No herra on hyvä ja tutustuu itse siihen Halla-Ahon tapaukseen ja sano sen jälkeen vielä rehellisesti että se ei ollut ennalta sovittu poliittinen tuomio! Kato paljon oon maailmaa kiertänyt ni paljon on myös tuttujakin. Jos olet jutellut monen asianajajan kanssa ni mitä mieltä ne on ollut Suomen ihmisoikeustilanteista ja olettamuksen perusteella annetuista tuomioista? Etenkin huumejutuissa annetaan ihan olettamuksen perusteella paljon tuomioita. Voit itse mennä selailee finlexiä jos haluat, sieltä löytyy varmasti vaikka kuinka paljon kaikkea. Olisi joskus hauska jos Suomessa tehtäisiin julkinen selonteko kaikista salaisista pakkokeinoista ja millä perusteilla ja "todisteilla" niitä on haettu ja myönnetty, olisi hupaista luettavaa.
Suurempi osa "järjettömistä" tuomioista tunnutaan antavan tuomareiden puutteellisen osaamisen tai laiskuuden johdosta. Ei siinä mistään mehevästä poliittisesta suhmuroinnista ole kysymys. Ja eipä kukaan asiassa ole kokeneempi ole vielä mulle tullut kielimään tästä sun suuresta salaliitosta.
Olen analysoinut Halla-Ahon keissiä melkolailla mm. aikoinaan myös täällä, maahanmuutto-ketjussa. Ja voin sanoa rehellisesti, etten sen perusteella näe järkiperusteita uskoa sun megalomaaniseen hyväveliverkoston salajuoneen.
Ja mähän pyysin sulta tekstiä, enkä kehuskelua elämänkokemuksesta. Ja mitä tuli: "Etsi ite" ja "mutku mulla on niitä tuttuja, jotka sanoo että"... On se nyt kumma, jos ei mies pysty iltasanomia ja kuulopuheita tanakampaan tekstiin, jos kerran niin pirusti kaikesta tietää.