Suomenlinna-miitti 30.7.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daiina
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lauantaille luvattu vesisadetta alustavasti, niin taidan mennä jo viikolla köpöttelemään tuonne.

Joo ennusteet vaihtelee jatkuvasti. Sitä paitsi lämmintä tulee kuitenkin olemaan, joten eipä tuo pikkusade niin paljon häiritse :)

Mä luulen et multa jää nyt väliin. Taloudellinen tilanne on sen verran tiukka, ettei ole kovin fiksua käyttää viimeisiä ruokarahoja rillutteluun. Pitäkää kuitenkin hauskaa ja pysykää hengissä! :)

Näyttää siltä, että mulla ei oikein ole paikkaa, mihin työntää tytär eikä sitä yksinkään voi vielä jättää, miehelläkin työvuoro tuona iltana. Ellei nyt jokin ihme tapahdu niin jään Tampereelle.

Olisko Tampereelta kimppakyytejä? @Joxuz ? Oliko täältä muita lähdössä.
Mulla on onnikkaan jo lippu hommattu.

Tuun tsadiin vasta yhden maissa ja käyn siitä heittään kamat hotellille, suihkuilen ja syön. Eli menee varmaan lähemmäs neljää että olen itse alueella.

Lainasin jostain edellisestä ketjusta kuvan "leiriytymis"paikasta. Tuolla vissiin aina ollut miitti?

Liitteet

• suokki.jpg
    suokki.jpg
    53,7 KB · Katsottu: 282
Joo, HSL:n lautta vie tuonne pisteeseen A, ja JT-linen vesibussi vie tuon pisteen B lähelle Kuninkaanporttiin tai Tykistölahteen joka on tuon reitin puolivälissä about. Vesibusseja lähtee n. 30 min välein ja joka toinen Kuninkaanporttiin ja joka toinen Tykistölahteen.
Eli reippaat HSL:lla ja laiskat vesibussilla! Molemmat lautat lähtevät kauppatorilta. JT-line heti siitä ensimmäisestä laiturista ja HSLn laituri taas on siitä n. 50m eteenpäin.

Taidanpa itse mennä pisteelle A, koska siinä vissiin mestan ainoa kauppa.
Ei jaksa kyl oluita ym roudaa maista asti.

Hotellihuoneen jako peruuntui näillä näkymin, joten jos joku haluaa vielä jakaa hotellihuoneen niin laittakoon viestiä!

Mä kerron perjantaina tuunko vaiko enkö. Tässä tuli pari muuttujaa.

Siinä rautatieasemalla on ne olutfestarit eli siellä?

En tiedä vielä varmasti mihin aikaan tulen paikalle. Aamulla on ehkä menoa ja ilmoitan, kun se selviää.

Ei taida olla huomiselle fiksumpaakaan tekemistä, joten voisihan sitä varmaan itsekin lähteä Suokkiin hetkeksi istuskelemaan jossain välissä iltapäivää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom