Suomi aikoo palauttaa somalialaisia vastoin YK:n ohjeistusta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dazuri
  • Aloitettu Aloitettu
Näinpä sitten viime yönä asuntoni ikkunasta näköalapaikalta kun 3 somalia ryösti kadulla pariskunnan. Lähinnä suivii se etten ehtinyt testaamaan uunituoretta katanaani somppujen pakoautoon kun oli housut hukassa :itku:




Kyllä pikkasen kiristää hermoja nuo yön timot! :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näinpä sitten viime yönä asuntoni ikkunasta näköalapaikalta kun 3 somalia ryösti kadulla pariskunnan. Lähinnä suivii se etten ehtinyt testaamaan uunituoretta katanaani somppujen pakoautoon kun oli housut hukassa :itku:

Eikö tuo nyt olisi ilman housujakin hoitunut?:whip: :whip:
 
Mä en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeeta?
Me myönnetään turvapaikka, luulisi että siinä paperisa on selostettu Suomen lait joihin pitää tutustua sitten kun on aikaa. Näiden lakien mukaan pitää elää mahdollisuuksien mukaan, jos niitä rikotaan niin tuomioistuin päättää jatkosta.
Jos lakien mukaan eläminen ei näytä onnistuvan niin kaveri pihalle.
 
Tosiaan, Tomppa voisi osoittaa itsekritiikkiä olemalla kommentoimatta pari kuukautta. Jännä muuten nähdä tämän pakkotoiston AA-klubin (anonyymit aivopestyt / AKV ja alarik) joutuneen moraalisen dilemman eteen tuolla juutalaiset vs. arabit -ketjussa. Ollakko sitä rasisti (vastustaa rättipäitä) vai antisemitisti (sanoa jotain negatiivista juutalaisista). Näköjään pojilla mennyt sen verran propagandasta kaaliin että antisemitismi on valintatilanteessa näistä kahdesta aina se pahempi...

Eipä tuota pahemmin olisi Ristiretkeläisemme voinut itseään nolata. Käypäs noista Israel -threadeista lukemassa kuinka yhtä mieltä minä ja Alarik muka asioista olemme ...

Viime aikoina sinun postitushistoriasi on ollut simppelin kaavan mukaista: ilmaannutaan ketjuun jossa vaikuttaa AKV, laitetaan yksi viesti jossa paheksutaan "jeesustelua" ja sitten kadotaan. Johtopäätös: olemassaoloni on sinulle punainen vaate ja aina välillä pitää sitten paineita purkaa sillä yhdellä ainoalla runkkuviestillä.

Olen kovasti imarreltu tästä huomiosta, mutta toivoisin että hankkisit oikean elämän. :)
 
Mä en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeeta?
Me myönnetään turvapaikka, luulisi että siinä paperisa on selostettu Suomen lait joihin pitää tutustua sitten kun on aikaa. Näiden lakien mukaan pitää elää mahdollisuuksien mukaan, jos niitä rikotaan niin tuomioistuin päättää jatkosta.
Jos lakien mukaan eläminen ei näytä onnistuvan niin kaveri pihalle.

Katsos kun lakien sallima karkoitus ei ole kansainvälisten sopimusten sallimaa, mikäli karkoitus aiheuttaisi hengenvaaraa, esim. sodan takia. Somaliassa on kuulemma sota.

Mitä minä en ymmärrä on miksi Yön Timot tulevat sieltä tänne ja meiltä Timot ja Matit menevät sinne sinibaskerit päässä puolustamaan Yön Timojen perheitä ja asumuksia? Annetaan niille Yön Timoille RK:t ja ammuksia ja laitetaan takaisiin "puolustamaan kotimaataan", perkele.
 
Mitä minä en ymmärrä on miksi Yön Timot tulevat sieltä tänne ja meiltä Timot ja Matit menevät sinne sinibaskerit päässä puolustamaan Yön Timojen perheitä ja asumuksia? Annetaan niille Yön Timoille RK:t ja ammuksia ja laitetaan takaisiin "puolustamaan kotimaataan", perkele.

Somaliassa ne on kapinalliset vs väkivaltainen sotilashallitus jotka siellä lahtaa toisiaan ja kaikkia mahdollisia. Jos syntyy siellä jonkun maanviljelijän perheeseen niin kenes puolella sitä pitäis "puolustaa kotimaataan rk:lla".. Nyt ymmärrät?

Ja en todellakaan puolustele somaleita painukoon vitun äkkiä ne steissiryöstäjät takasin maahansa.
 
Eipä tuota pahemmin olisi Ristiretkeläisemme voinut itseään nolata. Käypäs noista Israel -threadeista lukemassa kuinka yhtä mieltä minä ja Alarik muka asioista olemme ...

En väittänyt että olisitte samaa mieltä, väitän että tälläinen tilanne aiheuttaa ongelmia teidän kahden pelkästään tunnetasolla liikkuvaan argumentointiinne.

Viime aikoina sinun postitushistoriasi on ollut simppelin kaavan mukaista: ilmaannutaan ketjuun jossa vaikuttaa AKV, laitetaan yksi viesti jossa paheksutaan "jeesustelua" ja sitten kadotaan. Johtopäätös: olemassaoloni on sinulle punainen vaate ja aina välillä pitää sitten paineita purkaa sillä yhdellä ainoalla runkkuviestillä.

Olen kovasti imarreltu tästä huomiosta, mutta toivoisin että hankkisit oikean elämän. :)

Tälläiseen toimintaan on syy. Olen itse juuri nyt sikäli töissäni kiinni, etten ehdi juuri pakkotoistoa lukemaan. Toisaalta sinä, opettaja (vapaa-aikoinasi minkä tahansa alan "asiantuntija") pitkine lominesi, olet juuri oikea mies kinaamaan viikot täällä, ja järjestään oletkin mylläämässä käytännössä jokaisessa keskustelussa minkä avaan.

Viikoittainen AKV-bash saakin toistaiseksi riittää kontribuutiokseni täällä. Jatka samaan malliin, ja hyvää kesää.
 
Duunissa samassa paikassa on yksi somaliasta tullut kaveri, jonka kanssa puhuttu tästä asiasta. Itse hän on opiskellut suomen kielen ja ammatin. Ja häpeää joidenkin maamiestensä toimintaa, sillä samalla hän saa huonon maineen. Hänenkin mielestään on aivan oikein lähettää kyseiset kaverit takaisin ja toivoo että muut ottaisivat mallia tästä ja alkaisivat miettiä tekosiaan.

Näin. Kaiken maailman hyysääjät ja kukkahattutädit ovat Kunnollisten maahanmuutajien pahin vihollinen, koska he edesauttavat rasismin rehottamista.
 
Luulis olevan ihmisiks jos pääsee jostain kansanmurhan ja kaaoksen keskeltä hyvinvointi valtioon... ja vitut..
Varmaan motivoi ihan vitusti viranomaisia ottamaan heitä tänne lisää, kun ei voi olla kunnolla
 
ai ai ilon päivää..on sentää jollain vielä järkeä päässä kun tällaisen siivouspäivän pitää..
 
Ei tuo kuitenkaan onnistu. Kaikki valitustahot kun käydään ensin läpi niin ollaan jossain vuodessa 2009. Juuri ennen kuin karkotus on ajankohtainen pojat katoaa jonnekin, vaikka Ruotsiin, anovat ilman papereita uutta turvapaikkaa ja ympyrä ollaankin kierretty. Sitten sieltä Tukholmasta on helppo tulla takaisin tänne sukulaisten nurkkiin asumaan, ettei ikävä assalle pääse kasvamaan liian suureksi.
Turha tässä lähipäivinä on ainakaan lentokentälle mennä palautuslentoa bongaamaan.

No niin. Aamutelkkarin uutisissa uutisoitiin karkotuspäätösten tiedoksiannoista näille kahdeksalle somalille. Ja heti perään asiantuntijat (kaksi eri ukkoa) sanoivat että tuskin tulee onnistumaan. Vetosivat Somalian huonoon turvallisuustilanteeseen ja Suomen allekirjoittamiin kansainvälisiin sopimuksiin. Asiantuntijat eivät olleet mitään kukkahattutätejä vaan joitain kansainvälisen oikeuden tuntevia professoreja. Valitusaika on käynnissä ja valitustahoja on useita. Näyttää siltä että törkeistä ja toistuvista rikosteluista huolimatta nämä "pojat" jää notkumaan tänne.
Onkohan näistä ulkomaalaisjengeistä muuten tulossa muukin kuin pääkaupunkiseudun ilmiö? Turussa viime viikonloppuna ainakin oli jotain sellaista rähinää?
 
Tuskimpa koko universumi kuitenkaan pyörii sun idiootti postien ympärillä.

Ei koko universumi, mutta Crusaderin pieni henkilökohtainen universumi kuitenkin.

Jos en väärin muista, niin sinuakin suututin aikoinaan niin että itkit pahasta AKVstä muilla palstoilla (Jippii?) ... :)
 
En väittänyt että olisitte samaa mieltä, väitän että tälläinen tilanne aiheuttaa ongelmia teidän kahden pelkästään tunnetasolla liikkuvaan argumentointiinne.

Tunnetasolla, kuten tuolla Israel-ketjussa?

Noh, ei kait pitäisi odottaa liikaa mieheltä joka ei ymmärrä sanan "korkeakulttuuri" merkitystä ...

Tälläiseen toimintaan on syy.

Aivan. Johan minä sen kerroin.

Edelleen, hanki se elämä. :)
 
Päiväunelmoin mieleni silmin kahta tilannetta.

1) 16 riskiä poliisisetää taluttaa välissään kahdeksaa uhittelevaa ja ylimielistä somppunuorta Hki-Vantaalla koneeseen. Pojat kannustavat toisiaan ja sylkevät poliiseja.

2) Mogadishun kansainvälinen lentoasema 8 tuntia myöhemmin. Fubut jalassa ja lippa vinossa pojilla nousee pala kurkkuun kun kontrasti tulee selväksi. Islamilainen oikeusistuin koettaa saada shariaa maalliseksi laiksi. Pojat luopuvat rötöstelystä raajanmenetyksen uhalla. Maassa maan tavalla.
 
Ihmettelin sitä aamutv:n uutisoinnissa, että jannujen pitkä Suomessa oloaika ja se, että tänne tulivat niin nuorina (nuorimmillaan vissiin jopa hieman alle 10-v), olisivat asianhaaroja, jotka pitäisivät tyypit maassa. :confused: En käsitä. Siis tyypeillä on ollut aikaa ja mahdollisuuksia oppia kieli ja tavat sekä saada kunniallinen työ, jolla leipänsä tienata, SILTI tekevät tekoja, joiden taatusti tietävät olevan pirun väärin, esim. ryöstöjä ja ihmisten pieksämistä.

Kaikilla oli kumminkin takana todistetusti useita vakavampiakin rikoksia, joten miten muka jokus voi tosissaan väittää, että olisi yhteiskunnan vika, ettei ole jannuille tehty selväksi, mikä täällä on väärin, mikä oikein.

Takas Somaliaan vaan, tervemenoo, niin toivoisin ja samaa kaikille ulkomaalaisille (siis ei ole Suomen kansalaisuutta, jos semmoinen on, niin asia on eri), jotka täällä toistuvasti syyllistyvät vakavampiin omaisuus ja/tai väkivaltarikoksiin. Samoin joutaisi pahimmat suomalaisetkin väkivalta- ja huumerikolliset sulkea lopuksi ikäänsä Siperian kauimmaiseen kolkkaan vankisiirtolaan. Eiköhän Venäjä moisen meille järkkäisi sopuhintaan.
 
Back
Ylös Bottom