Suomen kaunein nainen ?

Hmm, voin jo kuvitella mihin tämä keskustelu johtaa. Kohta punttimimmien osiolla on "Suomen komein mies?" threadi johon joku postaa jonkun lihaksikkaan hyvännäköisen miehen kuvan ja seuraava kommentti on: "Tunnistan tuon miehen luonteen itserakkaaksi, narsistiseksi mulkuksi joka hakkaa vaimoaan aina kun itsensä piikittämisen ohessa ehtii..."
This thread rocks! :itku:

:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käsittämätöntä nalkutusta koko ajan. Meno alkaa olemaan kohta kuin kotona..

...yritetään katsella sitä maailmaa vähän eri värien kautta. Ei kaiken tarvitse olla mustavalkoista. Ja kuvaahan tuossa vain arvosteltiin...

Jos itse osaisin photarilla kikkailla, niin tuunaisin heti tolle miken tuunaukselle vielä sen katalysaattorisupon hanuriin.

T: Tuunari
Ps. Älkää loukkaantuko, jooko. :haart:

Varokaa pojat, kohta puuttuu punttimimmit peliin, eikä sitten ole enään kenelläkään hauskaa.

Tuo lötjäke alko naurattamaan ihan ..-i-t-u-s-t-i. Oikein meinasi alkaa pahaa tekemään. Kyllä kaima osasitkin vetää aika nimikkeen eetterriin.

P.S. Kyllä itsenikin mielestä pahimpia varmasti olisi (jos joutuisin tekemisissä olemaan) tuo lötjäkkeiden ensimmäinen ja toinen sukupolvi. Noilla 20 - 25 lötjäkkeillä olisi vielä jotain tehtävissä.

Nostan nyt jonkun kivikautisen ketjun pintaan, pahoittelen.

Ihmettelen suuresti sitä, mikä tässä keskustelussa on aiheuttanut väittelyä, eli sitä kun eräs hieno herrasmies sanoi pitävänsä omaa naistaan omaa silmäänsä eniten miellyttävänä ja vastaanotto oli tyyliä "mene optikolle tai kallonkutistajalle". En tajua, miksei joku saisi pitää omaa kumppaniaan kauneimpana, jos se kerran omaa silmää miellyttää vaikka ei missi- tai mr. finland -kisoissa pärjäisikiään.
Munkin mielestä oma mies on se kaikkein parhaimman näkönen, vaikkei "täydellinen" (kuka sen edes määrittää) olekaan! Ei kenenkään muun tarvitse siitä tykätä (ja hyvä vaan jos ei, saanpahan pitää itse koko herkun itselläni :D ) mutta antakaa perkele toisen tykätä, jos tykkää. Uskonpahan ainakin, että parisuhde ja seksielämä kukoistaa heillä, jotka pystyvät näkemään toisensa fyysisesti viehättävimpinä. Ehkä se on rakkaus, joka sokaisee, mutta antaa sokaista! ;D

Ja, jotta voisin hämmentää soppaa vähän lisää, niin sanon että mun silmääni ÄITINI on suomen kaunein nainen :haart:
Mikä kaunotar se onkaan ollut nuoruuden kuvien perusteella eikä ikä tai kilotkaan ole voineet piilottaa sitä kauneutta. Oi, missä olin minä kun niitä geenejä jaettiin.. Olen ilmeisesti perinyt jonkun metsänpeikko-esi-isän geenit jostain sukupolvien takaa. :D

P.S. Varokaa, ettei ne miehet, jotka pystyvät jumaloimaan omaa naistaan, nappaa hyviä naisia teiän "eihän toi oma eukko mahdu ees mun top 100 -listalle" -herrojen nenän eestä!
Mutta makuasioista ei tunnetusti voi kiistellä...

Ei kahta sanaa. Vain yksi sana. Maisa. Ylivoimaisesti paras runko ja lärvikin samaa kaliberia. Niin ja siis minähän olen päässyt yhteiskuvaankin Maisan kanssa muutama viikko sitten. Elämäni hienoin päivä.

Maisa-Torppa-6.jpg

PS. Käykäähän laittamasa peukaloa ylöspäin ao. linkissä niin setä pääsee runk... evaluoimaan tarkemmin.

http://www.maisatorppa.com/

Ei kahta sanaa. Vain yksi sana. Maisa. Ylivoimaisesti paras runko ja lärvikin samaa kaliberia. Niin ja siis minähän olen päässyt yhteiskuvaankin Maisan kanssa muutama viikko sitten. Elämäni hienoin päivä.

Maisa-Torppa-6.jpg

PS. Käykäähän laittamasa peukaloa ylöspäin ao. linkissä niin setä pääsee runk... evaluoimaan tarkemmin.

http://www.maisatorppa.com/

Onko joku vääntäny Maisalta käden poikki, vai photoshopattu vähän överiksi :wtf:

Mielipide kysymyksiä mutta laitetaan nyt oma ääni vaikka Chisulle. Jätän silti oikeuden muuttaa mielipidettäni jahka törmään kadulla joku päivä Janina Frosteliin ja näyttää edes lähes samalta kuin ~7v sitten kun käveli mun ohitse kaupungilla:kuola:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom