Suosikkibodaajasi ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruhl, Dexter ja Yates

Suomalaisista Savolainen ja Vilponen.

Ja mustalla listalla on Cutler, se vaan vaikuttaa niin ylimieliseltä mulkulta. :hyper:

- Lee Priest
- Dexter Jackson

Kovia jätkiä. Tietysti Ronnien ja Dorianin treenivideoita on helvetin hauska katsoa, mutta niiden bodauksesta on sinällään kadonnut viimeinenkin järki.

One and only...Jari Leino

Mikähän siinä muuten on,että suomalainen kehonrakentaja ei pääse rikastumaan tässä lajissa.Kaikki on sellaisia sippiukkoja laidastaan ja miljoonat on menneet ohi suun?Onko tuo jenkkilä ainoa maa maailmassa,että pääsee niin kuin hillon tynkään käsiksi? . Tietoa ja taitoa on,mutta ihan hiiren kokoisia maailman kehonrakennusperspektiiviä tutkaillessa joka jeppe Suomessa.Naiset on kyllä menossa taalan syrjään kiinni ennemmin,kuin miehet(Talus,Lehtonen esim,vai jääkö heilläkin siihen,että nippa nappa elättävät itsensä,muttei tulla rikkaiksi?)

Kride sanoi:
Tietysti Ronnien ja Dorianin treenivideoita on helvetin hauska katsoa, mutta niiden bodauksesta on sinällään kadonnut viimeinenkin järki.
Tarkoittaa mitä?
Mun suosikkibodaaja on juuri Yates. Hänen rakenteensa ei ollut paras mahdollinen ja nykyään jotkut voivat olla isompiakin, mutta kukaan ei näytä yhtä kovalta kuin Yates huippukunnossa! Kivestä veistetty koko jätkä! :rock:
Ja mitä tohon järkeen tulee, vaikka Yates ei videollaan ehkä vaikuttanut ruudinkeksijältä, hän hoiti kuitenkin koko uransa todella mallikkaasti ja fiksusti. Dorian keskittyi paskanjauhamisen sijasta olennaiseen: treenasi kovaa ja kävi voittamassa pokaalit. Lääkeaineiden käyttökin oli käsittääkseni melko maltillista moniin muihin pro-ukkoihin verrattuna ja mikä tärkeintä - hän osasi myös lopettaa kilpailemisen ajoissa.
Dorianille :5:

Pecman sanoi:
Tarkoittaa mitä?

En tiedä enää itsekään, mitä tarkoitin. Priest ja Dexter näyttää vielä suht sopivan kokoisilta, siinä missä Ronnie ja Yates on helvetin isoja. Tai minun silmään, vaikka loppujen lopuksi Priest on pituuteensa nähden aika jässikkä.

Godzilla Kokkonen ja Boogie.. :rock:

ruhl sanoi:
Mielestäni noiden lääkemäärien spekulointi on melko turhaa. Dorianin lääkeaineiden käytöstä liikkui monenlaisia huhuja, mutta totuuden aiheesta tietää ainoastaan Dorian itse.

Ja mitä tulee tuohon lopettamiseen, niin varmaan siihen vaikuttivat merkittävästi ne lukuisat loukkaantumiset.
Mielestäni spekulointi lopettamisen syistä on aika turhaa, totuuden aiheesta tietää ainoastaan Dorian itse. ;)
Joka tapauksessa lopetti vielä huipulla ollessaan.

Dorian Yates ehdottomasti. Kivistä lihaa päästä varpaisiin. Siinä oli sitä jotain, brutaali asenne!
Suomalaisista Savolaisen Make on suvereeni ykkönen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom