Tulen teon keksimisen jälkeen kaikki on pullamössöjä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun nuoruudessani se vasta rankkaa olikin. Isä raatoi päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän kävi sodassa. Äiti synnytti kolmasti päivässä ja kaikilla lapsilla oli rutto. Leluja ei ollut, ruuaksi oli kaarnaa ja tervaa. Navettakin paloi joka yö.
Sitten kun tämän hetken nykynuoret kasvavat kyynisiksi aikuisiksi, niin samalla tavalla itketään jostain 2020-luvulla syntyneistä ja puhistaan, kuinka kaikki on nyt pilalla. Aikuiset/vanhukset itkemässä nykynuorisosta on maailman vanhin meemi.
Minun nuoruudessani se vasta rankkaa olikin. Isä raatoi päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän kävi sodassa. Äiti synnytti kolmasti päivässä ja kaikilla lapsilla oli rutto. Leluja ei ollut, ruuaksi oli kaarnaa ja tervaa. Navettakin paloi joka yö.
Oliks tää mulle kohdistettua vittuilua ?!
Ei sentään. Minä vittuilen vain humanitäärisen maahanmuuton kannattajille. Pasilasta kopsattu :D
Pasila ? Wikisitaatit
Kyllä, kaikki on jo pilalla. Huonommin ei voi enää mennä.Mitä ne 2020-luvulla syntyneet voi enää pilata? 1980-luvun loppupuoliskolla syntyneistä kun iso osa ei käy töissä eikä tajua mitään (eikä siitä nuoremmat ole sen kummempia), niin mitä nää 2020-luvulla syntyneet pilaa? Mitä jää pilattavaksi aikaisemmilta sukupolvilta?
Kyllä, kaikki on jo pilalla. Huonommin ei voi enää mennä.
Kuten sanottu, nykynuorista on valitettu niin kauan kuin ihmisiä on ollut olemassa ja tullaan valittamaan hamaan loppuun saakka, tapahtui mitä tahansa. Jokainen nuorten ikäluokka on ollut sen ajan aikuisten/vanhusten mielestä pilalla, ja se viimeinen pisara, joka vie ihmisyyden sekä yhteiskuntamme kohti vääjämätöntä tuhoa. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan, mutta vielä me ollaan täällä ja varmasti pärjätään myös tulevaisuudessa.
Kauankohan noita tulevaisuuden paskakuvia on maalattu? Kenen ansiota se on että osa nuorista vieroksuu töitä, miten hipeistä selvittiin?
Verrattuna moniin muihin maihin meidän tämä "nuoriso" (aikuisia tuolla oli iso osa) on melko kesyä. Tuo miekkari oli mitätön pieni humalaisten sekoilu verrattuna Itä-Euroopan, muiden pohjoismaiden, Saksan, Ranskan, Kreikan jne. meininkiin, kun siellä ryhdytään mellakoimaan.
Ja on Suomessa ennenkin mellakoitu jo vanhempien ja isovanhempiemme aikoina, joten ei se mikään juuri tämän ajan ilmiö ole.