Suomen nuoriso

Miksi aina yleistetään, että Suomen nuoriso on täysin retuperällä blaablaablaa...
Ei kaikki ole samanlaisia! Itseäni en lue näihin ns. Paskahousuihin, jotka ryyppää ja rällä, joka viikonloppu!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ja kai se oli vielä poliisien syy että hepat mätkittiin mailoilla verille. Itse menivät eteen kun anarkistit heilutti keppejään... Mun mielestä poliiseilla olis pitäny olla hevosten lisäksi mukana vielä haulikko ja suolapanoksia, niin johan olisi jo anarkistienkin hymy hyytynyt.
Oletko nähnyt missään kuvia hevosten avohaavoista vai onko jutut poliisimiesten kertomaa? Kyllähän nuo poliisit ensiksi väittivät etteivät edes muistaneet koko kuorotytön yliajamista, heti kun löytyi video tapauksesta niin kyllä löytyi myös selitys vaikka videolla näkyy miten yksi ratsupoliisi jäi siihen tytön läheisyyten kun huomasi että meinasi käydä huonosti.

Miksi aina yleistetään, että Suomen nuoriso on täysin retuperällä blaablaablaa...
Ei kaikki ole samanlaisia! Itseäni en lue näihin ns. Paskahousuihin, jotka ryyppää ja rällä, joka viikonloppu!

Sekös nyt sitten ihmisestä huonon tekee jos tykkää käydä viikonloppuisin viihteellä?

Kommentti « Kaasuputki Joku (epäilemättä toki likainen vassari-ituhippinössöhomo) bloggari pohdiskelee nuoren skeittarin haastattelua. Allekirjoitan suurimman osan.

Niin ne sodat vaan pikkuhiljaa unohtuu ja muuttuu kaukaiseksi historiaksi. En miekään jaksa (enää) olla vihainen Brittiläiselle imperiumille vaikka Oolannin sodan aikana roimivatkin Suomen suuriruhtinaskunnan rannikkoalueen ihan paskaksi, vitun mulkut.

Olin keittiössä tekemässä ruokaa, kun olkkarin telkkarista kuului jotenkin näin: Suomen armeija käyttää menetelmiä jotka toimivat puoli vuosisataa sitten, ja silloinkin kohtalaisesti.. :D

Minun mielestä nykynuorisolla menee paremmin kuin nuorisolla omana aikanani. Nuorisolla tarkoitan tässä yhteydessä 12-20v ihmisiä. Heillä on paremmat opiskelu olosuhteet, vuosivuodelta tuntuisi ainakin otaniemeen tulevan itsevarmempaa ja fiksumpaa porukkaa. Teknologia kehittyy, tietoa saa paremmin, ihmisten psykologiaa ymmärretään paremmin ja tästä syystä nuoret voivat paremmin. En ymmärrä mitä väliä jollain mopoautolla tai euroshopper energianjuomalla on. Itse kun ostin mopon ei mitään kortteja edes ollut. Sinne vaan liikenteen sekaan ja opitaan ajamaan siinä samalla. Mietin vaan, että kuinka paljon autoilijoita vitutti siihen aikaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom