Suomenlinna-miitti 30.7.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daiina
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kappas, mulla siirtyi alkuperäinen lauantaille suunnittelemani ohjelma. Vahvasti ehkä mukana. Jos tulee epäsosiaalinen olo niin vetäydyn jonnekin kivenkoloon juomaan olutta ja katsomaan kun te muut pidätte hauskaa.

Hmm, Suokissa ollut viimeksi joskus lapsena. Kai siellä on joku kauppa vai meinaako porukka raahata juomat mantereelta?

Kappas, mulla siirtyi alkuperäinen lauantaille suunnittelemani ohjelma. Vahvasti ehkä mukana. Jos tulee epäsosiaalinen olo niin vetäydyn jonnekin kivenkoloon juomaan olutta ja katsomaan kun te muut pidätte hauskaa.

Hmm, Suokissa ollut viimeksi joskus lapsena. Kai siellä on joku kauppa vai meinaako porukka raahata juomat mantereelta?

On kauppa.

Laivalta vois tuua kaljaa, mutta ku sitä ei taida kylmäksi saada. Noh ostaa vähän kalliimpaa mantereelta niin saa viileänä.

Onko kellään mitään pikkukaiutinta? Varmaan ois kiva musaa popittaa.

Minä tuun. Saan vietyä kamat klo 15 keskustaan. OTTAAKO JOKU MUT KESKUSTASTA MUKAAN MÄ EKSYN MUUTEN!?!?!?!?

Tulee varmaan penalttia jos osallistuu eikä oo ilmottautunu niin laitetaan numerolaput. Ja mustikkakeitot rinnuksille

1. Daiina
2. Oranki
3. SIC-
4. Grandie
5. Delgado (vain jos 30. päivä)
6. Puka
7. Esta
8. TML
9. Kaira (mieluummin 23.7.)
10. Laardi
11. Joxuz + TML:n reiskat
12. Snarkki
13. Katharina
14. Seagram 30.7. on bueno
15. invisus (jos vaan on vapaat)
16. Kride
17. Wombut
18. futhermucker
19. "ISO"JUSSI
20. heinikko
21. sanmig ( jos sattuu sopivasti )
22. Cherriu - jos en oo lomalla muualla tällöin.
23. Sirotar
24. Mursuke
25. Fusioni
26. Katski
27. csk ( Jos töistä vapaata)
28. Start ( vahva ehkä )
29. Vision (Jos kalenteri mahdollistaa)
30. Maddox
31. Destry (ip->)
32. beginner
33. Ginger81
34. Mika1979
35. Sinttura..? Eikun Suttura? No joku semmonen

.

Minä tuun. Saan vietyä kamat klo 15 keskustaan. OTTAAKO JOKU MUT KESKUSTASTA MUKAAN MÄ EKSYN MUUTEN!?!?!?!?
Huutele sitten vaikka mua kun katuja tallaat, kai minäkin noihin aikoihin oon vielä keskustassa eksyksissä. Joskus kolmen maissa varmaan pääsen liikahtaan kohti Suomenlinnaa.

Pientä kesäsadetta havaittavissa pk-seudulla, mutta ei se mitään, tutkan mukaan se on klo 17 mennessä ohi.
Ja Suokissa tuskin sataa tälläkään hetkellä.....onko siellä joku jo? Saisko sääraporttia?

Rautatieasemalla olen at the moment.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom