Suomen MM-karsinnat 2014!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja badboys
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En ihan ymmärrä kun jengi hehkuttaa näitä karsintoja, kun tiedossa on että ensin tulee patongeilta turpaan ja sitten tulee hispaniooleilta murskalukemat.

Ranskaa vastaan on ehkä teoreettiset mahdollisuudet, jos kaikki mahdollinen menee putkeen ja patongit on jurrissa kentällä, mutta espanjaa vastaan ei ole minkäänlaista toivoa ikinä.

Oiskohan se, että hyvä karsinta tulos antaa hyvät mahdollisuudet selvityä em 2016 ?

Ota sä vaa ihan rauhassa turpaa etukätee keneltä vaa, mä katon matsit eka.

- - - Updated - - -

Älä nyt housuihis kuse kun tuo on kylmä totuus, poika aivan itku silmässä kun kylmä fakta on Suomi ei pärjää eikä tule pääsemään kisoihin, ole REALISTI. Jätä nuo lapselliset naama hymiöt pois ja kerro sinä minulle millä faktoilla Suomi pääsee kisoihin ?

Vaikea tajuta LAHJAKKUUTTA EI SAADA RAHALLA!

Faktoilla harvemmin pääsee kisoihin, pelaamalla kyllä.

Nyt oikeesti jo nukkumaa... Toivotaa, että UKRAINALLA menee ees hyvin.

Ostakaa hei molemmat espanjan paidat ku nehän on maailman parhaita, ei tarvii sen jälkee ainakaa vikisee tänne palstalle.

Tästä se Suomalaisen potkupallon nousu lähtee!!! 1-0, hyvät tarkkailuasemat!

2-0, kyl Ranskan kaataminen on ihan realistista :D

2-2, kyl Espanjaki kaatuu tätä menoo!

Jooh, 3-3, alku oli aivan kauhea ja puolustus pupelsi pitkin ottelua. Hyökkäyspelaaminen oli kuitenkin ihan hyvää. Vähän pelottaa tuo ranskamatsi.

Hauskaa, kun eräässä tusinalajissa suomen kansallisella tasolla kilpaileva täysin keskinkertainen janari naureskelee paljon kovempia lahjoja vaativassa lajissa ammatikseen pelaaville huippu-urheilijoille.

Hauskaa, kun eräässä tusinalajissa suomen kansallisella tasolla kilpaileva täysin keskinkertainen janari naureskelee paljon kovempia lahjoja vaativassa lajissa ammatikseen pelaaville huippu-urheilijoille.

Oletan, että viittaat minuun?! Ihmettelen miten tiedät minusta näinkin paljon jos näin on. En tosin ole kilpaillut enää muutamaan vuoteen.

Kyse ei suinkaan ole tusinalajista! Suomen taso tosin on suht tusina tasoa, kuten potkupallossakin. Mitä näihin lajeihin ja lahjakkuuteen tulee, niin tuo väitä on täysin perätön. Omasta tekemisestäni tai lahjakuudesta tuskin tarvitsee puhua, sillä tuskin täällä on kovin monella muullakaan kansainvälisen tason menestystä, enkä kyllä näe miten se, tai minun tai kenekään muunkaan harrastukset edes liittyisivät koko keskusteluun :D

Oletan, että viittaat minuun?! Ihmettelen miten tiedät minusta näinkin paljon jos näin on. En tosin ole kilpaillut enää muutamaan vuoteen.

Kyse ei suinkaan ole tusinalajista! Suomen taso tosin on suht tusina tasoa, kuten potkupallossakin. Mitä näihin lajeihin ja lahjakkuuteen tulee, niin tuo väitä on täysin perätön. Omasta tekemisestäni tai lahjakuudesta tuskin tarvitsee puhua, sillä tuskin täällä on kovin monella muullakaan kansainvälisen tason menestystä, enkä kyllä näe miten se, tai minun tai kenekään muunkaan harrastukset edes liittyisivät koko keskusteluun :D

Lähinnä sitä ihmettelen, että olet kuitenkin harjoitellut urheilua ammattimaisesti/semiammattimaisesti ihan hyvällä tasolla, ja tiedät miten kovaa kilpailu kansainvälisellä tasolla on, ja silti naureskelet väheksyvästi suomalaisille ammattilaisjalkapalloilijoille.

On totta, että suomalaisessa jalkapalloskenessä on paljon parannettavaa ja paljon on työtä edessä, mutta sillä asenteella, mikä monella tässäkin ketjussa esiintyneellä nimimerkillä on, ei kyllä pitkälle pötkitä. Jos suomalainen jalkapallo kiinnostaa, niin omalta osaltaan voi tehdä niinkin pienen asian, että käy katsomassa suomalaisten fudisjengien matseja ja tukee niitä seuroja. Tätä kautta syntyy sitä kulttuuria. Tai vie sen oman superjunnunsa matseihin kattomaan ja pelaamaan johonkin jalkapalloseuraan, ei sitä koskaan tiedä jos siitä tulee seuraava Litmanen.

Me itse olemme suomalaisia, ja me itse voimme vaikuttaa suomalaiseen jalkapalloon. Jos taas suomalainen jalkapallo ei kiinnosta, niin en edes ymmärrä miksi kirjoittaa esimerkiksi tähän ketjuun yhtään mitään. En mäkään mee tonne 400 metrin juoksu-ketjuun ilkkumaan suomalaisten ratajuoksijoiden tasosta. (Pari yötä sitten luin ton ketjun läpi, ja nimimerkki Pertti 123:lta mielenkiintoisia juttuja vuosien takaa)

Lähinnä sitä ihmettelen, että olet kuitenkin harjoitellut urheilua ammattimaisesti/semiammattimaisesti ihan hyvällä tasolla, ja tiedät miten kovaa kilpailu kansainvälisellä tasolla on, ja silti naureskelet väheksyvästi suomalaisille ammattilaisjalkapalloilijoille.

On totta, että suomalaisessa jalkapalloskenessä on paljon parannettavaa ja paljon on työtä edessä, mutta sillä asenteella, mikä monella tässäkin ketjussa esiintyneellä nimimerkillä on, ei kyllä pitkälle pötkitä. Jos suomalainen jalkapallo kiinnostaa, niin omalta osaltaan voi tehdä niinkin pienen asian, että käy katsomassa suomalaisten fudisjengien matseja ja tukee niitä seuroja. Tätä kautta syntyy sitä kulttuuria. Tai vie sen oman superjunnunsa matseihin kattomaan ja pelaamaan johonkin jalkapalloseuraan, ei sitä koskaan tiedä jos siitä tulee seuraava Litmanen.

Me itse olemme suomalaisia, ja me itse voimme vaikuttaa suomalaiseen jalkapalloon. Jos taas suomalainen jalkapallo ei kiinnosta, niin en edes ymmärrä miksi kirjoittaa esimerkiksi tähän ketjuun yhtään mitään. En mäkään mee tonne 400 metrin juoksu-ketjuun ilkkumaan suomalaisten ratajuoksijoiden tasosta. (Pari yötä sitten luin ton ketjun läpi, ja nimimerkki Pertti 123:lta mielenkiintoisia juttuja vuosien takaa)

Olen tosiaan provoillut tässä ketjussa, joka on kieltämättä kohtuu turhaa. Dissailuni ei sinänsä kohdistu pelaajiin tai joukkueeseen, kannatan Suomea ja toivon joukkueelle ja pelaajille parasta. Kuitenkin tietäen tason ja osittain myös ihan siihen liittymättä minua huvittaa eräiden, eteenkin ketjun aloittajan lähes sokea usko ja yltiö optimismi tai jokin muu hänen tyyliin tai asenteeseen liittyvä tekijä. Olen kyllä varmaankin kuittaillut siitä jo enemmän kuin riittävästi, joten sovitaan, että lopetan tähän :)

Jooh, 3-3, alku oli aivan kauhea ja puolustus pupelsi pitkin ottelua. Hyökkäyspelaaminen oli kuitenkin ihan hyvää. Vähän pelottaa tuo ranskamatsi.

Samoin! Ykkös asia pitäisi olla nyt puolustus!

Kyllä Miksu sen varmasti itsekin tajuaa ja jätkät kanssa. 3 maalia on vaan yksinkertasesti liikaa.

- Lähtötilanne Ranska-otteluun on nyt se, että pallollinen peli on hyvässä jamassa, mutta emme voi puolustaa näin Ranskaa vastaan. Keskikentän ja puolustuksen yhteistyön pitää parantua ja olen varma, että puolustus on tiivis, kun kohtaamme Ranskan.

http://www.palloliitto.fi/uutiset/pallollinen-pelaaminen-ilahdutti-mixua-0

Ja mitä tulee näihin Pertteihin sun muihin niin jaksaako noista enää välittää ?

Jos niiden oma ego ja virtuaalipippeli kasvaa tosiaan tosta muiden ja Suomen jatkuvasta dissaamisesta nii antaa mennä vaa. Jotenkinhan sitä omaa pahaa oloa pitää purkaa, että tulisi parempi olo. Sitä kun muita haukkuu tarpeeksi pitkään niin alkaa itse näyttää omissa silmissä jo paljon paremmalta. Tässä maassa on niin paljon nöyristeleviä alemmuudentunteen vankeina olevia ihmisiä, siksihän arvokisoissakaan ei sen paremmin menestytä kun ei ole luonnetta.

Hirvee pommi,mutta muuri on kyllä aivan päin helvettiä IMO ei toki Perpan vika :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sen verran oon suomen pelejä seuraillu tässä vuosien saatoissa ja Suomen realistinen sijoitus lohkossa on 3-5...jos ollaan kolmansia vedän lipun salkoon..tolla pelillä mitä p-irlantia vastaan pelasivat niin voi tulla Georgiassa ja Valko-venäjälläkin kyytiä...Espanjaa ja Ranskaa vastaan en näe mahdollisuutta pärjätä,koska pitää olla realisti näissä hehkutuksissa.Toivon jätkille hyviä karsintapelejä,jotta miksun väsyny joulukuusi alkaisi toimia ja saatais ees jonkinlaiset saumat 2016 karsinnoissa.JA TÄN KETJUN KESKUSTELUN TASO KUVAA HYVIN FUTIKSEN ARVOSTUSTA JA YMMÄRRYSTÄ SUOMESSA..VITTU KENDO

Tuskinpa kaikki suomijalkapallon dissaajat pitävät jalkapalloa sinänsä paskana lajina. Esimerkiksi minä olen täällä provoillut, mutta silti arvostan jalkapallon tämän hetken ykköslajiksi maailmalla. Ihmettelen vaan miten vitussa Suomi on ollut kansainvälisissä peleissä niin vitun huono, vaikka täältä on kyllä tullut hyviä kansainvälisenkin tason pelaajia.

Tuskinpa kaikki suomijalkapallon dissaajat pitävät jalkapalloa sinänsä paskana lajina. Esimerkiksi minä olen täällä provoillut, mutta silti arvostan jalkapallon tämän hetken ykköslajiksi maailmalla. Ihmettelen vaan miten vitussa Suomi on ollut kansainvälisissä peleissä niin vitun huono, vaikka täältä on kyllä tullut hyviä kansainvälisenkin tason pelaajia.

kyllähän se vituttaa sen hetken jos turpaan tulee, mutta ei se nyt nii iso asia ole, että pitäisi luopua toivosta tai kannattamisesta. :rolleyes:

mä oon aika pitkälti ton tornad0 kanssa samaa mieltä. Iso ongelma maajoukkueessa on aina ollut se ettei meiltä löytyy kansainvälisen tason maalintekijää.

Ranska-otteluun myyty jo yli 25 000 lippua

Kaarteissa vielä tilaa

Perjantaina 7.9. pelattava jalkapallon MM-karsinnan avausottelu Suomi-Ranska kiinnostaa jalkapallofaneja.

Otteluun on myyty ja varattu jo yli 25 000 lippua stadionin täyttyessä hyvää vauhtia. Stadionin kapasiteetti Ranska-ottelussa on noin 36 500 paikkaa. Suomen ja Ranskan välinen MM-karsintaottelu alkaa kello 21.30 Helsingin Olympiastadionilla. A- ja D-katsomoon jäljellä on enää joitakin hajapaikkoja. Kaarteisiin mahtuu vielä isompiakin ryhmiä.

Suomi pelaa MM-karsintaa samassa lohkossa Espanjan, Georgian, Ranskan ja Valko-Venäjän kanssa.

http://www.palloliitto.fi/uutiset/ranska-otteluun-myyty-jo-25-000-lippua

Näinköhän sitä täältä susirajalta jaksais ajella

Pakko kommentoida sen verran, että itse en ymmärrä Suomen maalivahtipeluutusta. Joukkuetta on nuorennettu, mikä on hyvä asia. Monesti on kuitenkin niin, että maalivahdit ovat parhaimmillaan 30-40v iässä. Suomessa on tällä hetkellä tasan yksi Euroopan huippusarjassa jatkuvasti pelaava maalivahti, eli Jussi Jääskeläinen. Jos olisin Paatelaisen saappaissa, niin tekisin kaikkeni saadakseni Jässin maajoukkueen maalinsuulle. Hyvät tulokset kun lähtee yleensä voittavasta maalivahdista. Jussin rinnalle sitten pari nuorta maalivahtia, jolloin hän voi antaa heille arvokasta oppia ja neuvoja. Tällä hetkellä Suomen maalilla pelaavien taso heittelee aivan liikaa. Siihen ei ole varaa Euroopan huippumaita vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom