Suomen MM-karsinnat 2014!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja badboys
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kolmossija karsinnasta olis hyvä, mutta pelkään pahaa, että neljäs sija olis realismia. Sit jos em-kisoissa olis 32 joukkuetta olis Suomella pienet saumat päästä kisoihin. Nii tää on vain mun mielipide.

Suomen menestymisen kannalta olis aivan äärettömän tärkeää että avainpelaajat pysyis terveinä ja saatais kaikkiin peleihin iskukykyinen joukkue. Jotkut taistelutasurit Ranskasta ja miksei Espanjastakin on ihan mahdollisia hyvänä päivänä ja ei se ole kiveen kirjoitettu etteikö nämä suurmaatkin vois kompastella muitakin vastaan vierasotteluissa.. Valko-Venäjän ja Geogian kanssa sit taistellaan rintarinnan ja varmasti tiukkoja matseja tiedossa. Kakkospaikka lohkossa vaatis tosiaan sitä että suurmaat kompastelis pahasti ja Suomi onnistuis heikompia vastaan täydellisesti ja vielä pelaamaan jonkun tasurin Espanja/Ranska matseissa..

Suomen Fifa-ranking on 74, Valkovenäjän 77 ja Georgian 97.. Tässä valossa aika tasaista.. Hirveellä munkilla lohkokakkoseks, realistisesti kolmoseks.

Suomen menestymisen kannalta olis aivan äärettömän tärkeää että avainpelaajat pysyis terveinä ja saatais kaikkiin peleihin iskukykyinen joukkue. Jotkut taistelutasurit Ranskasta ja miksei Espanjastakin on ihan mahdollisia hyvänä päivänä ja ei se ole kiveen kirjoitettu etteikö nämä suurmaatkin vois kompastella muitakin vastaan vierasotteluissa.. Valko-Venäjän ja Geogian kanssa sit taistellaan rintarinnan ja varmasti tiukkoja matseja tiedossa. Kakkospaikka lohkossa vaatis tosiaan sitä että suurmaat kompastelis pahasti ja Suomi onnistuis heikompia vastaan täydellisesti ja vielä pelaamaan jonkun tasurin Espanja/Ranska matseissa..

Suomen Fifa-ranking on 74, Valkovenäjän 77 ja Georgian 97.. Tässä valossa aika tasaista.. Hirveellä munkilla lohkokakkoseks, realistisesti kolmoseks.

Kaikki on mahdollista, ainakin himassa kuhan saadaan tupa täyteen! :rock:

http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga/art-1288489564223.html

Mukava nähdä kun nuoret, lahjakkaat suomalaiset etenee urallaan ja siirtyy ulkomaille. Forsell ehdottomasti mukaan maajoukkueeseen näissä karsinnoissa. Miehellä on annettavaa varsinkin erikoistilanteisiin hyvän potkutekniikkansa ja molempijalkaisuutensa ansiosta.

Ranskaa lähdetään ehdottomasti kaatamaan kotona. Ranska ei esiintynyt kovin vakuuttavasti EM-kisoissa ja joukkueen sisällä oli taas kaikenlaista säätöä Nasrin johdolla. Suomella on realistiset mahdollisuudet lohkon kolmanneksi ja kaiken onnistuessa täydellisesti jopa lohkon toiseksi.

Ranskikset on ylimielisiä höntsäilijöitä,ihan varmasti kaadettavissa

Ranska-otteluun myyty jo 20 000 lippua

Ranska-otteluun myyty jo 20 000 lippua

Perjantaina 7.9. pelattavaan jalkapallon MM-karsinnan avausotteluun Suomi-Ranska on myyty ja varattu 20 000 lippua. Ottelu alkaa kello 21.30 Helsingin Olympiastadionilla. A- ja D-katsomoon jäljellä on enää hajapaikkoja. Kaarteisiin mahtuu vielä isompiakin ryhmiä.

Suomi pelaa MM-karsintaa samassa lohkossa Espanjan, Georgian, Ranskan ja Valko-Venäjän kanssa.

http://www.palloliitto.fi/uutiset/ranska-otteluun-myyty-jo-20-000-lippua

liput, http://www.lippupalvelu.fi/event/suomi-ranska-jalkapallon-mm-karsintaottelu-lippuja/81691

Suomi ja Pohjois-Irlanti nimenneet joukkueensa ensi keskiviikon MM-kenraaliin.

Pohjois-Irlanti

Maalivahdit:
Lee Camp, Nottingham Forest
Roy Carroll, Olympiakos
Alan Mannus, St Johnstone

Puolustajat:
Gareth McAuley, West Brom
Ryan McGivern, Manchester City
Aaron Hughes, Fulham
James McPake, Hibs
Lee Hodson, Watford
Craig Cathcart, Blackpool
Chris Baird, Fulham
Daniel Lafferty, Burnley
Ryan McLaughlin, Liverpool

Keskikenttäpelaajat:
Steven Davis, Southampton
Dean Shiels, Rangers
Chris Brunt, West Brom
Corry Evans, Hull City
Pat McCourt, Celtic
Oliver Norwood, Huddersfield Town

Hyökkääjät:
Jamie Ward, Derby County
Martin Paterson, Burnley
Kyle Lafferty, FC Sion
Andrew Little, Rangers

Suomi

Maalivahdit:
Niki Mäenpää, VVV Venlo
Henri Sillanpää, GAIS

Puolustajat:
Joona Toivio, Djurgården
Markus Halsti, Malmö FF
Niklas Moisander, AZ Alkmaar
Paulus Arajuuri, Kalmar FF
Jere Uronen, Helsingborgs
Jukka Raitala, Heerenveen
Kari Arkivuo, Häcken
Juhani Ojala, Young Boys

Keskikenttä ja hyökkäys:
Kasper Hämäläinen, Djurgården
Daniel Sjölund, Djurgården
Tim Sparv, Groningen
Toni Kolehmainen, TPS
Roni Porokara, KFC Germinal Beerschot
Alexei Eremenko jr, Rubin Kazan
Roman Eremenko, Rubin Kazan
Mika Väyrynen, HJK
Perparim Hetemaj, Chievo
Riku Riski, Hønefoss
Njazi Kuqi, Atromitos
Teemu Pukki, Schalke
Timo Furuholm, Fortuna Düsseldorf

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olipahan hieno kommentti. Olen tyytyväinen ettei kaltaisesi juntti seuraa kuningaslajia & sitä hienointa maajoukkuetta mikä maailmasta löytyy.

Juntti jos tietää ettei potkupallon joukkueen taso tule riittämään kisoihin, hiertääkö tangat vai mikä vituttaa ?
Onhan tuo nyt aivan karmeaa kattoa Suomen peliä VS huippumaat. Älkää itkekö kun kisoihin ei asiaa.

Kyllä mä mielummin katon peliä missä on taitoa, kuin potkupalloa pitkä päätyy ja miehet juoksee perää, mitä muuta voi toivoa kun taito ei riitä.
Eiköhän kuitenki se hienoin maajoukkue löydy ihan muista lajeista.

Juntti jos tietää ettei potkupallon joukkueen taso tule riittämään kisoihin, hiertääkö tangat vai mikä vituttaa ?
Onhan tuo nyt aivan karmeaa kattoa Suomen peliä VS huippumaat. Älkää itkekö kun kisoihin ei asiaa.

Kyllä mä mielummin katon peliä missä on taitoa, kuin potkupalloa pitkä päätyy ja miehet juoksee perää, mitä muuta voi toivoa kun taito ei riitä.

Kannattajaminen ja katsomimen on tunnetusti ihan eri asioita. :rolleyes:

Katsomossa kannatetaan, palstoilla ruikutetaan.

NEVER GIVE UP!

Eksyitkö väärään trediin? Ne kendotredit löytyy vähän alempana, joten sinne vaan spekuloimaan seuraavista MÖMMÖM kisoista.

Miten voi joillekin olla niin hankala myöntää että Suomi on kaikenkaikkiaan vitun paska jalkapallossa. Ja tulee myöss olemaan ellei jollain radikaalilla muutoksella saada tasoa hilattua ylöspäin. Toki saa kannustaa, jos intohimoa löytyy lajia kohtaan. Minä puolestaan käytän sen vähän ajan mitä minulla on urheilun parissa huippu-urheilun + lätkän seuraamiseen. Olen vielä niin helvetin juntti, että käyn kesällä kalassa.

ps. en löytänyt kendotrediä alempaa, mutta haulla löysin http://www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/45403-kendo-miekan-tie

Miten voi joillekin olla niin hankala myöntää että Suomi on kaikenkaikkiaan vitun paska jalkapallossa. Ja tulee myöss olemaan ellei jollain radikaalilla muutoksella saada tasoa hilattua ylöspäin. Toki saa kannustaa, jos intohimoa löytyy lajia kohtaan. Minä puolestaan käytän sen vähän ajan mitä minulla on urheilun parissa huippu-urheilun + lätkän seuraamiseen. Olen vielä niin helvetin juntti, että käyn kesällä kalassa.

ps. en löytänyt kendotrediä alempaa, mutta haulla löysin http://www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/45403-kendo-miekan-tie
Jos tää oli mulle tarkotettu, niin en oo missään mielestäni väittänyt että suomi olisi hyvä jalkapallossa. Se ei vaan ole mahdollista olla kansainvälisesti hyvällä tasolla näin pienessä maassa, jossa harrastajamäärät hipovat yleisellä tasolla taivaita. Sen sijaan uskoa ja toivoa pitää olla, ja se vituttaakin kun itketään ja vingutaan kuinka suomi tulee ottamaan turpaan ja kuinka taas hävitään jne.

Vaikka en itse edes seuraa futista paljoa, lähinnä yleisesti arvokisat/CL huippuottelut/joitain suomen euro- ja mj- pelejä en silti ole suomen maajoukkuetta lyttäämässä ennen otteluita. Unelma elää aina niin kauan, kunnes pelit on pelattu.

Yleisesti vaan vituttaa monien "glory hunttaamiset", joissa vittuillaan lajeille joissa ei pärjätä ja taputtellaan selkään heti niitä lajeja joissa pärjätään. Esim. jarkko niemisen dissaaminen on jossain ihan eri sfääreissä. Kuitenkin kaveri on ollut aikanaan maailmalla ihan kovalla rankingillä lajissa, jossa on todella kovat harrastajamäärät. Ei voi mitään, suomi on menestyshullu maa, mutta jotain suhteellisuuden tajua myös niihin kommentteihin. Se nyt on vaan vähän eri asia pärjätä 5mil harrastajan lätkässä vrt. lajissa, josta löytyy satoja kertoja enemmän harrastajia.

Kunhan hieman provoilin, kun kaikki muutkin tekevät niin :-)

Se ei vaan ole mahdollista olla kansainvälisesti hyvällä tasolla näin pienessä maassa, jossa harrastajamäärät hipovat yleisellä tasolla taivaita.
Kun kerran on noin kova tietämys, niin laitahan viestiä Uruguayn pojille, että turha teidän köyhien on mitään yrittää ;)

Kun kerran on noin kova tietämys, niin laitahan viestiä Uruguayn pojille, että turha teidän köyhien on mitään yrittää ;)
Oletinkin, että otetaan ne muutamat maat esimerkiksi:). Lähinnä noin yleisesti heitin, tottakai on mahdollista pienenkin maan olla huipulla mutta se vaatii sitä että on jo todella pitkät perinteet kyseisestä lajista sekä laji on selkeästi maan ykköslaji vrt. toiseen jne. Ei sieltä yhtäkkiä mikään pikkumaa nouse huipulle, hyvien pohjien tekeminen kestää useita vuosia.

