu et repi käden irti! :D Tiedä sitte olisko kallimmat vehkeet parempi.. Äsken vaan testasin vähäse. Pitäs varmaa vähä uskaliaammin epiloida.

Välttääkseni uuden tredin aloittamisen lisään kokemukseni tähän, en tiedä kuuluisiko tämä vitutus osioon.. noh enivei!

Eilen päätin että nyt lähtee talvakarvat kintuista (onhan mulla ne talvisaappaat mitkä pitävät vain sääret/pohkeet lämpiminä :) ). Tuumasta toimeen, kone esille ja päälle. Sen äänen kuullessa muistuikin mieleen edelliset kokemukset, se ääni suorastaan huutaa kipua, "tämä sattuu, tämä sattuu".

Tavoitteena on kuitenkin saada säihkysääret kesäksi ja muutama ajokerta siihen pitää varata. Aloitan ja samalla hetkellä tekeekin mieli jo lopettaa, ai prkl et sattuu. Nipistää niin pirusti etenkin nilkan alueelta. Määrätietoisesti jatkan, saan puolet oikeasta jalasta "hoidettua". Siinä vaiheessa mietin mitä pahaa olenkaan mennyt tekemään että tähän kipuun suostun, ainoa asia mikä saa jatkamaan on se etten voi jättää jalkaa "puoliksi ajellun" näköiseksi. :whip:

Oikea sääri kunnossa, päässäni pyörii että miten voi mimmi olla näin tyhmä että itseään satuttaa vapaaehtoisesti?! Onneksi olin yksi kotona, olisi muutkin saaneet osansa tuskastani.. Lopetettuani vasemman säären epiloinnin, tarkistan lopputulosta. Loistavaa nyt ne on siistit, niitä kuumottaa ja ajattelen kauhulla jo seuraavaa kertaa. :curs:

Toivottavasti ensi kerta ei ole niin tuskallinen.. :rolleyes:

Itseltäni löytyy myös Philipsin Satin Ice optima, joka on 4-5 vuotta vanha. Koneessa on tavallinen, epilointi ja joku kuorintapää. Koneen epilointipää pitää kyllä uskomatonta meteliä ja todellakin äänen kuullessa menee kylmiä väreitä :D .

Epiloinnista en luovu, vaikka alkuun kipu olikin aika kova, koska karvan kasvu on hidastunut ja sääret on karvattomat useamman viikon. Toinen syy on hinta. Laite makso noin 80 euroo, joten on hintansa arvonen, jos vertaa kosmetologin tekemiin vahauksiin, sokerointeihin ja varsinkin valoimpulssi hoitoon. Ja vahaukseen verrattuna tunne on omasta mielestäni melko samanlainen.

Enää en käytä edes laitteen mukana tullutta ´jäädytys´osaa. Jalkojen tuntoaisti on ilmeisesti säännöllisen käytön myötä turtunut.

Enää en käytä edes laitteen mukana tullutta ´jäädytys´osaa. Jalkojen tuntoaisti on ilmeisesti säännöllisen käytön myötä turtunut.

Sama homma, epilointi sujuu nykyään täysin kivuttomasti jopa kokonaan noin metrin korkeudeltakin. Kainalot ei oo vieläkään tottunu, ne menee nykyisin höylällä.

Böödi: oletko kokeillut sokerointia? Se on kalliimpi, mutta kivuttomampi kuin vahaus.
Itselläni on ollut perusepilaattori (Braun, maksoi jotain 40e), mutta brassin käyn teettämässä sokeroinnilla ammattilaisella. Jollei ennen ole ottanut jaloista karvoja juurineen vaan aina raakannut niin kannattaa käydä kerran otattamassa kosmetologilla vahalla ja sen jälkeen aloittaa säännöllinen epilointi ennen kuin karvat pääsevät kunnolla edes kasvamaan.

Kiinnostusta olisi tuolle sokeroinnille. Oletko Helsingissä jossain käynyt?
Minkä hintasia noi hoidot on?

Vahauksessa olen muutan kerran käynytkin jo mutta laiskuuttani menin sitten höylällä sääreni siloittamaan ja siitä innostuneena rehottivat sääret taas kahta kauheemmi, tarkoittanee sitä että sitten se epilointi oli tuskaa.
Jatkossa olisi takoitus käyttää vain epilaattoria jalkoihin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse ostin viime kesän kynnyksellä ystävien suosituksesta epilaattorin ja säännöllisesti olen käyttänyt siis nyt vajaan vuoden.

Ensimmäiset kerrat kirpaisivat enemmän ja iho hieman ärtyi, mutta nyt sujuu jo suuremmitta tuskitta, hemmottelua se nyt ei kuitenkaan vieläkään ole.:D
Epiloin sääret ja kädet, kainaloita ja bikinirajoja en ole kokeilukerran jälkeen uskaltanut epiloida, sillä iho ärtyi todella pahasti ja kesti noin viikon verran pahan näköisenä.

Oma karvankasvuni on aina ollut nopeaa ja karvoja on ihan liiaksi jaloissa (onneksi sentään vaaleita), mutta epiloinnin ansiosta kasvava sänki on ihan oikeasti huomattavasti pehmeämpää ja harvempaa. Eli suosittelen kokeilemaan!

Asun Oulussa, mutta Hkin seudulta löytyy kyllä sokerointia (myös Body Sugaring) nimellä. Kannattaa varmistaa, että sokeroinnin tekijä on saanut koulutuksen (ammattilaisten pitämän ei työssä opittuna) ja myös tehnyt sokerointeja. Veikkaan, että harjoittelevan tekemänä voipi olla epämukavaa.
Sattuuhan se jonkin verran, muttei läheskään niin paljoa kuin vahaus, itse epiloinnista puhumattakaan. Viime vuonna kävin kaksi eka kertaa kuukauden välein ja sitte ei tarvinnutkaan kolmeen kuukauteen murehtia.

Sama homma, epilointi sujuu nykyään täysin kivuttomasti jopa kokonaan noin metrin korkeudeltakin. Kainalot ei oo vieläkään tottunu, ne menee nykyisin höylällä.

No hyvä en ole ainut. Nyt kyllä kävi niin, että jouduin ostamaan uuden epilaattorin, sillä aiemman epilaattorin sen pyörivän osan ympärille kietoutui vahingossa tamponin naru :lol2:
Oli epilaattori näkemisen arvoinen

Jaa meniskö sitä seuraavaksi lukemaan tota kuukuppi-threadiä niin vältytään jatkossa tällaisilta vahingoilta :lol2:

Juu, sain tuossa joulun aikoihin sitten vihdoin ja viimein ostettua itselleni tämän karvan karkoittaja-vempaimen. Ostin Philipsin Satinelle Ice merkkisen epiksen, aika kallis...mutta sääret ja bikinirajat sillä vetäsee kivasti, ei tunnu juuri missään. Mut kainalot! Apua, ihan sairasta! en kokeile kainaloista epiloida enää ikinä, veri vaan tirsku! hirveetä hommaa. Siispä kainalot vedän sillä sheiveripäällä.

Tästä ketjusta innostuksen saaneena kävin eilen ostamassa epilaattorin. Merkki on Philips Satinelle Soft, hinta 49 euroa. Miksei kukaan ole aikaisemmin kertonut kuinka hieno vehje tuollainen on?! :hyper: Kaduttaa sikana ettei ole aikaisemmin tullut hankittua!

Myyjä sanoi että kalliimpi epilaattori (80 euroa) olisi varmaankin kivuttomampi, mutta taloudellisista syistä päädyin halvempaan. :rolleyes: Siinä sitten kylppärin lattialla istuskelin laite kädessä, kaamea ääni, olin kauhuissani, meinasin jo luopua koko touhusta :D ... Sitten sisuuntuneena kokeilin ja kappas, eihän se sattunut yhtään! Lastenleikkiä vahauksen ja vaahtojen rinnalla! Pientä sähköiskujen tapaista kirvelyä, iho punoitti pari tuntia, siinä kaikki.

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Ainoa miinus oli, ettei lyhimmät ihokarvat lähteneet, voi toki johtua siitä, että unohdin venyttää ihoa.

Mun mummoni nuoruudessa teki nuotion, otti palavan kepin ja poltti karvat karvat pois. Sairaalassa hoitajat oli ihmetellyt, kun mummolla ei ollut säärikarvoja eli eivät ole kasvanut takaisin. Itse käytän epilaattoria, vahaa, höylää, mitä milloinkin. Kainaloihin käytän pääsääntöisesti vain epilaattoria.

Mahtaako pitää paikkaansa, että kuukautisten aikana, jos ajaa karvat, ne kasvaa nopeammin takaisin?

Auts. Oletteko ajatelleet valo-impulssihoitoa? Sillähän karvat lähtee kai (lähes) pysyvästi? Itse olen nyt pari kertaa käynyt ja tähän mennessä eivät ainakaan ne irronneet ole tulleet takaisin (ekasta kerrasta ehkä 10 vk). Lisäksi se karva mikä ei (vielä) ole lähtenyt on pehmentynyt huimasti. Eli voin suositella.

Tietääkö joku kauneushoitolaa Tallinnassa (keskustan tuntumassa), joka tekisi tätä valoimpulssikarvanpoistoa? Yritin googletella, mutta kaikki tuntuvat tekevän vain kuumavaha tai sokerointihoitoja.

Zone-sarja -42%

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom