Suomen kaunein nainen ?

Kyllä minä ainakin ymmärrän edelleen eldd:n pointin täysin. Onhan oma vaimokin sanonut minua komeaksi, useastikin, mutta myös tiedän että hänen mielestään maailmasta ja suomesta löytyy monta komeampaakin. Ei se kaikki ole kuitenkaan siinä kauneudessa tai komeudessa. Kauneutta on myös se kokonaisuus ja sehän siinä puolisossa on se tärkein ja se voi tehdä puolisosta kauneimman ihmisen maailmassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eldd sanoi:
Veikkaan, että kaikki miehet tämän ymmärtää täysin, mutta olen joskus itsekin tavannut naisia, jotka kaipaavat tämäntapaista "olet minusta kaikkein kaunein" -lässytystä. Jopa oikeasti uskovat siihen (!) eivätkä ota sitä jonkinlaisen ironiana. Miksei vain voi sanoa, että et ole missään nimessä kaunein näkemäni ihminen, ja jos olisit, tuskin edes olisit minun kanssani, mutta pidän sinusta kuitenkin kaikkein eniten.

Tuo on muuten kohtalaisen vi**umaista tuo "minusta olet kaikkein kaunein" -paska, koska aika dorka saa olla jos siihen uskoo ja ilmeisesti jotkut uskoo! Ja jos sanotaan, että et ole kaunein niin ennen kun ehdit sanoa, että pidän sinusta kaikkein eniten niin vedetään jo herneet nenään!

Matkoillani maailmalla ja vähän siellä asuneenakin olen huomannut että ei Suomessa juurikaan ole kauniita naisia, mistä moinen luulo on peräisin? Suurin osa persjalkaisia, lähes kaljut päät (ohut tukka), tatuointeja, epäsiistejä, jätkämäinen käytös... näin saan taas uusia ystäviä :hyper:

Tarja Turunen

Timba79 sanoi:
Kyllä minä ainakin ymmärrän edelleen eldd:n pointin täysin. Onhan oma vaimokin sanonut minua komeaksi, useastikin, mutta myös tiedän että hänen mielestään maailmasta ja suomesta löytyy monta komeampaakin. Ei se kaikki ole kuitenkaan siinä kauneudessa tai komeudessa. Kauneutta on myös se kokonaisuus ja sehän siinä puolisossa on se tärkein ja se voi tehdä puolisosta kauneimman ihmisen maailmassa.

Juuri näin. :)

hmm... Eikö ihmiset pidäkkään täällä lihaksikkaita naisia kauniina, kun suurinosa valinnoista oli joitain mallinmittaisia rimppakinttuja?!

eldd sanoi:
Itse en ole tässä ketjussa nimennyt ketään näistä mainituista enkä edes Satu Silvoa ;-)

Eli mielipiteitä toki saa ja pitääkin olla, mutta rajansa niilläkin. Sanotaan, että jokainen äiti on sitä mieltä, että oma vauva on kaunein. Tässä puhutaan kuitenkin aikuisista ihmisistä. Jos maapallolta löytyy yksi ihminen, joka jostain kumman syystä pitäisi minua Suomen parhaimman näköisenä miehenä, kokisin sen lähinnä kiusallisena, jos hän tämän julkisesti toisi esiin. Ihan samanlaista pokkaa osoittaa se, että väittää oman tyttöystävänsä olevan Suomen kaunein.

Veikkaan, että kaikki miehet tämän ymmärtää täysin, mutta olen joskus itsekin tavannut naisia, jotka kaipaavat tämäntapaista "olet minusta kaikkein kaunein" -lässytystä. Jopa oikeasti uskovat siihen (!) eivätkä ota sitä jonkinlaisen ironiana. Miksei vain voi sanoa, että et ole missään nimessä kaunein näkemäni ihminen, ja jos olisit, tuskin edes olisit minun kanssani, mutta pidän sinusta kuitenkin kaikkein eniten.

Et silti vastaa tällä siihen, miksi aina pitäisi sanoa joku muu kuin oma vaimo tai tyttyöystävä, tai miksei se palstalle niin vastanneiden kohdalla pitäisi paikkaansa aivan samoissa määrin kuin muiden ehdokkaiden suhteen (satusilvotjaviiviavellaanityms..)

Tai, no sanottakoon, ettei aina pidä sanoa että oma tyttö on se kaunein. Mutta tämä ei sano siltikään sitä, että joku muu olisi aina kauniimpi.

On kuitenkin hetkiä, jolloin aivan oikeutetusti voin mielestäni tyttöystävääni kauneimmaksi sanoa. Jos hän päättää hakeutua joskus julkisuuteen, toivottavasti moni tuntee samoin, ettei tarvitse tänne myöntää, että tuli sanottua :anssi: :nolo:

Timba79 sanoi:

Mutta minä en ymmärtänyt. Johan sinunkin postisi antaa ymmärtää tämän:

Miksi Viiviä saa sanoa kauneimmaksi, vaikkei sitä suurin osa vastaajista ole edes nähnyt kuin töllössä?

