Suomenlinna-miitti la 26.7.2014 TULE MUKAAN!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rasvis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäisköhän sitä yrittää paikalle? En ehkä uskalla, kun kaikki on kuitenkin kauheita lihaskimppuja. :(

95% on kyniksiä ja muijista yli puolet lihavia. Jos nää et tuu paikalle, 100% on kyniksiä.

Yks kynis joukosta pois, mä lähen firman risteilylle. Toisaalta tuun kyllä takas jo neljän maissa mutta pitää sitte katella jaksaako enää kävellä sinne Suokkiin.

Vinkki1 : Suomenlinnan siwa on sitten aika pieni, eli jos meinaa ostaa kaljansa sieltä, saattaa joutua pettymään. Ei välttämättä sitä mielimerkkiä ole jäljellä / koskaan ollutkaan. Joku joutui kerran ostamaan karpalolonkeroa kun muuta ei enää ollut jäljellä!
Vinkki2: Jos haluat kylmää olutta, käy tänään ja laita puolet pakkaseen. Koskee siis perus lager tölkkejä. Ehtii sulaa siinä päivän mittaan, pitää hyvin repussa ne jäädyttämättömätkin kylminä. Ei mene pakastaessa miksikään. Joku vehnäolut tai erikoisoluet räjähtelee pakkasessa joten en suosittele.

Me (minä+Maddox) tavataan nyt alustavasti Jal8eni rautatieasemalla joskus 12:45-11:50, Reetta+panaani (jos tulevat) + muita (ilmoita oletko tulossa) kolmen sepän patsaalla klo 12 ja muiden ajoissatulijoiden kanssa lähdetään siitä suomenlinnan siwalta kävelemään klo 13 kustaanmiekkaa kohti.

Jos joku tulee myöhemmin vasta paikalle (niinkuin minä), sovitaan koodiksi Prancercise-tanssahtelu. Sitte o jokanen uus kasvo helppo tunnistaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos joku tulee myöhemmin vasta paikalle (niinkuin minä), sovitaan koodiksi Prancercise-tanssahtelu. Sitte o jokanen uus kasvo helppo tunnistaa.

Luulen, että kännin ja kuumuuden yhdistelmän takia toi on varmaan aika normi kävelymuoto siellä.

Me (minä+Maddox) tavataan nyt alustavasti Jal8eni rautatieasemalla joskus 12:45-11:50, Reetta+panaani (jos tulevat) + muita (ilmoita oletko tulossa) kolmen sepän patsaalla klo 12 ja muiden ajoissatulijoiden kanssa lähdetään siitä suomenlinnan siwalta kävelemään klo 13 kustaanmiekkaa kohti.
Mun työreissu peruttiin, joten pääsen kuitenkin tulemaan. Yritän tähdätä itteni tonne rautatieasemalle vaikka samaan aikaan, niin en sitten eksyile matkalla.
Jos joku/jotkut viittis heittää privana puh nron, niin olis kiva. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom