Suomen kaunein nainen ?

Uskokaa tai ette, mutta kuulin radiosta kerran, että Thatcher oli äänestetty jossain englantilaisessa arvostetussa aikakausilehdessä maailman kolmanneksi seksikkäimmäksi naiseksi. Valta on se mikä jyllää! Itse en kyllä huomaa omassa ajatusmaailmassa tuommoista ilmiötä. Halosen Tarja on edelleen sama Halosen Tarja, ei ole muuttunut tippaakaan Angelina Jolieksi. Tämä ei kuitenkaan dissaa kovinta pressaa ever.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heidi Suomi, se maikkarin urheilu-uutisten lukija :lääh:

eldd sanoi:
Älä minua sääli, vaan niitä, jotka elävät illuusiossa koko elämänsä ja uskottelevat itselleen olevansa oikeassa.

Kerro nyt minulle, miten mielipiteeni ja mieltymykseni pitää muodostaa ja ilmaista, jotten olisi harhainen ja eläisi illuusiossa koko elämääni.

Ja tosiaan luulet, ettei ne esim. sinun mielestäsi kauneimmat edes sitten seurustele? :wall:
Edit: Vai tuleeko seurustelevasta/avioituneesta kaunottaresta aloitus- tai vihkimishetkellä ruma?

Rakkauteen uskominen todellakin muuttuu herjaksi tai illuusioksi joka kerta kun törmää tuollaisiin kateellisiin k-päihin. :curs:

Vilmis. Ja body fitneksessä kilpaili tänä vuonna Lahdessa numerolla 19 tosi kaunis nainen, vaikka lihasmassassa vähän hävisikin muille. Eli kyllä ne mun mielestä kauneimmat sieltä lavalta löytyy.

Narutumppu sanoi:
Ja tosiaan luulet, ettei ne esim. sinun mielestäsi kauneimmat edes sitten seurustele? :wall:
Varmasti seurustelevat, mutta epäilen vahvasti, että Joonas Hytönen (Karita Tuomola) tai Mikael Forssell (Viivi Avellan?) tai minkään muunkaan ketjussa mainitun poikaystävä kirjoittaa tänne. Jos olet joku näistä nimimerkkisi takana, pyydän anteeksi epäilevää luonnettani.

Vaikka oma tyttöystäväsi olisi malli, on silti aikamoinen väite sanoa häntä Suomen kauneimmaksi, jos kukaan muu ei edes tunne häntä. Saati sitten, jos ei ole edes työnsä puolesta ollut muiden kriittisen tarkastelun kohteena.

Vähän sama asia kuin kertoisin tätini olevan Suomen paras runoilija, koska hänen pöytälaatikkorunonsa ovat minusta upeita.

Narutumppu sanoi:
Rakkauteen uskominen todellakin muuttuu herjaksi tai illuusioksi joka kerta kun törmää tuollaisiin kateellisiin k-päihin. :curs:

Mistä päättelet että olen kateellinen? Voin olla omaan suhteeseeni ja rakkauteeni äärimmäisen tyytyväinen, vaikka minussa on miestä tunnustamaan, ettei tämä ole Suomen kaunein tai edes 50. kaunein. En minäkään ole Suomen komein, varakkain tai viisain. Oma egoni kestää tämänkin tosiasian tunnustamisen ihan helposti.

eldd sanoi:
Mistä päättelet että olen kateellinen? Voin olla omaan suhteeseeni ja rakkauteeni äärimmäisen tyytyväinen, vaikka minussa on miestä tunnustamaan, ettei tämä ole Suomen kaunein tai edes 50. kaunein. En minäkään ole Suomen komein, varakkain tai viisain. Oma egoni kestää tämänkin tosiasian tunnustamisen ihan helposti.

Täytyy sanoa, että olen samaa mieltä kanssasi. Oma naiseni on todella kaunis, mutta koskaan ei voi kenenkään sanoa olevan se kaunein Suomessa tai missään muuallakaan.

Täälläkin tulee jatkuvasti uusia nimiä kauniista naisista. Ja aina joku toinen on jollain tavalla toista kauniimpi. Tai sitten on vartalo parempi tai jotain muuta. Kauneinta vaan ei IMO ole edes olemassa.

Vaikeaa, vaikeaa...
Ottaisin nämä kaikki, en viitsi edes yrittää rankata :D

Kokiksi kotiin: Sara La Fountain
Kaveriksi kaupungille: Viivi Avellan
"Tappelukaveriksi": Eva Wahlström

:whip:

Jostain syystä tuo "Sara la Fountain" on mielestäni huippuärsyttävän oloinen, jotenkin feikki. Mielipide vain vahvistui kuin luin jostain että neidin oikea nimi on perisavolainen Romppainen (tai jotain sinnepäin...)

eldd sanoi:
Varmasti seurustelevat, mutta epäilen vahvasti, että Joonas Hytönen (Karita Tuomola) tai Mikael Forssell (Viivi Avellan?) tai minkään muunkaan ketjussa mainitun poikaystävä kirjoittaa tänne. Jos olet joku näistä nimimerkkisi takana, pyydän anteeksi epäilevää luonnettani..

Hyvä, nyt tiedän, ketä minun tulisi pitää kauneimpana, jotta voin miellyttää sinuakin ja olla mielestäsi oikeassa.

Nyt tiedän, kenen kanssa pitää seurustella, jotta olisi oikeutettu mielipiteeseensä. :rolleyes:

eldd sanoi:
Vaikka oma tyttöystäväsi olisi malli, on silti aikamoinen väite sanoa häntä Suomen kauneimmaksi, jos kukaan muu ei edes tunne häntä. Saati sitten, jos ei ole edes työnsä puolesta ollut muiden kriittisen tarkastelun kohteena. ..

Eikö tässä kysytty nimenomaan OMAA mielipidettä? Mikä sinä olet sanomaan over the internet että minulla on päässä tai silmissä vikaa, jos mielipiteeni on tämä? Gallupeille ja enemmistöäänestyksille on olemassa ihan omakin osio täällä, eikö?
Onko kauneus enemmistön mielipide? Uskoisinpa monenkin Pakkislaisen tuntevan tyttöystäväni vähintään näöltä, vaikkei hän julkisuuden henkilö olekaan..
Sen voin sanoa, että hauku mielummin harhaisiksi ja näkövammaisiksi kaverit, jotka ovat kanssani samaa mieltä, tai pitävät tyttöystävääni edes Satu Silvoa parempana, ok?

eldd sanoi:

Sulle nyt sattui se 50. kaunein, minulle tuli se kaunein, tää voisi olla vaikka sellanen, tiätsä, makuasia. Hauku jotakuta muuta, joooko. :thumbs:

Bizz sanoi:
Kyllä toi Eva silti on aikas upee kaikinpuolin. Eikä se pelkkä poikatyttö ole, katsokaa vaikka video hänestä Täältä :worship:
Eva olisi paras nainen jos haluaisin karvaisemman naisen kuin mitä itse olen :evil:
Oli Hyppösessä ainakin yhtä karvainen kuin normaali pitsanpyörittäjäkarvakäsi, hyi vittu mikä turn off :urjo:

PetSaid sanoi:
Eva olisi paras nainen jos haluaisin karvaisemman naisen kuin mitä itse olen :evil:
Oli Hyppösessä ainakin yhtä karvainen kuin normaali pitsanpyörittäjäkarvakäsi, hyi vittu mikä turn off :urjo:

En tuota karvaisuusastetta niin katsonut mutta elämänasenne ja itsensä esiintuominen oli kyllä omalla kohdalla todella turn off. Muuten ihan nätti tyttö.

eldd sanoi:
En minäkään ole Suomen komein, varakkain tai viisain. Oma egoni kestää tämänkin tosiasian tunnustamisen ihan helposti.
Kyllä munkin ego kestää tunnustaa, etten ole Suomen varakkain. :)

Narutumppu sanoi:
Hyvä, nyt tiedän, ketä minun tulisi pitää kauneimpana, jotta voin miellyttää sinuakin ja olla mielestäsi oikeassa.

Itse en ole tässä ketjussa nimennyt ketään näistä mainituista enkä edes Satu Silvoa ;-)

Eli mielipiteitä toki saa ja pitääkin olla, mutta rajansa niilläkin. Sanotaan, että jokainen äiti on sitä mieltä, että oma vauva on kaunein. Tässä puhutaan kuitenkin aikuisista ihmisistä. Jos maapallolta löytyy yksi ihminen, joka jostain kumman syystä pitäisi minua Suomen parhaimman näköisenä miehenä, kokisin sen lähinnä kiusallisena, jos hän tämän julkisesti toisi esiin. Ihan samanlaista pokkaa osoittaa se, että väittää oman tyttöystävänsä olevan Suomen kaunein.

Veikkaan, että kaikki miehet tämän ymmärtää täysin, mutta olen joskus itsekin tavannut naisia, jotka kaipaavat tämäntapaista "olet minusta kaikkein kaunein" -lässytystä. Jopa oikeasti uskovat siihen (!) eivätkä ota sitä jonkinlaisen ironiana. Miksei vain voi sanoa, että et ole missään nimessä kaunein näkemäni ihminen, ja jos olisit, tuskin edes olisit minun kanssani, mutta pidän sinusta kuitenkin kaikkein eniten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom