Suosikkibodaajasi ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kotimaisista Boogie Mustonen.
Ulkomaisista Flex Wheeler, joka ei tosin tietääkseni enää kilpaile. Silti miun suosikki.
Naisista suosikkini on ehdottomasti Lenda Murray.
Kotimaista naissuosikkia ei sitten ole.

Jos nyt totta puhutaan niin oma ehdoton suosikkibodari on Turkin Hamdullah Aykutlug. Siinä on miehellä sopivat lihakset sopivissa paikoissa, eikä rakennekkaan kalpene ammattimiehille. Kireys ennennäkemätön!

ps. ruhl vois pistää linkkejä jos on jossain hyviä kuvia ko. miehestä. Ei varmasti ole kaikille tuttu.

No, kaikki ammattikehonrakentajat ovat maailman parhaita, ne on vaan keskenään vähemmän hyviä tai parempia. Suuri kunnioitus joka ikiselle heistä.

Mutta jos nyt aletaan mitä te kutsutte "hifistelemään" (jos sitä voi käyttää tässä), niin mun lempparit on RÛHL-hassu hirviö, Jay on ehkä liian vakavahko, Schliercampilla aina hymy pärställä :hyper: , dexterillä on yks parhaimmista symmetrioista, mutta en oo kuulut sen kertaakaan sanovan mitään ihmeempää, että mä pitäisin siitä henkilönä, onhan se SUPER-puolueeton :P. lee Priest on... no, se on amerikkalainen suomalainen, eli siis tosi suorasanainen jätkä ja aika hauskakin. Onhan to Roni hauska, mutta sen rääkymiset on vaan sen treeninpsyykkausta, en löydä siitä henkilönä kunnioitettavaa piirrettä kuin sen kehonrakennushistorian parhaimman selän-jalat-rinnan. Arnoldi tosiaan.... Arnoldi tulee! :thumbs: :hyper:

Ruhlin video on yksi harvoista videoista mitä olen nähnyt. :rock:
Joten Ruhl on kyllä yksi kovimmista.
(esim. Dorianin Blood & Guts ei vaikuttanut yhtähyvältä)
Mutta kyllä se suosikkibodaaja on Marko Savolainen. En nyt osaa linkitellä tänne mitään, mutta kerrottakoon että yks netistä poimimani kuva missä Marko esittelee siinä tuplahauiksia edestä 20 VUOTIAANA järkytti kyllä täysin!
uskomaton kunto jo silloin :rock:

joku vois sen kuvan tähän heittää, se on se missä sillä on ne amerikka pöksyt jalassa... äh, no tiedätte varmaan jos olette nähneet kyseisen kuvan.

ronnie coleman. ronnien treenivideot on niin sattanan hyviä että ne voi katsoa vaikka kuin monesti kyllästymäti :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom