Suosikkibodaajasi ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miehistä Iso-Arska ja Boogie Mustonen, naisista tietenkin Salmisen Inkku! Iso, muttei vielä liian iso mun makuuni, ja aidosti nätit kasvot ja naisellinen olemus :worship:

Möller sanoi:
kotimaisista: Timo Vilponen, Boogie Mustonen
ulkomaisista: Jay Cutler, Günter Schlierkamp

Aika lailla samaa mieltä. Ehkä ei edellä mainituilla ihan ihanteelisin kroppa kaikessa suhteessa mutta sitten sellainen "karismatiikka"/esiintymistaito korvaa sen.

Ja tietenkin Dorian oli aika kova! Vielläkin taitaa olla treenikansion kannessa Dorian pullistelemassa.

mattibodari sanoi:
Arnoldi ollu idoli jo polvenkorkuisesta asti mutta suosikkikehonrakentaja Ronnie Coleman, ehdottomasti.

Lisätään vielä Dexter Jackson ja Flex Wheeler.
Komian näköiset kropat on miehillä.

:haart: Jaetulla ykkössijalla Arska ja Coleman (en osaa päättää..) :haart:

Kotimaisista ehottomasti Boogie Mustonen! :rock:

Suomalaiset: Antti Jurvansuu, Timo Vilponen, Jerry Ossi, Boogie(laadukas fysiikka).

Rich Gaspari, Flex Wheeler, Steve Reeves, Arnold, Sergio Oliva, Frank Zane, Dexter Jackson, Ronnie Coleman(fysiikka, josta kukaa ei ollut uneksinutkaan).

Rich Gaspari:
RGaspari0052.jpg

Suosikkibodarini??

Suomessa: EHDOTON.... Big Bad Pasanen (äijä on rautaa!) :rock:

Ulkomailla: Jay Cutler... (hemmo on jalometallia!) :worship:

KUMMALLEKKIN ÄIJÄLLE :5: :D

Suomalaisista Boogie Mustonen ja Mika Nyyssölä
Ulkolaisista Dorian Yates ja Kevin Levrone

Arnold, karismaa, tyyliä ja komein fysiikka ikinä.

Dorian Yates, kova ja päättäväinen mies jonka teot puhuivat enemmän kuin sanat.

Boogie, tyylikäs poseeraaja, ja valopilkku SM-lavoilla

Markus Ruhl, friikkien friikki ja leppoisa köntys

Bill Pearl, fiksu, vieläkin 60+ hurjassa kunnossa, ja kaikinpuolin asiallinen oldskool-potari

Franco Columbu, härkämäisen vahva pikkumies, hillittyä tyyliä

Lee Priest, suorapuheinen liukas Aussi, ottanut kropastaan irti kaiken, parhaat forkut ikinä

Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä

Nasser El Sonbaty: opiskellut ja viisas mies joka puhuu enemmän kieliä kuin Baabelin kala, mies joka toi sanalle massa uuden merkityksen aikanaan, iso kuin taistelulaiva, kaikkien aikojen olkapäät

Suomalaisista: Salo, Savolainen, Mentula, Savela

Ulkomaalaisista: Yates, Labrada

Kimmo Salo-tyyppinen kroppa on mun mielestä todella tyylikäs, siinä on vielä jonkun verran urheilullisuutta, eli ei mene yli. Ja ne pohkeet...:eek: . Eli se olisi ehkä lähinnä sitä mun kroppa ihannetta. Savolainen tuskin hirveästi perusteluja kaipaa, ja Mentula on härkämäisellä(mielikuvia lempinimestä ja voimista ehkä...) tavalla kovan näköinen. Savelan epäkkäät on syöpyneet mieliin viime kisoista joissa herra kilpaili.

Yates, ensimmäisiä todella massiivisia kehonrakentajia, ja ne kaikkien tuntemat Flexin(?) aikoja sitten lanseeraamat kuvat kertoo mielestäni tämän herran tason paremmin kuin tuhat sanaa. Labradasta olen katsellut pätkiä broidin vanhoista bodyvideoista, uskomaton symmetria, ja todella loistava poseeraaja.

Arnold Schwarzenegger :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom