Originally posted by Powerhousu
Samaa oon ihmetelly minäkin. Ja sama juttu on fitness-puolella. Vertaa näitä suomalaisia fitness-tyttöjä vaikka Susie Curryyn, niin ei mitään jakoo. Kehonrakennuspuolella ymmärtää että kaikilla ei vaan ole potentiaalia kasvaa kovin isoksi, mutta entäs fitness puolella? Kyllä mun mielestä joka mairen pitäs päästä edes lähelle Susien mallia, mutta kun ei. Ei olla edes lähellä. Ihan helvetin kovaa treeniä se vaatii, mutta kuitenkin. Ollaanko täällä niin helvetin laiskoja, eikö täällä oikeesti voi treenata kovaa, vai haluaako kaikki olla vaan "naisellisempia"? Luulis Marjo Krishilläkin olevan entisenä kehonrakentajana kaikki eväät kasvattaa samanlaiset massat kuin maailman huipufitnesstytöillä. Eikö ne vaan halua olla tarpeeksi lihaksikkaita voittaakseen?
Tiedän että täälläkin pyörii fitnesskilpailijoita, ja kukaan ei saa vetää jupiteria nenään tosta mun tekstistä. Se on lähinnä vaan pohdintaa. Yritän sanoa että luottakaa itseenne ja tehkää kaikkenne saavuttaaksenne tavoitteenne. Ei huipulle pääse yhdessä yössä, mutta kyllä korkealle pääsee jos oikeesti haluaa.
Oikeessa olet, että matkaa sinne jenkkifitness tasoon on, mutta pitää ottaa huomioon, et siellä on asiat pikkasen eri tolalla. Ne pystyvät kisaamaan ammatikseen ja rahaa riittää. Itse kilpailen ja koulun, duunin sekä treenin yhteensovittaminen on vaikea homma ja usein unohtuu se lepo. Ajatella kun voisi käydä aamulla treenaamassa, päivällä levätä ja tankata jai illalla taas treenaamaan. Ei olisi muusta stressiä. Niinhän se Jennifer Henderdshott kertoi arkirutiiniensa menevän.
Itse treenaan 9 kertaa viikossa, johon kuuluu salia, telinevoimistelua juoksulenkkejä, venyttelyä ja loikkatreenejä, joten laiskuudesta ei ole kyse. Tiedän monen muun treenaavan yhtä paljon mm. Krishi.