Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomen menestymisen kannalta olis aivan äärettömän tärkeää että avainpelaajat pysyis terveinä ja saatais kaikkiin peleihin iskukykyinen joukkue. Jotkut taistelutasurit Ranskasta ja miksei Espanjastakin on ihan mahdollisia hyvänä päivänä ja ei se ole kiveen kirjoitettu etteikö nämä suurmaatkin vois kompastella muitakin vastaan vierasotteluissa.. Valko-Venäjän ja Geogian kanssa sit taistellaan rintarinnan ja varmasti tiukkoja matseja tiedossa. Kakkospaikka lohkossa vaatis tosiaan sitä että suurmaat kompastelis pahasti ja Suomi onnistuis heikompia vastaan täydellisesti ja vielä pelaamaan jonkun tasurin Espanja/Ranska matseissa..
Suomen Fifa-ranking on 74, Valkovenäjän 77 ja Georgian 97.. Tässä valossa aika tasaista.. Hirveellä munkilla lohkokakkoseks, realistisesti kolmoseks.
Ranska-otteluun myyty jo 20 000 lippua
Perjantaina 7.9. pelattavaan jalkapallon MM-karsinnan avausotteluun Suomi-Ranska on myyty ja varattu 20 000 lippua. Ottelu alkaa kello 21.30 Helsingin Olympiastadionilla. A- ja D-katsomoon jäljellä on enää hajapaikkoja. Kaarteisiin mahtuu vielä isompiakin ryhmiä.
Suomi pelaa MM-karsintaa samassa lohkossa Espanjan, Georgian, Ranskan ja Valko-Venäjän kanssa.
Olipahan hieno kommentti. Olen tyytyväinen ettei kaltaisesi juntti seuraa kuningaslajia & sitä hienointa maajoukkuetta mikä maailmasta löytyy.
Juntti jos tietää ettei potkupallon joukkueen taso tule riittämään kisoihin, hiertääkö tangat vai mikä vituttaa ?
Onhan tuo nyt aivan karmeaa kattoa Suomen peliä VS huippumaat. Älkää itkekö kun kisoihin ei asiaa.
Kyllä mä mielummin katon peliä missä on taitoa, kuin potkupalloa pitkä päätyy ja miehet juoksee perää, mitä muuta voi toivoa kun taito ei riitä.
Eiköhän kuitenki se hienoin maajoukkue löydy ihan muista lajeista.
Eksyitkö väärään trediin? Ne kendotredit löytyy vähän alempana, joten sinne vaan spekuloimaan seuraavista MÖMMÖM kisoista.Juntti jos tietää ettei potkupallon joukkueen taso tule riittämään kisoihin, hiertääkö tangat vai mikä vituttaa ?
Onhan tuo nyt aivan karmeaa kattoa Suomen peliä VS huippumaat. Älkää itkekö kun kisoihin ei asiaa.
Kyllä mä mielummin katon peliä missä on taitoa, kuin potkupalloa pitkä päätyy ja miehet juoksee perää, mitä muuta voi toivoa kun taito ei riitä.
Eiköhän kuitenki se hienoin maajoukkue löydy ihan muista lajeista.
Jos tää oli mulle tarkotettu, niin en oo missään mielestäni väittänyt että suomi olisi hyvä jalkapallossa. Se ei vaan ole mahdollista olla kansainvälisesti hyvällä tasolla näin pienessä maassa, jossa harrastajamäärät hipovat yleisellä tasolla taivaita. Sen sijaan uskoa ja toivoa pitää olla, ja se vituttaakin kun itketään ja vingutaan kuinka suomi tulee ottamaan turpaan ja kuinka taas hävitään jne.Miten voi joillekin olla niin hankala myöntää että Suomi on kaikenkaikkiaan vitun paska jalkapallossa. Ja tulee myöss olemaan ellei jollain radikaalilla muutoksella saada tasoa hilattua ylöspäin. Toki saa kannustaa, jos intohimoa löytyy lajia kohtaan. Minä puolestaan käytän sen vähän ajan mitä minulla on urheilun parissa huippu-urheilun + lätkän seuraamiseen. Olen vielä niin helvetin juntti, että käyn kesällä kalassa.
ps. en löytänyt kendotrediä alempaa, mutta haulla löysin http://www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/45403-kendo-miekan-tie
Kun kerran on noin kova tietämys, niin laitahan viestiä Uruguayn pojille, että turha teidän köyhien on mitään yrittää ;)Se ei vaan ole mahdollista olla kansainvälisesti hyvällä tasolla näin pienessä maassa, jossa harrastajamäärät hipovat yleisellä tasolla taivaita.
Oletinkin, että otetaan ne muutamat maat esimerkiksiKun kerran on noin kova tietämys, niin laitahan viestiä Uruguayn pojille, että turha teidän köyhien on mitään yrittää ;)
Miten voi joillekin olla niin hankala myöntää että Suomi on kaikenkaikkiaan vitun paska jalkapallossa. Ja tulee myöss olemaan ellei jollain radikaalilla muutoksella saada tasoa hilattua ylöspäin. Toki saa kannustaa, jos intohimoa löytyy lajia kohtaan. Minä puolestaan käytän sen vähän ajan mitä minulla on urheilun parissa huippu-urheilun + lätkän seuraamiseen. Olen vielä niin helvetin juntti, että käyn kesällä kalassa.
ps. en löytänyt kendotrediä alempaa, mutta haulla löysin http://www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/45403-kendo-miekan-tie
Yleisesti vaan vituttaa monien "glory hunttaamiset", joissa vittuillaan lajeille joissa ei pärjätä ja taputtellaan selkään heti niitä lajeja joissa pärjätään. Esim. jarkko niemisen dissaaminen on jossain ihan eri sfääreissä. Kuitenkin kaveri on ollut aikanaan maailmalla ihan kovalla rankingillä lajissa, jossa on todella kovat harrastajamäärät. Ei voi mitään, suomi on menestyshullu maa, mutta jotain suhteellisuuden tajua myös niihin kommentteihin. Se nyt on vaan vähän eri asia pärjätä 5mil harrastajan lätkässä vrt. lajissa, josta löytyy satoja kertoja enemmän harrastajia.
Miä olen seurannut futista ja suomifutista kakstuhattaluvun puolestä välistä asti. Viime vuosina on alkanut tympimään niiden pelleily ja mielenkiinto on rapistunut. Tosin käyn vieläkin rökittämässä talvella tuttuja divaripelaajia tenniksessä. Ei mulla oikeastaan muuta.