Suositelkaa ensimmäistä autoa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näitä threadeja on varmaan ziljoona, mutta kaikilla on kuitenkin vähän eri vaatimukset auton suhteen joten päätin perustaa uuden. Elikkäs kuukauden päästä tule täyteen 18v ja olisi kohta tarkoitus hankkia auto. Mielessä on käynyt Bemarit ja Porschet, mutta olen tullut siihen lopputulokseen että halvalla ei saa hyvää kyseisistä autoista. Joten tarkoituksena olisi hankkia jonkinlainen "pikkusportti". Suurin unelma olisi Suzuki Swift Gti, :D mutta niitä on tosi harvassa.

Eli:
-suhteellisen nopea, mielellään alle 10s 0-100km/h (ei vielä nopea mutta kuitenkin)
-luotettava
-suhteellisen edulliset käyttökustannukset

Tiedän että pakkiksella on paljon autoväkeä joten olisin kiitollinen jos ehdottaisitte hyvää ensiautoa. :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Millainen on hintahaarukka? Voisihan tähän ne perinteiset todeta, että mitä vanhempi auto hakusessa, sitä varmemmin saa rempata, mitä tehokkaampi ja vanhempi auto niin vielä varmemmin kannattaa tehdä kestosopimus läheisen korjaamon kanssa...

Tottakai nämä timantit ensi autot Ascona, Sierra ja COROLLA. muita on turha edes katsella, tosin en tiedä luotettavuudesta, edullisesta käytöstä saati alle 10s 0-100km/h :rolleyes:

tollasesta mä tykkäisin -> www.nettiauto.com/2142304 135tkm ajettuna saattaisi vielä noi muutkin ehdot täyttyä, ja vielä alle kympin nollasta sataan:) ja mikä parasta se on sininen:D

edit. tai sit puolet pois hinnasta ja vähän vanhempi www.nettiauto.com/2037667 voi olla vaan että se luotettavuus puuttuu, mistäs sen tietää

Joo eli tuo alle 10s ei ole mikään pakko, vaan plussa autoa valittaessa. Hintahaarukka on siinä 0-3000€ eli ei mikään hirveän korkea.

No ne vanhat ykskutoset Corollan pierut pyrähtää juuri tohon kymmeneen sekuntiin kyllä. Ja täyttää nuo muut vaatimukset hyvin.

Zone-sarja -42%
Joo eli tuo alle 10s ei ole mikään pakko, vaan plussa autoa valittaessa. Hintahaarukka on siinä 0-3000€ eli ei mikään hirveän korkea.

Osta bg-korimallin Mazda 323/323f GT. Mä voin tulla auttaa korjaamisessa vian sattuessa, kun jossain lähistöllä ilmeisesti asun :lol2:

edit. CRX:kin on tosi nätti auto ja varmasti luotettavakin. Todella harvassa niistä vaan on ohjaustehostinta. Vaikka se kevyt auto onkin, niin kyllä sitä tehostinta silti jää kaipaamaan.
Omassa ensimmäisessä autossa ei sitä ollut ja painoa oli noin 1000kg. Sen jälkeen en kyllä edes harkitse ohjaustehosteetonta autoa, ellei ole klassikoista kyse.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näitä threadeja on varmaan ziljoona, mutta kaikilla on kuitenkin vähän eri vaatimukset auton suhteen joten päätin perustaa uuden. Elikkäs kuukauden päästä tule täyteen 18v ja olisi kohta tarkoitus hankkia auto. Mielessä on käynyt Bemarit ja Porschet, mutta olen tullut siihen lopputulokseen että halvalla ei saa hyvää kyseisistä autoista. Joten tarkoituksena olisi hankkia jonkinlainen "pikkusportti". Suurin unelma olisi Suzuki Swift Gti, :D mutta niitä on tosi harvassa.

Eli:
-suhteellisen nopea, mielellään alle 10s 0-100km/h (ei vielä nopea mutta kuitenkin)
-luotettava
-suhteellisen edulliset käyttökustannukset

Tiedän että pakkiksella on paljon autoväkeä joten olisin kiitollinen jos ehdottaisitte hyvää ensiautoa. :worship:

Voisin myydä kohtuu tehokkaan Volvon joka täyttää kaikki nuo vaatimukset ja on ihan hyvännäköinenkin vielä aluilla :D

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2078391

Luotettavaa tekniikkaa, 0-100 km/h 9,8 sekuntia, kohtuullinen bensankulutus ja miellyttävä ajettava. :)

Kyllä, parilla kaverilla löytyy tuommoset lancerit juurinkin tuolla 1.6i koneella, toisella on ajettu n.350tkm ja toisella jo yli 400tkm eikä mitään ongelmia ole tekniikan kanssa. Bensaa ei paljoa syö ja kiihtyvyys on ihan riittävä perus ajoon. Itse en oo vielä päässy testaamaan ajettavuutta mutta kuulemani mukaan hyvä ajettava.

Corollaa ehdotan jälleen, kuten kaikille muillekin. Osta kallein (=uusin) mihin on varaa. 10-13sek 0-100km/h eroa ei edes käytännössä huomaa. Ihan turhuutta sanon minä.

Sellaisen vinkin antaisin, että älä käytä auton hankintaan suunnittelemaasi budjettia kokonaan auton ostamiseen, vaan jätä osa rahoista jemmaan korjauksia varten. Ei vituta läheskään niin paljon jos autoon sattuu tulemaan jokin hieman kalliimpi remontti kun on rahat valmiiksi jemmassa huoltamiseen. Jos tuo 3000e on ehdoton maksimi joka auton hankkimiseen on vara käyttää, niin osta maksimissaan 2500e hintainen auto ja jätä 500e jemmaan.

Halvalla voi olla vaikeaa löytää taloudellinen, luotettava ja ripeä auto.

Ostaisin ensiautoksi sellaisen, ettei juuri harmita vaikka sen mälläisi ensimmäisen vuoden aikana ilman kaskoa.

Sellaisen vinkin antaisin, että älä käytä auton hankintaan suunnittelemaasi budjettia kokonaan auton ostamiseen, vaan jätä osa rahoista jemmaan korjauksia varten. Ei vituta läheskään niin paljon jos autoon sattuu tulemaan jokin hieman kalliimpi remontti kun on rahat valmiiksi jemmassa huoltamiseen. Jos tuo 3000e on ehdoton maksimi joka auton hankkimiseen on vara käyttää, niin osta maksimissaan 2500e hintainen auto ja jätä 500e jemmaan.
Tuo on järkevää, itse säästin aikoinaan rahaa ja ostin 12500mk maksavan auton. Tilille jäi 40mk, en saanut edes tankillista bensaa eikä ollut varaa ajaa autolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom