Suomen progressiivinen verotus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ronny11
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kuten koko mies, tuo kommentti on äärimmäisen typerä. ja koulutuskin taitaa olla joku ylioppilas. :D

Tää on taas tätä suomalaista perikateutta. Jos joku menestyy niin sille ollaan kateellisia, ja sitten jos sillä on vaikka joku "vika" (kuten puutteellinen koulutus) niin se onkin ihan tyhmä jätkä. Mun mielestäni tuo Sarasvuon kommentti on erittäin hyvin kiteytetty idea siitä, että jonkin tavoitteen saavuttamiseksi ei vain pidä "olla jotakin" vaan pitää myös "tehdä jotakin".

Ainiin, Suomessahan ei saa tavoitella menestystä, koska sellanen tyyppi on typerä brassailija.

Tolla asenteella et quiz tule ikinä menestymään tai pääsemään mihinkään.

Tää on taas tätä suomalaista perikateutta. Jos joku menestyy niin sille ollaan kateellisia, ja sitten jos sillä on vaikka joku "vika" (kuten puutteellinen koulutus) niin se onkin ihan tyhmä jätkä. Mun mielestäni tuo Sarasvuon kommentti on erittäin hyvin kiteytetty idea siitä, että jonkin tavoitteen saavuttamiseksi ei vain pidä "olla jotakin" vaan pitää myös "tehdä jotakin".

Ainiin, Suomessahan ei saa tavoitella menestystä, koska sellanen tyyppi on typerä brassailija.

Tolla asenteella et quiz tule ikinä menestymään tai pääsemään mihinkään.
sarasvuo on oikeasti typerä, oli koulutus mikä tahansa. häntä ei pysty kauaa kuuntelemaan ennen kuin alkaa aivoon sattumaan. kateus ei liity. olen kateellinen monelle fiksullekin tyypille. enkä kyllä haluaisi sarasvuo olla missään tapauksessa, vaikka varakas tyyppi onkin. eli en ole juuri edes hänelle kateellinen.

Joko Raejuusto pelas kateuskortin? Kateuskortti = Hitler-kortti. Eli tämä keskustelu on virallisesti degeneroitunut sammakonpaskatasolle.

Edit: Ja Sarasvuo on oikeesti vitun tyhmä ja lahjaton jätkä, mutta se osaa piilottaa sen pseudointellektuellin retoriikkansa taakse. Artisti tosin maksaa. Ja olihan Jarilla muistaakseni jotain 15 ov:ta suoritettuna yliopistossa. :thumbs:

Kuinkas useasti olette olleet esim. Sarasvuon pitämällä luennolla tai kuunnelleet kun hän oikeasti puhuu jostain tärkeästä asiasta, eikä pelkästään vetää jotain pelleroolia jossain tositeevee-ohjelmassa?

En ole ollut kertaakaan. Itse perustan Sarasvuo-mielikuvani sen televisioesiintymisiin ja maailman paskimpaan Sisäinen sankari -kirjaan.

Mutta eipä siinä, hyvin se on osannut rahastaa omalla paskallaan. Ja onhan mulla ja Sarasvuolla paljon yhteistä: ollaan molemmat luettu sivistyssanakirja kannesta kanteen. Jari on vaan päässyt niitä hyödyntämällä isompiin rahoihin käsiksi.

Ja milläänhän asia ei voi olla niin että Sarasvuo ja Sarasvuon firma on tehnyt rahaa uskollisen ja tyytyväisen asiakaskunnan takia, eli Sarasvuo on onnistunut kykyjensä avulla luomaan strategian bisnekselle joka hyödyntää asiakkaiden lisäarvontuottoprosessia kestävällä tavalla?

Ei tietenkään, koska Sarasvuohan on pseudointellektuaalista retoriikkaa käyttävä typerys! :D

Edit: Ja Sarasvuo on oikeesti vitun tyhmä ja lahjaton jätkä, mutta se osaa piilottaa sen pseudointellektuellin retoriikkansa taakse. Artisti tosin maksaa. Ja olihan Jarilla muistaakseni jotain 15 ov:ta suoritettuna yliopistossa. :thumbs:

Kukahan se silloin on ihan vitun tyhmä jos joku oikeasti noita Sarasvuon firman palveluita ostaa. Kuinka monella täällä on oikeasti jotain kokemusta sarasvuon yrityksen tarjoamista palveluista? Mulla ei ainakaan, joten enpä osaa mennä sanomaan mitään niiden laadusta.
Mä luotan siihen että suomalainen yritysmaailma toimii kuitenkin sen verran rationaalisesti ettei osta Sarasvuon palveluita ihan vaan sen takia kun Jarska osaa piilottaa tyhmyytensä sen pseudointellektuellin retoriikkansa taakse.

Edit: minkäs hiton takia täällä muuten sarasvuosta keskustellaan?

Joka tapauksessa Sarasvuo on onnellisempi iloitessaan sen retoriikkansa tuotoksista lomailemalla siellä omassa saaressaan ja ajellessa loistoautollaan rapujuhlista toiseen kuin ihminen joka turvautuu siihen perinteiseen suomalaismentaliteettiin, että "jonkun toisen pitää kustantaa mun huvit eikä kukaan saa menestyä asioilla joista en itte mitään tajua".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Loppuvuoden veroprosentit:
PERUSPROSENTTI
Laskin taas väärin. Oikea on noin 41%

LISÄPROSENTTI
55,0

Lipsahtikohan hieman lukemat sun postissas? Tulot ei nyt kuitenkaan ole edes kymmenesosaa noista sun lukemistas :eek:
Lomat vietettiin kesämökillä. Ei ne sniiduja ollut. Säästeliäitä vain.

mene www.vero.fi ja sieltä vero%laskuriin laita parametreiksi kunta: Oulu, avioliitossa, yksi lapsi ja kuuluu kirkkoon. Sitten arvio kokovuoden bruttotuloista kohtaan summaksi 1000 000 (miljoona) ja ei muuta kuin napsautat laske.

Hehe, Sarasvuo-provo toimii aina.
Jep, se on niin omaperäinenkin.

Puhumalla randomeita mukafiksuja sanakirjasta olisi kuka vaan rakentanut yhtä ison bisneksen kuin Sarasvuo, helposti. Samalla tavalla jokainen vinkuheinä olisi yhtä iso ja kireä kuin Coleman ottamalla vain pari ryssäkuuria ja sniffaamalla herajauhoja.

EDIT: on-topic: yli 50% tulovero on laillistettu rikos.

Jep, se on niin omaperäinenkin.

Puhumalla randomeita mukafiksuja sanakirjasta olisi kuka vaan rakentanut yhtä ison bisneksen kuin Sarasvuo, helposti. Samalla tavalla jokainen vinkuheinä olisi yhtä iso ja kireä kuin Coleman ottamalla vain pari ryssäkuuria ja sniffaamalla herajauhoja.

EDIT: on-topic: yli 50% tulovero on laillistettu rikos.

Kah, sattuko nuuukkialaista nenään? Et kai vaan ison sinisen puolesta oo joutunu kuulemaan Sarasvuon sittiä? Jos, niin otan osaa. Mutta mulle on henk.koht. aivan yks ja lysti jos siitä joku haluaa maksaa. Ja hyvät tuloksethan siitä on tullu. En sitä kritisoinukaan. Mutta hei, monethan meistä pystyy olee supliikkimiehiä, harva onnistuu sen rahastaa. Siitä Jarille hattua ylös - ja korkeelle.

Edit: Joo, kyllä Jarikin tietää bisneksestä jotain. En sitä kieltänytkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom