Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielestä Suomen vankijärjestelmä on vain suomalaisia rikoksentekijöitä varten. Muut suorittakoot vankilatuomionsa omassa maassaan.
Asiaäijä! :D Asiaa puhui myös Dayone toivottaessaan tervetulleeksi sellaiset tyypit väriin katsomatta, jotka hoitavat oman tonttinsa (maksavat itse oman leipänsä ja veronsa).Duunissa samassa paikassa on yksi somaliasta tullut kaveri, jonka kanssa puhuttu tästä asiasta. Itse hän on opiskellut suomen kielen ja ammatin. Ja häpeää joidenkin maamiestensä toimintaa, sillä samalla hän saa huonon maineen. Hänenkin mielestään on aivan oikein lähettää kyseiset kaverit takaisin ja toivoo että muut ottaisivat mallia tästä ja alkaisivat miettiä tekosiaan.
Musta tuntuu että täälä puhutaan neekereistä jotka eivät osaa elää Suomen lakien mukaan. Jos mut ryöstettäis niin mulle olis aika sama onko ryöstäjä tullut Suomeen 4- vai 15-vuotiaana, onko Suomen vai ugandan kansalainen vai onko peräti punaniska paljasjalkainen suomalainen. Ainoa ero on se, että somput voidaan karkoittaa ja punaniskat laitetaan linnaan oman maan rajojen sisäpuolella.Musta tuntuu että kun tässä threadissa puhutaan "sompuista", tarkoitetaan myös somaliassa syntyneitä Suomen kansalaisia.
Musta tuntuu että täälä puhutaan neekereistä jotka eivät osaa elää Suomen lakien mukaan. Jos mut ryöstettäis niin mulle olis aika sama onko ryöstäjä tullut Suomeen 4- vai 15-vuotiaana, onko Suomen vai ugandan kansalainen vai onko peräti punaniska paljasjalkainen suomalainen. Ainoa ero on se, että somput voidaan karkoittaa ja punaniskat laitetaan linnaan oman maan rajojen sisäpuolella.
Jyrkkä kyllä tälle päätökselle karkoittaa noi rikoksenuusijat.
Siis ymmärrykseni mukaan Suomen kansalaisia ei voi karkoittaa minnekkään vaikka ne olisi tullut Somaliasta 58-vuotiaana. Nyt on kyse turvapaikanhakijoista ja pakolaisista joilla on täällä oleskelulupa. Suomen kansalaisuus tarkoittaa ettei enää päde ulkomaalaislait. Korjatkaa jos olen väärässä.Musta tuntuu että täälä puhutaan neekereistä jotka eivät osaa elää Suomen lakien mukaan. Jos mut ryöstettäis niin mulle olis aika sama onko ryöstäjä tullut Suomeen 4- vai 15-vuotiaana, onko Suomen vai ugandan kansalainen vai onko peräti punaniska paljasjalkainen suomalainen. Ainoa ero on se, että somput voidaan karkoittaa ja punaniskat laitetaan linnaan oman maan rajojen sisäpuolella.
Jyrkkä kyllä tälle päätökselle karkoittaa noi rikoksenuusijat.
niin tarkoitin sitä, että jos vastaan tulee nyt tuolla Somali niin todennäköisesti se ei ole rötöstelijä tai väkivaltarikollinen.
Venäläiset ja virolaiset ne vasta pitäisikin palauttaa, ja pitää muutenkin erillään suomalaisista vangeista. Saastat vain levittävät vankilassa lonkeroitaan paikalliseen paskasakkiin.
Tossa on se ongelma että onko ne somalien Suomessa tekemät rikoksetkin sitten somalialaisia? Jos somali on asunut täällä vuosia ja vaikkapa ryöstää kaupan käyttämällä suomen kieltä, suomalaista puukkoa ja saaden saaliikseen suomalaista rahaa
Ja pitääkö Lontoossa pommi-iskua yrittävää muslimiterroristia rankaista omassa maassaan, jossa kapitalistien räjäyttämiseen ei välttämättä suhtauduta niin nihkeästi kuin Briteissä?
Eipä ole mitään helppoja nämä ongelmat, helpointa se on niin että Suomi vastaa itse tänne päästämistään roistoista. Jos halutaan estää ulkomaalaisten rikollisuutta täällä niin ei sitten oteta niitä ulkomaalaisia alunperinkään.
Tuohon ulkomaalaisten karsintaan sisältyy paljon enemmän ongelmia, kuin rangaistusten järjestämiseen. Ketä karsitaan, ja millä perusteella? Hollannissa täytyy suorittaa ilmeisesti joku kansalaiskoe. Kävisiköhän sellainen Suomeen? Suoraan rodun, kotimaan tai uskonnon perusteella suoritettava etninen puhd... karsinta, käy Suomen demokraattisen oikeusvaltion olemusta vastaan. Tietysti voitaisiin pistää pystyyn joku vallankumous, yksi valtio, yksi kansa, yksi Johtaja. :D
Hitler-kortti esiin, paitsi täällä ei ole pyrkimyksenä vainota ketään vaan ennaltaehkäistä. Tuosta linkistä voisi tietysti jo jotain päätellä. Ei olla kumminkaan niin kaukana muista pohjoismaista vai mitä?
http://www.poliisi.fi/poliisi/supo/home.nsf/pages/797AD50F2119BB38C225715D0039FA6D
Ollakko sitä rasisti (vastustaa rättipäitä) vai antisemitisti (sanoa jotain negatiivista juutalaisista).