suomenkielen rumin sana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä ehdottaisin PAKKORUOTSIA. Tämä voi kyylläkin johtua omasta Ruotsi kammostani.

snowball sanoi:
Jos joudutte pinteeseen ulkomailla PERKELE on paras sana jos haluu jengin kaikkoovan kauemmaks jne..on kokeiltu ..

Annas kun arvaan... et kokeillu tata Harlemissa?

rokokoo

Rumista sanoista en tiedä, mutta kielen äärimmäistä junttimaisuutta
kuvastaa "land" sanan kääntyminen "lanti"ksi. MIKA VITUN LANTI?!?

esim: Iceland - Islanti! AAARGH! LANTI!

jaa-a mikähän olis rumin. rumin vois kyllä ehkä olla "vittu". hassuja sanoja on sitäkin enemmän, esim.
pötikkä
pötkäle
vötkylä
vonkale
jästikki
mutiainen

ja verbejä
ottaa "tirsat" tai "ettonet"
HOhoh :)

Räysä.

vilma-liina sanoi:
Finlanti? Älä nyt, meillä on hieno kieli.
No on, on - Noita joitain mätäpaiseita lukuunottamatta. Ruman tästä kielestä
tekevät lähinnä ihmiset(suomalaiset!) jotka eivät osaa edes kieliopin alkeita.
Hermostuttavimpia esimerkkejä lienee esim.: Tämä on minun tavara (Tämä on minun tavaraNI!). Tuollaista näkee vituttavan usein jopa divxfinlandin tuotoksissa, joissa
muka valvotaan kielioppia tarkkaan. Kaikki kunnia herrojen mahtavalle, ilmaiselle duunille kuitenkin sen suurempia dissaamatta!

Ritva.

Pillu on kaunis tai ruma sana, riippuu sanojasta. Ai sitä kiimaa kun joku hehkeä tyttö kuiskaa korvaan "Minun pillu on aivan märkänä...". Ulvialaisen trukkikuski-Ramin (48v, varhaiseläkkeellä) kuiskaamana tuo samainen lause alkaa jo inhottaa.

Rakkaus. =ruma sana

Jos rakkaus tuottaa kauneutta ja hyvää miksi se tuottaa myös tuskaa?

Rakkaus on kärsimyksen symboli, itkun esilähde, alku ja loppu. Kaiken kauniin kertomus siintää elämän alkumeressä ja tuon kaiken tunnustaminen lopettaa ihmisen tunteen ja tämän olemassaolon, olemisen tilan, jossa voi vain hengittää. Toisaalta vitut siitä, minä päätän nyt! Painu vittuun, nyt lähtee, oma tila, EVVK, Minä määrään, Olen vapaa, grrkkele!!

beebbeeb sanoi:
Vatkuli. En edes tiedä mikä se on mutta sana on jotenkin erityisen vastenmielinen. Tuli heti mieleen kun näin topicin. Niin ja "paituli" myös, hyi helv#¤#i.. heikko ja vetelä tulee mieleen noista...

Hahah. Meillä oli intissä leireillä kerran ruokana "kasvisvatkulia" ja perunoita, joka tosin paljastui paskaksi aprillipilaksi. Jotain maksakastiketta se oli.

Räpylä

Mämmi on aika ruma sana ruualle, mutta eipä se hyvää olekaan. Muita ruokaan liittyviä sanoja; munakokkeli, riisipiirakka, röstiperuna, säilykepersikka.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom