Tunnen suomenruotsalaisia muutamankin, ihan mukavaa porukkaa.
Pakkoruotsi on tosi törkeää. Aina kun joku vikisee että olkaas hiljaa paskamahat, hyvää se teille tekee, niin se aina perustelee sen että 'MINULLE on ollut siitä hyötyä'. No voi vittu, mitä sitten? MINULLE olisi ollut hyötyä opiskella pakkoKIINAA, mutta eipä ollut sitä tarjolla pakkopullana.
Yleissivistystä, paskanmarjat.. oltais sitten pakotettu saksaa, ranskaa, venäjää tai muuta vastaavaa.
Ne, jotka haluaa oppia ruotsia, niin ne sitten voi sitä opiskella. Ei sitä tartte kaikille tuputtaa ihan pakolla. Törkeää on se. Ja se joka väittää, yleensä vanhemmat rouvashenkilöt, että ei haittaa vaikka osaisi ruotsia, no puhu sitten englantia mamma, et taidakaan osata? Tai opetelle ruotsia sitten kunnolla, tuosta sönkkäyksestä saa edes ruotsalaiset selvää. Ja sitten että et ole sitten sivistynyt jos et viitsi.. no haista mamma paska, opettele käyttämään kännykkää ja pankkiautomaattia, saatanan pohjoisen villi. Onko vaikeeta käyttää sähköpostia, apina? Juntti, punaniska paskamaha.
Miksi melkein kaikki ruotsin opet puhuu ruotsia niinku Mäkisen Tommi englantia? Varmistetaan oikein se, että kukaan ei sitten opi yhtään mitään.
Tää on just tätä porukkaa, joiden mielestä jutut jotka niitä itseään kiinnostaa, sitä pitäis KAIKKIEN opiskella, tuhrautukoon vaikka tuhat tuntia, mitäs sillä on väliä. Eli just näitä 'kyllä minä tiedän mikä sinulle on parasta'-paska-aivoja. Pitäis laittaa ladon taakse ja nappi otsaa tommosille kommareille.