Suomenlinna-miitti la 26.7.2014 TULE MUKAAN!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rasvis
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos päivän aloituksesta rasvis, Maddox ja Jal8eni. Erittäin ihania ihmisiä, joihin oli mukava tutustua ja jotka tapaisi mielellään vielä toistekin. :haart:
Kiitos hyvästä juttuseurasta Metalhammer, Alexandr...lentäjä ja Viikinki. :)
Kiitti ja moi kaikille muillekin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipas kiva nähä uusia ja vanhoja naamoja. Mikäli ei ois heti huomenna aamusta menoo ni olisin saattanu viihtyä vielä pitempään. Autonikin siis löysin vielä ja kotio selvisin lähes ennätysajassa. :D

Törmäillään taas ja kiitokset järjestäjälle! :)

Kiitos kaikille uusille ja wanhoille naamoille mukana olosta, juttuseurasta yms. Olin tietääkseni aika kiltisti. Jatkoilla venähti pikkutunneille asti, ja kohta freesinä duuniin... :D

Valokuvia tarttui kameran muistikortille jonkinlainen kasa, ja jakelen linkkiä mukanaolijoille sitten kun saan kuvat koneelle ja nettiin. Jos joku on ehdottomasti sitä mieltä, ettei halua omaa naamaansa jaettavaksi muille, pyydän ilmoittamaan asiasta mahdollisimman pian.

Parhaimmillaan laskin 52 henkee paikalla. Tuossa vaiheessa ainakin 5 oli lähtenyt, Eli suokissa oli ilmeisesti 57 henkeä. Tämä lienee jonkin sortin ennätys.

Iso kiitos kaikille paikalle vaivaantuneille.

Hieno reissu taas, kuten olettaa saattoikin. Kiitos kaikille seurasta ja toivottavasti ensi vuonna sama taas uudelleen. Jatkot jäi nyt välistä, koska vanha, väsynyt ja ehti metsäläisenä sopivasti aikaiseen bussiin.

Kiitos yhteisestä illasta ja yöstä! Kerta oli ikimuistoinen..

Eikun ihan oikeasti ihan hullun hauskaa porukkaa kaikki!

Oli kyllä hienoa aikaa. Pääsi uimaankin kahdesti ja testaamaan tasapainoa hyvinkin kohtalokkaan näköisillä kivikoilla :D Onnistuin kärähtämäänkin hiukan, onneksi selvisin vain pienellä punoituksella :) Millon seuraavan kerran? :5:

Kivaa oli ja perinteiden mukaan paloin taas aika pahasti. Tällä kertaa oli aurinkorasvaa, mutta eipä tuo auttanut.
20140727_113145.jpg
20140727_113212.jpg

Kiitos kaikille jatkoilla olleille :) Mä käännän kylkeä sohvalla vielä pari kertaa ja meen sit Hietsuun katsomaan, jeesaisko vissy ja aurinko tähän oloon :D Saa ilmotella jos jollain muulla on samat suunnitelmat :D

Kiitos kaikille jatkoilla olleille :) Mä käännän kylkeä sohvalla vielä pari kertaa ja meen sit Hietsuun katsomaan, jeesaisko vissy ja aurinko tähän oloon :D Saa ilmotella jos jollain muulla on samat suunnitelmat :D

Mulla ainakin, eksyn jossain vaiheessa sinne leuanvetotankojen läheisyyteen! (jos ne on siis ehtiny purkaa ne festarikojut jo sieltä kaikki pois)

Mulla ainakin, eksyn jossain vaiheessa sinne leuanvetotankojen läheisyyteen! (jos ne on siis ehtiny purkaa ne festarikojut jo sieltä kaikki pois)

Kivakiva, otan saman suunnan :) Mä makaan todennäköisesti seepraraidallisella pyyhkeellä kirja naaman päällä, saa tulla tönimään hereille :)

Joutuu jättään ton sohvalla kyljen kääntämisen väliin, mutta muuten vois olla samat suunnitelmat...:D

edit. Niin ja kiitokset vaan kinkereiden järkkääjille ja tietysti koko posselle!

Syöminen, juominen ja nauraminen on aina kuuluneet mun lempiharrastuksiin, joten on aika selvää että hyvä ilta oli.
Kaupanpäällisiksi myös selän sheivaus monen amatöörin ja yhden alan ammattilaisen toimesta! Voiko enää rattoisammin lauantaipäivää viettää?

Kiitti vaan kaikille, ja anteeksi jos kopeloitsin juuri sinun pakaroitasi. Jos näin pääsi käymään, ota se kuitenkin kohteliaisuutena. Olen sentään tunnettu myös The Assmaster Maddoxina, jolla on erehtymätön silmä gluteus maximuksina kumpuilevan maaston suhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom