Suomen Nato-jäsenyys

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kake-
  • Aloitettu Aloitettu

Suomi Natoon ja pian

  • Kyllä

    Votes: 125 74,4%
  • Ei

    Votes: 43 25,6%

  • Total voters
    168
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etkö tuon parempaa argumenttia Natoa vastaan enää keksi?
Kommentoin vaan tota kommenttia, että tekee Suomesta turvallisemman. Mitkä meidän vaarat tällä hetkellä täällä on? Lähinnä rikollisuus. Mutta perus pakkotoistoa, väänettiin taas mun kommentti päin vittua, ei yllätä.
 
Kommentoin vaan tota kommenttia, että tekee Suomesta turvallisemman. Mitkä meidän vaarat tällä hetkellä täällä on? Lähinnä rikollisuus. Mutta perus pakkotoistoa, väänettiin taas mun kommentti päin vittua, ei yllätä.
Oliko tämä NATO-jäsenyyden nopea realisoituminen ensimmäinen asia pakkiksen historiassa, jossa olit väärässä?
 
Oliko tämä NATO-jäsenyyden nopea realisoituminen ensimmäinen asia pakkiksen historiassa, jossa olit väärässä?
Varmaan kymmenissä ja kymmenissä asioissa ollut väärässä, mutta mässäile tällä nyt rauhassa jos se sun elämästä paremman tekee.
 
Venäläiset? Turtiainenkin tossa tubessa
pyysi ryssiä apuun.Oli vaalivilppiä ja muuta.Ja valtamedia.Pölvästien suurin vihollinen.
 
Laukesko NATO kannattajat nyt urakalla kun liityttiin ? Taas laajennettiin NATOA lähemmäs Venäjää good job finland.

Voit lähettää kiitoksesi putelle. Ilman Ukrainan sodan eskalaatiota emme olisi Natossa. Baltian mailta saat lisätietoa aiheesta miksi Venäjän naapurimaat haluavat suojata itsensä. Itse olen ainakin tyytyväinen siitä että emme olisi enää yksin jos idän suunnalta päätettäisiin laajentua.

Pienellä maalla meidän maantieteellä ei kovin paljon vaihtoehtoja ole. Varsinkin kun itänaapurin johto on mitä on. Nato ja Suomi ei ole hyökkäämässä Venäjälle.
 
Joo kyllähän liittyminen oli järki ratkaisu,olisi pitänyt liittyä jo silloin kun neuvostoliitto hajosi. Ja vaikka juuri tällä hetkellä venäjä ei uhkaakaan meitä,niin historia sen todistaa että jossain vaiheessa se olisi alkanut uhkaamaan.

Nato jäsenyys käytännössä takaa sen että lapsemme ja lastenlapsemme eivät joudu elämään sota aikaa. Reserviläis toiminnassa sain aikanaan keskustella monen sotaveteraanin kanssa ja kyllä heistä jokainen oli sitä mieltä että jos sotaan vielä ikinä joudutaan niin ei ole hyvä olla aivan yksin.
 
Nato jäsenyys käytännössä takaa sen että lapsemme ja lastenlapsemme eivät joudu elämään sota aikaa
Se on varmaa, että kun kyse on ihmiskunnasta, niin tossa ajassa jo jotkut natomaat tappelee keskenään. Jos esim kaikki maapallon maat olis natossa, niin miten se nyt estää sotien syntymistä? Ihmiset sotii aina, on aina sotinut.
 
Se on varmaa, että kun kyse on ihmiskunnasta, niin tossa ajassa jo jotkut natomaat tappelee keskenään. Jos esim kaikki maapallon maat olis natossa, niin miten se nyt estää sotien syntymistä? Ihmiset sotii aina, on aina sotinut.
Joo kaikkihan on mahdollista ja eihän tässä kukaan mikään ennustaja ole. Mutta äärimmäisen epätodennäköistä olisi se skenaario missä jokin toinen nato maa hyökkäisi Suomeen,mikä siis tarkoittaisi sitä sotaa suomessa.
 
40535F68-5ECD-46E4-8BA2-535E86017B30.jpeg
 
Back
Ylös Bottom