Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
190 mersu. Talvellakin tekemistä.
Tungen tähän ketjuun...
Eli olis myös edessä ekan auton osto, ostajina minä ja mutsi, eli kaksi naista jotka eivät juurikaan tiedä autoista. Budjetti on ~10 000e ja olen sillä hinnalla löytänyt pari ihan kivaa Focusta (tosin ne on varmaan jo menneet, käytiin kattelemassa useita kuukausia sitten). Olisiko porukalla mitään hyviä ehdotuksia, mikä/millainen olisi ns. paras auto, minkä tuolla rahalla saa?
Haluaisin ihan vaan jonkun siistin ja tyylikkään, mielellään aika uuden perusauton. Mutsilla on vaatimuksena, ettei ajokilometrejä mielellään yli 100 000km.
Jotain japsia kannattaisin, ihan mieltymyksen mukaan on sielläkin valinnan varaa. Luotettavia autoja ja halpoja huoltaa. Auton suosittelisin ostamaan liikkeestä, tai sitten jonkun asioista tietävän kanssa niin ei jää käteen mitään kiertopalkintoa.Tungen tähän ketjuun...
Eli olis myös edessä ekan auton osto, ostajina minä ja mutsi, eli kaksi naista jotka eivät juurikaan tiedä autoista. Budjetti on ~10 000e ja olen sillä hinnalla löytänyt pari ihan kivaa Focusta (tosin ne on varmaan jo menneet, käytiin kattelemassa useita kuukausia sitten). Olisiko porukalla mitään hyviä ehdotuksia, mikä/millainen olisi ns. paras auto, minkä tuolla rahalla saa?
Haluaisin ihan vaan jonkun siistin ja tyylikkään, mielellään aika uuden perusauton. Mutsilla on vaatimuksena, ettei ajokilometrejä mielellään yli 100 000km.
Tungen tähän ketjuun...
Varmaan kannattaa ostaa aika perusleka käyttöauto noilla spekseillä, eli esim. tällainen
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2116997
Ilmastointi, alle 100 000 tkm mittarissa.
Varmaan kannattaa ostaa aika perusleka käyttöauto noilla spekseillä, eli esim. tällainen
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2116997
Ilmastointi, alle 100 000 tkm mittarissa.
Tässä oli muuten ihan tolkuttoman fiksu vinkki!Sellaisen vinkin antaisin, että älä käytä auton hankintaan suunnittelemaasi budjettia kokonaan auton ostamiseen, vaan jätä osa rahoista jemmaan korjauksia varten.
Kiihtyvyys ja suorituskyky ovat tietysti huonoja, mutta siis ihan _oikeasti_, aluksi pärjää hitaammallakin.