Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymys kuulu, kuka uskaltaa rasvata mun karvaisen selän?
Pitäisköhän sitä yrittää paikalle? En ehkä uskalla, kun kaikki on kuitenkin kauheita lihaskimppuja. :(
Yks kynis joukosta pois, mä lähen firman risteilylle. Toisaalta tuun kyllä takas jo neljän maissa mutta pitää sitte katella jaksaako enää kävellä sinne Suokkiin.
No mä käyn kapteenille sanomassa. Varmaan se ymmärtää ku kerron että olis Pakkismiitti.Pyydät niitä jättään sut suoraan sinne kustaanmiekkaan!
Pitäisköhän sitä yrittää paikalle?
Voisit kyl yrittää.
Oliko Tampereelta tai sen lähistöltä vielä lähtijöitä? Kyytii saattas mahtua.
Sun takareppu on mun.Etupenkki on mun.
95% on kyniksiä ja muijista yli puolet lihavia. Jos nää et tuu paikalle, 100% on kyniksiä.
Kerran säikähdin todella pahasti, kun ensin näytti siltä, että karpalolonkerotkin olisivat Siwasta loppu. Onneksi löysin kuitenkin muutaman tölkin. On se karpalolonkero vaan niin herkkua! NAMINAMI!
Eli kaikki on sm-tason bodareita ja bikinifitnessmiukuja. :D
Jos joku tulee myöhemmin vasta paikalle (niinkuin minä), sovitaan koodiksi Prancercise-tanssahtelu. Sitte o jokanen uus kasvo helppo tunnistaa.
Mun työreissu peruttiin, joten pääsen kuitenkin tulemaan. Yritän tähdätä itteni tonne rautatieasemalle vaikka samaan aikaan, niin en sitten eksyile matkalla.Me (minä+Maddox) tavataan nyt alustavasti Jal8eni rautatieasemalla joskus 12:45-11:50, Reetta+panaani (jos tulevat) + muita (ilmoita oletko tulossa) kolmen sepän patsaalla klo 12 ja muiden ajoissatulijoiden kanssa lähdetään siitä suomenlinnan siwalta kävelemään klo 13 kustaanmiekkaa kohti.