eldd sanoi:
Varmasti seurustelevat, mutta epäilen vahvasti, että Joonas Hytönen (Karita Tuomola) tai Mikael Forssell (Viivi Avellan?) tai minkään muunkaan ketjussa mainitun poikaystävä kirjoittaa tänne. Jos olet joku näistä nimimerkkisi takana, pyydän anteeksi epäilevää luonnettani..
Hyvä, nyt tiedän, ketä minun tulisi pitää kauneimpana, jotta voin miellyttää sinuakin ja olla mielestäsi oikeassa.
Nyt tiedän, kenen kanssa pitää seurustella, jotta olisi oikeutettu mielipiteeseensä.
eldd sanoi:
Vaikka oma tyttöystäväsi olisi malli, on silti aikamoinen väite sanoa häntä Suomen kauneimmaksi, jos kukaan muu ei edes tunne häntä. Saati sitten, jos ei ole edes työnsä puolesta ollut muiden kriittisen tarkastelun kohteena. ..
Eikö tässä kysytty nimenomaan OMAA mielipidettä? Mikä sinä olet sanomaan over the internet että minulla on päässä tai silmissä vikaa, jos mielipiteeni on tämä? Gallupeille ja enemmistöäänestyksille on olemassa ihan omakin osio täällä, eikö?
Onko kauneus enemmistön mielipide? Uskoisinpa monenkin Pakkislaisen tuntevan tyttöystäväni vähintään näöltä, vaikkei hän julkisuuden henkilö olekaan..
Sen voin sanoa, että hauku mielummin harhaisiksi ja näkövammaisiksi kaverit, jotka ovat kanssani samaa mieltä, tai pitävät tyttöystävääni edes Satu Silvoa parempana, ok?
eldd sanoi:
Mistä päättelet että olen kateellinen? Voin olla omaan suhteeseeni ja rakkauteeni äärimmäisen tyytyväinen, vaikka minussa on miestä tunnustamaan, ettei tämä ole Suomen kaunein tai edes 50. kaunein. En minäkään ole Suomen komein, varakkain tai viisain. Oma egoni kestää tämänkin tosiasian tunnustamisen ihan helposti.
Sulle nyt sattui se 50. kaunein, minulle tuli se kaunein, tää voisi olla vaikka sellanen, tiätsä, makuasia. Hauku jotakuta muuta, joooko. :thumbs: