Suomen pahin slummi?

Niinpä :D Tuo oli ehkä jopa parempi perustelu kuin omani ;) Paska mesta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kajaanin Lohtaja vieruisseutuineen on välillä aika karu paikka, yks osa nykysin täynnä mamuja... Sitten Oksatien pikku-afrikka ja kätön toinen puoli jossa asuu mamut ja jotain linnakundeja...

Niinpä :D Tuo oli ehkä jopa parempi perustelu kuin omani ;) Paska mesta...
Joo mult viettii 3kk 3 pyörää vaikka oli ketjuil kiinni. 9 jälkee ei viiti mennä pihalle kuin aseen kans :D Ja lähi kauppaan kun meni niin oli perempi mennä kävellen muuten mutiaiset jo hiplas auton oven kahvoja kun oli kaupas.

Kuulostaa samalta paikalta, missä mäkin oon joskus käyny...ei hirveän lämpimiä tunteita herätä.

Silloin kun oli vielä kämppä hakusessa ja selaili asuntojen myynti-ilmoituksia niin Jampassa sijaitsevan rivitalokolmion hinnalla sais keskustasta ehkä kerrostalokaksion. Jostain syystä asuntojen hinnat kymmeniätuhansia alemmat kuin muualla Järvenpäässä. :D

Malmi oli jossain vaiheessa kontulan kanssa pahimpia paikkoja liekkö enää, kun ihan kuolleelta tää vaikuttaa IMO. Taisi ihan NYT-liitteessäkin olla maininta siitä.

Juu toi juttu olikin kun tarkistelin niin jotain sinne suuntaan että pakolaisia pahoinpidellään täällä eniten ja muutenkin riehakkainta, pakolaisten omasta mielestä. Ja tämä oli sitä paitsi talvella tulleessa NYT-liitteessä...ei 80-luvulla.

Jaahas, jonkin verran elämää Itä-Helsingissä nähneenä (jo ammatinkin puolesta), täytyy sanoa että on kyllä aika rauhatonta menoa. Edellisestä voi laskea pois ns. ökyalueet mm. Kulosaari, Tammisalo, Marjaniemi yms..Kokemusta on myös Espoon keskuksesta, asunut 6 kk siellä<-todella ikävä paikka.

Pisti silmääni aiemmista kirjoituksista se, että lähiöiden ongelmia sysätään aika surutta maahanmuuttajien aikaansaamiksi. Mielestäni ongelmien aiheuttajia löytyy kaikista ihmisryhmistä, ihon väriin tai etniseen taustaan katsomatta. Mielestäni ihmisen mitan määrittää se miten elää, eikä se mistä maasta olet kotoisin tai minkä värinen satut olemaan.

Kiitos ja anteeksi.

ps. olen käynyt sekä Bronx:ssa että Moskovan & Pietarin slummeissa, Suomi on lintukoto.

Jaahas, jonkin verran elämää Itä-Helsingissä nähneenä (jo ammatinkin puolesta), täytyy sanoa että on kyllä aika rauhatonta menoa. Edellisestä voi laskea pois ns. ökyalueet mm. Kulosaari, Tammisalo, Marjaniemi yms..Kokemusta on myös Espoon keskuksesta, asunut 6 kk siellä<-todella ikävä paikka.

Pisti silmääni aiemmista kirjoituksista se, että lähiöiden ongelmia sysätään aika surutta maahanmuuttajien aikaansaamiksi. Mielestäni ongelmien aiheuttajia löytyy kaikista ihmisryhmistä, ihon väriin tai etniseen taustaan katsomatta. Mielestäni ihmisen mitan määrittää se miten elää, eikä se mistä maasta olet kotoisin tai minkä värinen satut olemaan.

Kiitos ja anteeksi.

ps. olen käynyt sekä Bronx:ssa että Moskovan & Pietarin slummeissa, Suomi on lintukoto.

No, sanotaanko näin, että luette vaikka iltasanomat.fitä, niin heti lävähtää ruutuun Nekalasta uutinen, jossa kerrotaan jonkun puukottaneen isän ja pojan ja sytyttäneen kämpän tuleen. Tossa 100m päässä myös on lyöty kirveellä päähän paikallisessa räkälässä. Toiseen suuntaan kun mennään, on läheisessä atomikylässä, eli kaupungin pulsujen vuokrakämpissä tapettu joku hemmo. Sanoisin siis, että Nekala on suomen pahin slummi. Tulin äsken kotio ja näin matkalla kaks maijaa täällä :D Täällä myös oli joku jätkä riehunu kuukausi sitten kiväärin kanssa ikkunassa ja mun ikkunan alla oli tiesulku :D

turku: varissuo ja halinen..myös niitä suomen verovapaita alueita.

Lappeenrannan suunnalla Lauritsala, jossa lähinnä juoppoja ja Sammonlahti/Skinnarila, jossa sitten muut rippeet, mustalaisia, venäläisiä, tummahipiäiset jne.

Lappeenrannan suunnalla Lauritsala, jossa lähinnä juoppoja ja Sammonlahti/Skinnarila, jossa sitten muut rippeet, mustalaisia, venäläisiä, tummahipiäiset jne.

Noissa asuu varmaan puolet Lappeenrannan asukkaista;)? Kaikissa kaupungeissa on ne nukkuma"lähiöt". Jos haluaa asua kaupungissa, mutta ei maksaa itseään kipeäksi keskustan kämpistä, niin ei ole hirveästi vaihtoehtoja.

Noissa asuu varmaan puolet Lappeenrannan asukkaista;)?

Joo, siinä oot ihan oikeessa :) Olen onnellinen, etten itse kuulu siihen joukkoon. Mutta tosiaan näiden kahden alueen asuntojen hintataso onkin todella alhainen ja sen kyllä huomaa. Tuttavani asui aikoinaan sammonlahdessa ja ne seinät.. ne oli varmaan tehty jostain pahvista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom