- Ikä
- 39
Eikö tuossa ole ollut vähän tendenssiä venäjällä hyökkäillä naapurimaihin, etenkin jos Natoon on haettu, eikä päästy sinne? Eikö tällöin sinunkin olisi loogisinta yrittää saada suomi natoon kaikin voimin, kerta venäjää on jo asian tiimoilta ärsytetty?Onko suomessa asiat olleet aikaisemmin huonommin suhteessa venäjään, kuin esim. virolla? ei ole. Riippumattomuus on taannut meille aiemmin hyvät (ja edulliset) kauppasuhteet venäjän kanssa, eikä (putinin) venäjä ole meitä uhannut hyökkäämisellä tai sodalla.
Missä olen puhunut jotain turkin kanssa sotimisesta, taas yritetään laittaa valheita minun suuhuni.
Ukrainan uhkailut NATO:oon liittymisestä on yksi suurimpia syitä, että siellä on sota.
Sen ymmärrän, että oli ihmisiä jotka vastusti natoa sillä perusteella että venäjä suuttuu. Mutta nyt kun prosessi on käynnissä, asian vastustaminen ja sabotoiminen herättää isot epäilyt että rahaa nostetaan moskovasta Sama kuin aktiivisesti ja oma alotteisesti todistaisi mafiaa vastaan, muttei haluaisi mennä todistajan suojeluun