Suositelkaa ensimmäistä autoa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Samaa mieltä Hupen kanssa minäkin. Jos ei ole kunnollisia kuukausituloja ja talous vielä epävarmalla pohjalla, on parasta pitää auton kanssa varansa. Katsastukset, huollot, varaosat etc. vievät helposti rahaa enemmän kuin luulisi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ja vakuutuksetkaan eivät ole hirviän halpoja - etenkään tuoreelle kuskille.
Subarut ja Mitsut ovat huollettuina luotettavia. Halpaa et vain tahdo löytää millään, osat tautisen kalliita, huoltokin hiukan arvokkaampaa. Mutta tielle ei jätä.

Kiitos kaikille!
Täytyypä tutustua tarkemmin ehdottamiinne autoihin. Tänne saa toki laittaa vielä lisää ehdotuksia jos siltä tuntuu :D

Minkä tyyppinen auto sua kiinnostaa? Jos sulla on edes jotain ajatusta itselläsi, niin hommaat just sellasen millasen haluut. Jos siihen ei oo varaa, niin osta se ajoneuvo, joka on seuraavaks lähinnä ajatuksiasi.

Jos vaan haet halpaa ensikehonkuljetusvälinettä, niin noudata tämän ketjun ohjeita. Joku toijota tai honda.

Elä unelmaasi ja toteuta se!

190 mersu. Talvellakin tekemistä.

Tää on muuten oiva ehdotus, kannatan! Luotettava ja kiva auto, johon ei varaosatkaan maksa mitään. W201 on korimalli, ja mersuforum.net auttaa kyllä aina. Ei juuri ruostu ja on jämäkkä ajettava, tosin ohjaus on mersuntahmea.

Tungen tähän ketjuun... :)

Eli olis myös edessä ekan auton osto, ostajina minä ja mutsi, eli kaksi naista jotka eivät juurikaan tiedä autoista. Budjetti on ~10 000e ja olen sillä hinnalla löytänyt pari ihan kivaa Focusta (tosin ne on varmaan jo menneet, käytiin kattelemassa useita kuukausia sitten). Olisiko porukalla mitään hyviä ehdotuksia, mikä/millainen olisi ns. paras auto, minkä tuolla rahalla saa?

Haluaisin ihan vaan jonkun siistin ja tyylikkään, mielellään aika uuden perusauton. Mutsilla on vaatimuksena, ettei ajokilometrejä mielellään yli 100 000km.

Eli olis myös edessä ekan auton osto, ostajina minä ja mutsi, eli kaksi naista jotka eivät juurikaan tiedä autoista. Budjetti on ~10 000e ja olen sillä hinnalla löytänyt pari ihan kivaa Focusta (tosin ne on varmaan jo menneet, käytiin kattelemassa useita kuukausia sitten). Olisiko porukalla mitään hyviä ehdotuksia, mikä/millainen olisi ns. paras auto, minkä tuolla rahalla saa?

Haluaisin ihan vaan jonkun siistin ja tyylikkään, mielellään aika uuden perusauton. Mutsilla on vaatimuksena, ettei ajokilometrejä mielellään yli 100 000km.

http://www.nettiauto.com/listAdvSea...&tb=tmp_find_agent&posted_by=&new=&update=&PN

siitä rupeet kelaa sivuja taaksepäin :thumbs:

edit: niin ja jos ei autoista tiedä mitään, niin jos yksityiseltä meinaa ostaa niin kannattaa ottaa mukaan joku joka tietää. tai sit ostaa vaan liikkeestä.

Jotain japsia kannattaisin, ihan mieltymyksen mukaan on sielläkin valinnan varaa. Luotettavia autoja ja halpoja huoltaa. Auton suosittelisin ostamaan liikkeestä, tai sitten jonkun asioista tietävän kanssa niin ei jää käteen mitään kiertopalkintoa.

Itse ostin ensimmäiseksi autoksi vanhan SAABin. Kulkee hyvin, ei syö hirveästi bensaa, halvat vakuutukset ja varaosat, ja turvallisuus on aivan eriluokkaa kuin samanikäisissä japseissa.
Ainoa huono puoli oli, että seuraavan autonkin piti sitten olla SAAB. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Varmaan kannattaa ostaa aika perusleka käyttöauto noilla spekseillä, eli esim. tällainen
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2116997

Ilmastointi, alle 100 000 tkm mittarissa.

Farkkuna tommonen niin sillä ajeleekin helposti 20 vuotta lasten ja koirien kanssa.

Varmaan kannattaa ostaa aika perusleka käyttöauto noilla spekseillä, eli esim. tällainen
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2116997

Ilmastointi, alle 100 000 tkm mittarissa.

Juurikin tuollainen! Käytän keskimäärin kerran viikossa tommosta (äipän auto) ja hyvin sillä kerkeää paikasta toiseen. Luotettava peli ja mahtuu keskikokoinen koirakin (=labradori) takakonttiin näppärästi, jos tarvetta on. Tuommoisen itse ostaisin, jos auton hankkiminen olisi tällä hetkellä ajankohtaista ja budjettina olisi ~10000e. Tai sitten 323f mazdan, koska Rojcordy voisi korjata sitä minun puolestani (tonnilla auto ja 9 tonnia varaosiin :D)

Noniin! Vielä ei ole autoa hankittu, mutta näillä näkymin tulen hankkimaan sen nyt viikonloppuna. Eli autoksi tulee melko varmasti Fiat Uno Turbo, ahtoja nostettu vähän, tehot noin 160hv :D Myyjänä toimii pehetuttu joka on juuri kunnostanut auton isolla rahalla ja moottorin virityksen on taas hoitanut insinööri, joten luulisi tekniikan kestävän edes vähän aikaa :D Nyt luulette ehkä että auto on täysi pommi mutta muutaman kerran auton nähneenä voi kertoa että se on täysi helmi, menemme toki koeajolle ja tutkimme auton läpikotaisin ennen ostopäätöstä. Kunnon poppivehkeet löytyy myös. :kuola:

Zone-sarja -42%
Sellaisen vinkin antaisin, että älä käytä auton hankintaan suunnittelemaasi budjettia kokonaan auton ostamiseen, vaan jätä osa rahoista jemmaan korjauksia varten.
Tässä oli muuten ihan tolkuttoman fiksu vinkki!

Autoksi suosittelisin jotakin 70-luvun Fordia, mitä pienempi kone sen varmempi. Halpa, ei jätä, ei petä, eikä harmita jos vaikka hiukan kierrättäisi ojankin kautta... Kiihtyvyys ja suorituskyky ovat tietysti huonoja, mutta siis ihan _oikeasti_, aluksi pärjää hitaammallakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom