Suomenlinna-miitti la 26.7.2014 TULE MUKAAN!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rasvis
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitoksia kaikille, tosi mukavaa oli! Pahoittelut väsyneestä menosta yöllä, ei näköjään vanha jaksa enää valvoa kahta yötä putkeen. Luulen, että tein sammumiskertojen maailmanennätyksen yhden illan aikana On the Rocksissa. :zzzz:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos, oli kivaa ja tarpeeksi lämmin! :) Tosin nyt jalkani ovat aivan tohjona. :(

Mää voisin kiitellä kaikkia perjantain pre-miittiin osallistuneita, oli oikeen mukavata! Ens vuonna tuun sitten kyllä ihan suokkiinki.

^ oli joo. Ei ollu ihan helppoa saada otettua niitä tilauksia ylös :D
Kävi kyl teikäläistä vähän sääliks kun pitkän odotuksen jälkeen tulee sellanen olemattoman kokonen sämpylä ja äijä tais olla jo aika nälässä :D

Kiitokset kaikille oli mukavaa! Ainut miinus tulee sille Stonesin hampparille!!! Semmosta kuraa kovalla hinnalla, et oikeen hävettää ravintolan puolesta.

Olikos se Stonesissa, kun sanoivat, että jos Wombutti ottaa vielä yhdenkin niin koko seurue lentää vittuun? :D

Näin, ne otti mut ihan täysin syyttä silmätikuks, mut ei se mitään, ehkä se muutama tuoppi vettä oli just paras idea siihen väliin =) Ja ai ai sitä onnen määrää ku menin poken kans juttelee et saisinko nyt ees yhen ottaa ja sain luvan, oh happy happy joy joy! =)

Näin, ne otti mut ihan täysin syyttä silmätikuks, mut ei se mitään, ehkä se muutama tuoppi vettä oli just paras idea siihen väliin =) Ja ai ai sitä onnen määrää ku menin poken kans juttelee et saisinko nyt ees yhen ottaa ja sain luvan, oh happy happy joy joy! =)

Jännä kun esim. minä olin paljon eeppisemmässä kunnossa. :D Pitää vaan käyttää kaikki energia, että skarppaa 10 sekuntia poken kohdalla.

Kiitos kaikille miittiin osallistuneille ja järkkääjille, oli ihan megafantsuu :haart: :D Eipä ole vielä kertaakaan pakkiksen miitit pettäneet, kauniita ja hauskoja ihmisiä sekä tottakai Jal8einin antama perspillu shortsien läpi + aurinkorasvan levittäminen selkään olivat sellaisia legendaarisia hetkiä elämässäni. Varmaan pakko nyt sit seuraavaksi osallistua botskimiittiin, kun alkaa jo nää "pienemmät" olla jo käytynä.

Kiitoksia kaikille, tosi mukavaa oli! Pahoittelut väsyneestä menosta yöllä, ei näköjään vanha jaksa enää valvoa kahta yötä putkeen. Luulen, että tein sammumiskertojen maailmanennätyksen yhden illan aikana On the Rocksissa. :zzzz:

Mulla on kerran aiemmin ollut mahdollisuus seurata livenä, kuinka ihminen simahtaa kesken lauseen. Sä tarjosit toisen kerran :D Kiitos ;)

Mulla on kerran aiemmin ollut mahdollisuus seurata livenä, kuinka ihminen simahtaa kesken lauseen. Sä tarjosit toisen kerran :D Kiitos ;)

Vau.:D Varmaan oli jotain tosi henkevää sanottavaa siinä kunnossa. En edes vieläkään muista kuka niistä naisista olit. Ilmeisesti et ollut suokissa, mutta baarissa olit?

Vau.:D Varmaan oli jotain tosi henkevää sanottavaa siinä kunnossa. En edes vieläkään muista kuka niistä naisista olit. Ilmeisesti et ollut suokissa, mutta baarissa olit?

Vähän jäi avoimeksi, mitä painavaa asiaa sulla oli. Taidettiin missata maailmanrauha ja parannus aidsiin, ainakin :(

Jos hämärässä Rocksissa mitään erotti niin valkoinen toppi ja pinkki hame. Suokkiin en päässyt, tulin vasta jatkoille :)

Javisst!! Aivan mahtava päivä suokissa teidän kanssanne siitä huolimatta, että ujous olikin vahvin piirteeni tällä kertaa (ei ollut ilolientä rohkasijana niin aika pieneksi jäi tuo "kuoresta ulostulo"), mut ei se mitään ens kerralla sitten taas jos/kun lisää tuttuja naamoja muistaa :) Ihania ootte! :love:

Harmi, ku oli ne toiset pirskeet illemmalla. Ois voinu hengailla kauemminki teijän kanssa.

Tavalliseen tapaansa pääosin taustalla mököttänyt setä kiittää ja kuittaa myös.

Pekka6.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom