Suonet/suonikkuus??

Muistan kerran yhen jannun, jolla oli jaloissa melkee sormen paksusii suonii. Jumalauta ne on oli hullut suonet. Itelläni rasvat varmaa jossaa 10-15% ja jalilla tulee tehtyä todella paljon töitä, punttia ja aerobista, mutta ei kyl näy suonen suonee pinnassa :itku: . Tois vähä edes rispektii ku pohkees sykkis semmonen sentin leveä suoni :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sormen paksuiset suonet pinnassa taitaa olla jo suonikohjuja ja vähemmän mukavia :( Tutulla oli suonikohju sisäreidessä, piti ihan leikata pois koska hankautui ja oli helvetin kivulias. ja vanhemmilla ihmisillä tuo suonikohjujen leikkaus on ihan yleinen juttu, äitiltänikin on muistaakseni leikattu niitä pois. ei ole käsittääkseni kovinkummoinen operaatio.

Mulla on käsien suonikkuus vain vähentynyt iän myötä. 13 v. -jannuna oli sellaset suonet pinnassa, että eräs kaverikin totesi, jotta onpa kauhean näköiset. Silloin älyttömän kireässä kunnossa. Eli taitaapi johtua sekä geeneistä, että rasvoista...

En ole ajatellutkaan, että suonien näkyminen olisi jotenkin tavoiteltavaa. Minulla on aina näkynyt suonet hyvin etenkin kun jotain joutuu tekemään. Mutta onko se hyvännäköistä kun viimeisillä toistoilla pää on punainen kuin tomaatti ja otsa, kaula ja kädet näyttävät siltä kun olisi räjähtämässä?

Tarkemmin ajatellen tohon suonien näkymiseen voisi vaikuttaa se, että olen pienestä asti harrastanut aerobista liikuntaa, joten fläsää ei ole juurikaan päässyt kertymään.

tuli vaan mieleen että eikös omega-3 rasvahappokapselit vaikuta jotenkin suonien pintaan nousemiseen? minulle tuli joskus hirveän pitkä suoni käsivarteen kun aloin syömään niitä mutta tein kyllä paljon muutakin.. kertokaa viisaimmat :)

Suonet tännekin! ainoa missä oikeesti KUNNOLLA näkyy on kaula! välillä itsekin säikähdän, kun katsoo itseään peilistä, kun tekee suorinjaloinmaastavetoa, tai perus mavea. Kunnon "johtoviidakko" kulkee ympäri kaulaa :D

Suonet tännekin! ainoa missä oikeesti KUNNOLLA näkyy on kaula! välillä itsekin säikähdän, kun katsoo itseään peilistä, kun tekee suorinjaloinmaastavetoa, tai perus mavea. Kunnon "johtoviidakko" kulkee ympäri kaulaa :D

:lol2: Ittellä näkyy vaan päässä, oon ihan törkeä näky kun teen mavea tai penkkiä. Varsinkin jos olen kalju, suonet paistaa kivasti sillon kuupasta. Sama juttu forkuissa, muualla ei sitten näykkään. :(

:lol2: Ittellä näkyy vaan päässä, oon ihan törkeä näky kun teen mavea tai penkkiä. Varsinkin jos olen kalju, suonet paistaa kivasti sillon kuupasta. Sama juttu forkuissa, muualla ei sitten näykkään. :(

Haha :D No päässä näkyy mulla myös, mutta tulee kunno hc fiilis siitä :P

Itellä on alkanu tuleen suonia pintaan kun aloin treenaamaan forkkuja, oon kyllä dietilläkin eli on silläkin varmaan jotain vaikutusta..

Kyllä tuolla puntin tekemisellä on yhteys tuohon suonien näkymiseen. Itsellä ainakin rupesi puntin aloitettuani näkymään suonet enemmän forkuissa ja hauiksessa. Toisaalta olen joku luonnon oikku siinä suhteessa, että sunet näkyy hartiassakin:/ Lenkin/puntin jälkeen on oikeastaan aika siisti sekoittaa palkkaria, kun voi ihailla käsissä pullottavia suonia. Eli itellä näkyy normaali oloissa huonosti, koska rasvat ei ole mitään <10% luokkaa. Rasituksen jälkeen sitten pullottaakin jokapaikassa.

Joko näkyy tai sit ei. Taitaa olla tosiaan geeneistä aika paljon. Toki jos kovastin on ******a niin tietenkin vaikuttaa. Mulla näkyy hyvin joka puolella vaikka ei oo yhtään lihaksia. :lol2: Tiedä sitten onko tosta muuta kuin haittaa, noh, enpä oo ainoa joka tykkää niitä hiplata. :D

Paska foto: http://yfrog.com/jkkuvaotettu13052010klo13j

niin joo kuten sanoin tuli vaan mieleen että eikös omega-3 rasvahappokapselit vaikuta jotenkin suonien pintaan nousemiseen???????????

Itselläni on aina näkynyt suonet hyvin, ja samoin faijalla. Rasvaprosentti vaikuttaa, sillä sillon jos olen tukevammassa kunnossa suonet eivt näy niin hyvin. Käsistä näkyy alle 10 rasvoilla melkein pelkkää suonta :D

Läpi kyllä näkyy joka paikasta, mutta ainoa paikka missä oikein pullottaa ei kyllä treenillä ole tullu. Tai no mistä sitä tietää, elämäntapa...

Lihasten kasvun mukana on sitä erottuvuutta tullut lisää ja ainakin forkuissa erottuu kovastikkin suonet, varsinkin treenatessa. Treenipumpissa menee forkussa monta pitkittäin ja forkun yläosassa menee monia suonia sivuttainkin.
Tänään kun vetelin maasta niin rinnan päälläkin risteili suonia.
Itellä oli kova tavoite saada hauberin verisuoni pinnalle ja kun laihduin kymmenisen kiloa niin sieltä se hieman näkyi, mutta nyt kun on kunnon treeni taas alkanut ja painoakin sen 4 kiloa saanut takaisin se näkyy jo kunnolla.
Ompa taas ihana keskustelun aihe ;) Mutta itse ainakin tunnustaudun kovaksi suonifaniksi, tosin rajansa siinäkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom