ehec
VIP
Niin siis ketäs minä olin mielestäsi ottamassa kiinni? Kyllä tuon humalaisen daamin luokse voisi pitkällä askeleella lompsia ja jututtaa, ja käskeä äijiä ottamaan etäisyyttä mikäli koittavat tyttöä lähteä kädestä pitäen taluttamaan tai anna tytön vastailla rauhassa. Kellään ei toki ole minua velvollisuus vakuutella, silloinhan tilanne menisi niin, että tyttö huutaisi jotain perus "mene sinä helvettiin ja anna meidän nussia", jos se taas on sekaisin, hämillään tai kauhusta kankeana niin eiköhän olisi aika helposti lähtemässä vartijasedän matkaan takaisin sisälle ja vaikka taksia soittelemaan, tai poliisia?Jos yrität ottaa yleisen kiinniotto-oikeuden mukaisesti kiinni henkilön joka ei ole syyllistynyt rikokseen, syyllistyt itse rikokseen.
Kenelläkään ei ole mitään laillista velvollisuutta vakuuttaa sinua yhtään mistään.
Mistä olet päätellyt että miehet olivat ahmedeja ja mohammedeja?
Ahmedeiksi ja mohamedeiksi Junes Lokka heidät ensin tulkitsi oikeudenkäyntipöytiksistä yms, mutta korjasikin jo tulkintansa. Se ei kuitenkaan olennaisin osin muuttaisi tilanteen tulkintaa osaltani, sama se vaikka olis kolme suomalaista puuhastelemassa teinitytön kimpussa.