Sitten kun omassa naisessa saattaisi olla Viivin ulkonäön lisäksi se kehumasi kokonaisuus, niin se on jo umpimielisyyttä ja optista harhaa jos Pakkikselle kerkiää kehumaan sitä paremmaksi kuin Viivi?

(Viivi on vain esimerkki, toim.huom.)

:offtopic:

Mike sanoi:
Halosen Tarja on edelleen sama Halosen Tarja, ei ole muuttunut tippaakaan Angelina Jolieksi. Tämä ei kuitenkaan dissaa kovinta pressaa ever.

Que? Oletko tosissasi? Kekkonen, Mannerheim, Ryti...?

Halonen voi olla mukavin/sympaattisin, muttei kovin pressa IMO.

Tanu sanoi:
Gimmelin jenni!!!
Naulan kantaan! Jenni on kyllä henkeäsalpaavan upea ilmestys, ja tuntuu vaan paranevan "vanhetessaan".
Itse en lähtisi suoralta kädeltä sanomaan ketään kauneimmaksi, koska kauniita naisia on niin paljon. He ovat vaan eri tavalla kauniita. Kun katselee vaikkapa tuota "laatua pojille"-ketjua, niin siellä on toinen toistaan kauniinpia tytsyjä. En lähtisi arvioimaan että joku toinen on rumempi kuin toinen.

Suomen kaunein nainen on eräs samalla salilla käyvä nymfi. Nimestä ei ole aavistustakaan, enkä aio koskaan sitä selville ottaakaan, ettei mielikuvani lihallistuneesta jumalattaresta katoisi.

Olen jo oppinut suosista vaihtamaan treenialuetta, kun tämä ihastuttava ilmestys siirtyy kanssani samalle alueelle. Treenauksesta ei nimittäin tule yhtään mitään kun tämä kaunotar tulee lähelle. Ja olen huomannut, etten ole ainut johon tämä neitokainen näin vaikuttaa. Yksikään normaalisti lujaa vääntävä miekkonen ei väännä naama punaisena tämän ihmiskunnan kruunun ollessa paikalla.

Lisäksi mielenkiintoinen ilmiö on ollut, että naiset pysähtyvät tämän ihastuttavan olennon nähdessään. Erityisen hauskalta näyttää, kun tämä kauneuden kuningatar liikuskelee juoksumatolla. Juoksumattojen vierestä kun kulkee portaat ylempään kerrokseen, ja ohitse kulkevat naiset pysähtyilevät portaisiin tuijottamaan tuota sulokasta olentoa.

Hassu piire on myös se, etten kykene muistamaan kuinka hyvältä tuo elämiemme kirkastus todella näyttääkään. Aina muistellessa tulee olo, että eihän tuo niin erikoinen ole. Aivan kuin muistini ei pystyisi säilömään kaikkia ihastuttavia yksityiskohtia. Mutta sitten kun tuon katseiden valtiattaren näkee, suu loksahtaa hieman auki. Oikeasti. Sillä yksikään muistikuvani ei koskaan ole lähelläkään todellisuutta. Tuo kauneus taitaa vain kertakaikkiaan ylittää käsityskykyni.

-Hiski

Hiski sanoi:
Juoksumattojen vierestä kun kulkee portaat ylempään kerrokseen
TG? Tulee mieleen eräs pieniä harmaita shortseja / topppia suosiva asianajajaneitonen... Tosin en ole käynyt aikoihin, joten... Eiku kimppuun, varmaan vaivan arvoinen :thumbs:

grimJester sanoi:
TG? Tulee mieleen eräs pieniä harmaita shortseja / topppia suosiva asianajajaneitonen... Tosin en ole käynyt aikoihin, joten... Eiku kimppuun, varmaan vaivan arvoinen :thumbs:

Taitaa olla napakymppi.

Jep, kyseinen neitonen on melko varmasti Suomen kaunein nainen. Kaikki jotka tapauksen ovat kerran nähneet, muistavat sen aina.

-Hiski

Hiski sanoi:
Suomen kaunein nainen on eräs samalla salilla käyvä nymfi. Nimestä ei ole aavistustakaan, enkä aio koskaan sitä selville ottaakaan, ettei mielikuvani lihallistuneesta jumalattaresta katoisi.
Lisäksi mielenkiintoinen ilmiö on ollut, että naiset pysähtyvät tämän ihastuttavan olennon nähdessään. Erityisen hauskalta näyttää, kun tämä kauneuden kuningatar liikuskelee juoksumatolla. Juoksumattojen vierestä kun kulkee portaat ylempään kerrokseen, ja ohitse kulkevat naiset pysähtyilevät portaisiin tuijottamaan tuota sulokasta olentoa. -Hiski

Tuossa onkin hyvä määritelmä.Jos miesten ja naisten päät kääntyy,
niin täytyy olla jo todella kaunis. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom