Suonet/suonikkuus??

Ikä
36
En tiiä onkohan aiemmin kysytty, mutta en searchillä löytäny..

Voiko suonien näkyvyyteen/kokoon vaikuttaa muuta kuin rasva%?
Mulla itselläni ei edes forkuissa suonet oikein kunnolla erotu, vaikka rasvat nyt ei missään ryhävalas lukemissa koskaan ole ollutkaan. Kun tääs näkee näitä tyyppeja joilla kasvaa kunnon keissi mutta suonet suorastaan hyppii silmille niin kyllä siinä pysähtyy ihmettelemään että WTF?

Voiko suonet kulkea lihan "sisällä" eli ne eivät aivan pinnassa mene vai onko mulla vaan niin saatanan nysät suonet että ne eivät pullota?

Eikös lisääntynyt lihasmassa ainakin kokoon vaikuta??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkin haluan pullistelevat suonet mutta eiiii vain ole :(
olisi mukava jos jänteitäkin joskus näkisi jne mutta eii :(

Rasvaprosentti ja ihon alla oleva neste vaikuttaa miten hyvin nuo näkyvät

Geenit ne aika pitkälle määrittelee myös senkin, saako niitä suonia pintaan (kunnolla) vai ei. Siis natikkana. Sitten ei-niin-natikkana väkisten ne alkaa puskea pintaan.

En tiä mikä siinä on mutta tän päivän Iltalehdessä oli kuva Simo Rantalaisesta.
Kaverilla näkyy käsissä suonet aika hyvin, mutta siinä kuvassa kyllä näkyy sen läskimahakin. Ilmeisesti vaikuttaa aika paljon se, mihin rasva kasaantuu.

Uskoisin, että verenpaine vaikuttaa myös asiaan. Oikeassa kädessäni suonet ovat paljon huonommin esillä kuin vasemmassa ja verenpaine onkin siinä huonompi.

-Insert Name- sanoi:
Uskoisin, että verenpaine vaikuttaa myös asiaan. Oikeassa kädessäni suonet ovat paljon huonommin esillä kuin vasemmassa ja verenpaine onkin siinä huonompi.
täh? eiks verenpaine oo jokapaikas sama? :confused:

Itselläni alkoi tulla suonet näkyviin 2 vuoden treenaamisella ja nykyään niitä tulee aina vaan lisää näkyviin. Eli uskon että kun tarpeeksi kauan treenaa niin kyllä niitä suonia alkaa näkyä.

No voi lol mikä thread :D

Eikös se oo sitä parempi, jos veri kiertää lihaksissa eikä tossa ihon pinnassa pullistelemassa :D

Johnny sanoi:

Eikös se oo sitä parempi, jos veri kiertää lihaksissa eikä tossa ihon pinnassa pullistelemassa :D

Jotain kautta sen veren on takaisin tultava ;)

ironchef sanoi:
Jos tää olis ollut mimmien puolella niin olis tullut otsikosta jotain muuta mieleen :lol2:

Ei kakka et repesin :lol2:

Hyvä trheadi :rock:

Itselläkin alkaa tulla suonet kokoajan enemmän näkyviin, mutta ei ne silti pullota. Täytyy pitää pieni dietti jos sais suonet pullottamaan :D

:kuvia: ;)

Johnny sanoi:

Onhan nyt pinnalla pullistuvat suonet siistin näköset perkele!
Itelläni juuri varsinkin käsitreenissä tulee ihan mukavasti suonia forkkuihin näkyville ja kämmenen päällä myös näkyy, vaikka rasvaprosenttini onkin +15..

Ei taida olla mulla rasva kertynyt käsiin niin paljon? Koska joillain läskeillä on kädetkin kunnon pullamössöä, joillain taas vaan on iso maha.

Sauron sanoi:
Itselläni alkoi tulla suonet näkyviin 2 vuoden treenaamisella ja nykyään niitä tulee aina vaan lisää näkyviin. Eli uskon että kun tarpeeksi kauan treenaa niin kyllä niitä suonia alkaa näkyä.
Ei muuten pidä paikkaansa tuo, jos tarpeeksi kauan reenaa :D Mulla ei ainakaan näy missään. :rolleyes:ei suonet, eikä mitään muutakaan. :lol2:

pilteri sanoi:
Aina on suonet näkynyt hyvin, sama isällä vaikka ei ole ikinä punttisalilla käynyt. Lienee geeneistä kiinni aika lailla.

jeps tottakai rasvaprosenttikin tuohon vaikuttaa mutta jos ajatellen vaikka omaa tilaani..silloin kun painoin 15kg..vähemmän..niin suonet näkyivät todella hyvin, ja jos vertaa nyt tähän ei todellakaan kireään kuntoon niin jonkun verran nuo suonet vielä tultä pilkistää. :hyper:

On kanssa tehnyt mieli kysyä tätä asiaa. Itselläni ei ole ikinä suonet juuri pintaan tulleet. Vähän paremmin nyt, kun rasva % on pudonnut, mutta silti aika heikkoa verrattuna useisiin kavereihin.

Vähän makuasia, että onko ne hienon näköset. Ei ainakaan mua haittaa yhtään, vaikkei niin näkyvät olekaan.

Se on ihan puhtaasti perintötekijöistä kiinni, että näkyykö suonet vai ei.

Itsekin haluaisin pullottavat suonet, mutta joudun tyytymään vain isoihin lihaksiin..yeah right.
Itellä kyllä itseasiassa on olkapäiden ja rintojen suonitus tosi pinnassa. Aika jännän näköstä ku vaikka vinopenkkaa ja suonet yrittää tulla paidasta läpi.

Tiedz sanoi:
Ei muuten pidä paikkaansa tuo, jos tarpeeksi kauan reenaa :D Mulla ei ainakaan näy missään. :rolleyes:ei suonet, eikä mitään muutakaan. :lol2:

Arvelin vaan, koska mulla ei ole ikinä ennen treenaamista näkyny suonia. Nyt kun on treenannut niin forkuissa on aika paljon suonia ja pikku hiljaa alkaa näkyä haukkarissa vähän suonta.

Ps. Ei mullakaan näy yhtään lihasta. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom