Nostan nyt jonkun kivikautisen ketjun pintaan, pahoittelen.
Ihmettelen suuresti sitä, mikä tässä keskustelussa on aiheuttanut väittelyä, eli sitä kun eräs hieno herrasmies sanoi pitävänsä omaa naistaan omaa silmäänsä eniten miellyttävänä ja vastaanotto oli tyyliä "mene optikolle tai kallonkutistajalle". En tajua, miksei joku saisi pitää omaa kumppaniaan kauneimpana, jos se kerran omaa silmää miellyttää vaikka ei missi- tai mr. finland -kisoissa pärjäisikiään.
Munkin mielestä oma mies on se kaikkein parhaimman näkönen, vaikkei "täydellinen" (kuka sen edes määrittää) olekaan! Ei kenenkään muun tarvitse siitä tykätä (ja hyvä vaan jos ei, saanpahan pitää itse koko herkun itselläni :D ) mutta antakaa perkele toisen tykätä, jos tykkää. Uskonpahan ainakin, että parisuhde ja seksielämä kukoistaa heillä, jotka pystyvät näkemään toisensa fyysisesti viehättävimpinä. Ehkä se on rakkaus, joka sokaisee, mutta antaa sokaista! ;D
Ja, jotta voisin hämmentää soppaa vähän lisää, niin sanon että mun silmääni ÄITINI on suomen kaunein nainen :haart:
Mikä kaunotar se onkaan ollut nuoruuden kuvien perusteella eikä ikä tai kilotkaan ole voineet piilottaa sitä kauneutta. Oi, missä olin minä kun niitä geenejä jaettiin.. Olen ilmeisesti perinyt jonkun metsänpeikko-esi-isän geenit jostain sukupolvien takaa. :D
P.S. Varokaa, ettei ne miehet, jotka pystyvät jumaloimaan omaa naistaan, nappaa hyviä naisia teiän "eihän toi oma eukko mahdu ees mun top 100 -listalle" -herrojen nenän eestä!
Mutta makuasioista ei tunnetusti voi kiistellä...