- Ikä
- 41
Mulla on Philipsin satin ice optima. Ikää laitteella on noin muutama vuosi. Siinä on mukana sellainen pakastimessa säilytettävä osa, joka laitetaan siiihen laitteen kylkeen kiinni ja se osuu ihoon heti epiloinnin jälkeen. Tuo hieman helpottaa sitä nippailua.
Mä nostan tämän ketjun ylös nyt, kun tänään oli mahdollisuus käydä katsomassa alennusmyyntejä, silmiin sattui ale tästä laitteesta, Philips Satin ICE Anttilasta 79€ (normaalisti 99€). Kävin heti ostamassa!
Ensimmäistä kertaa edes katson jotain epilaattoria. TV-mainoksessa näkyy hitaasti pyörivä hellä ratas joka nätisti nippasee karvan ja kaikki näyttää hienolta ja rauhalliselta... Mä kyllä järkytyin sitä laitteen pyörivää osaa, tosi rajun näköinen. Tuntui että tunkee jalkaansa hain suuhun. Ja kun se pyörähti käyntiin oli äänikin kuin milläkin traktorilla.
Mutta nyt onkin sileät jalat! Eikä se tuntunut yhtään niin pahalta kun miltä se laite näyttää/kuulostaa. En jaksanut odottaa että se jääosa olisi jäätynyt, otin sen pakastimesta liian aikaisin mutta tuskin haittasi mitenkään perusteellisesti (ei ollut jäätynyt vielä).
Pakkauksessa on mukana kaiken näköisiä lisäsuuttimia kuin millekin imurille. On epilaattoripään lisäksi ladyshaverpää, ja sitten myös kuorintapää! Tuskin tulee noita muita koitettua, vaikka sanovat ohjeessa että pitäisi toisinaan käyttää sitä kuorintapäätä ettei tule sisäänkasvaneita karvoja tms.
Mutta oon tosi tyytyväinen tähän ostokseen ja tulin tänne kertomaan muille kahdenkymmenen euron alemmasta hinnasta jos joku tommosta on ajatellut ostaa.