Pientä provoilua havaitsin, kun heitit tuon "kendo" linkin. Oli tohon silti pakko tarttua;)

Kannattaisko sunkin käyttää aikas paremmin ku kitistä siitä kuinka paska Suomi on...Muutos saadaan aikaan rahalla ja rahaa saadaan kun jengi käy katsomassa matseja eikä vaa vikise palstoilla.

Jä mitä vittua joku lätkäfani tekee jalkapallo otsikossa ?

Sitäpaitsi jos tiedät YHTÄÄN maajoukkueen tuloksista tiedät, että löytyy monia hyviä tuloksia suuria maita vastaan.

- - - Updated - - -

Yleisesti vaan vituttaa monien "glory hunttaamiset", joissa vittuillaan lajeille joissa ei pärjätä ja taputtellaan selkään heti niitä lajeja joissa pärjätään. Esim. jarkko niemisen dissaaminen on jossain ihan eri sfääreissä. Kuitenkin kaveri on ollut aikanaan maailmalla ihan kovalla rankingillä lajissa, jossa on todella kovat harrastajamäärät. Ei voi mitään, suomi on menestyshullu maa, mutta jotain suhteellisuuden tajua myös niihin kommentteihin. Se nyt on vaan vähän eri asia pärjätä 5mil harrastajan lätkässä vrt. lajissa, josta löytyy satoja kertoja enemmän harrastajia.

Jotkut suomalaiset ei ole urheiluhulluja vaan menestyshulluja.

Kai niillä on vaikeuksia oman elämänsä kanssa kun on nii vaikeeta kestää pettymyksiä.Kun joku menestyy nii ollaan nii frendiä ja yritetään itelle ottaa kredittejä, sitten ku menee huonosti nii puukkoa selkää. Pitäähän se muita dissata koko ajan ku itellä on nii vaikeeta.

samanhan se oli nyt lätkässä, viime vuonna oltii nii hyviä ja tänä vuonna nii paskoja. Ei vittu aina voi vaa voittaa.

Ja suurinosa jotka kitisee siitä että Suomi on futiksessa nii paska ei ite osu edes koko vitun palloon tai jaksa nousta sohvaltaa.

Ja sit on viel nää nerot, jotka tulee matsin jälkee hehkuttaa sitä, että tiesivät Suomen häiviävän.

Miä olen seurannut futista ja suomifutista kakstuhattaluvun puolestä välistä asti. Viime vuosina on alkanut tympimään niiden pelleily ja mielenkiinto on rapistunut. Tosin käyn vieläkin rökittämässä talvella tuttuja divaripelaajia tenniksessä. Ei mulla oikeastaan muuta.

Miä olen seurannut futista ja suomifutista kakstuhattaluvun puolestä välistä asti. Viime vuosina on alkanut tympimään niiden pelleily ja mielenkiinto on rapistunut. Tosin käyn vieläkin rökittämässä talvella tuttuja divaripelaajia tenniksessä. Ei mulla oikeastaan muuta.

Pysy vaa siinä lätkässä, siihänä tulee sentää maailmanmestaruuksia!!!!!!!!! :rock: Eikä tarvii poistuu sohvalta kannustamaa tai ehkä lähipubii!!!:)

Itseasiassa paljon parempi ettei häviäjät tuukkaa katsomoihi. Mikä ei vituta nii paljoo kun et joku alkaa puolessa välissä matsia kitisemää et "taas hävitää" ja istuu hiljaa kannustamatta.

Tällä maalla on vielä niin paljon oppimista siitä mitä tarkoittaa se kun yleisö on se kahdestoista pelaaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom