- Ikä
- 49
D.Yates sanoi:.... kyllä mä ainakin pystyisin kunnes pääsee tuikkaamaan.
Eiköhän jokainen yli 25 kesäinen sinkkujamppa ole lötjäkkeeseen törmännyt kerran tai pari. :whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
D.Yates sanoi:Kyllä mä uskon että hänen kanssaan saisi aikaan henkevän keskustelun, esim eri ripsivärien eroista...
SniffDaddy sanoi:Aimotarmo, valitettavasti lötjäkkeiden pesimisalue on huomattavasti laajempi. Niitä on tavattavissa tarkalleen ottaen kaikkialla Suomessa, eikä niiden löytäminen ole vaikeaa.
Yleensä ne löytävät sinut, eikä sen jälkeen ole kellään kivaa. Paitsi tietysti lötjäkkeellä.
SniffDaddy sanoi:Perkele......Pelaavat vaan meitä äijiä kuin Kimbleä.
En kyllä usko tuohon itsekään, yritän vain kehitellä teorioita sen veroiselle tyhmyydelle.
Ringside, äkkiä tänne antamaan tuomio tähän asiaan.
masai1967 sanoi:Entäs tämä lötjäkkeiden iäkkäämpi versio....
Mike sanoi:www.lotjake.fi -kuva
Huppe sanoi:No jopas alkoi aivan mieletön kalapaliikki yhdestä mun ottamasta kuvasta. Itse huomasin myös että varmasti nuo analyysit pitävät ehkä jopa paikkansa, harmi kun en jutellut messuilla niin en voi asiaa todentaa. Ehkä joku raumalainen? pakkotoistolainen voisi ottaa asiasta selvää? Niin, siis www.carbabes.fi tai jossain oli nuo nimet ja paikkakunnat mainittuna :lol2: EDIT: Hehheee... hetki meni ennenkuin tajusin Miken kuvan
Jotta pysytään asiassa:
eldd sanoi:Onko tyttöystäväsi mielestäsi myös
- Suomen fiksuin
- luonteeltaan paras ihminen maassamme
- jossain muussa asiassa Suomen paras?
Ellei ole, valitset tyttöystäväsi ilmeisesti ensisijassa ulkonäön perusteella?
Löysit siis Suomen kauneimman naisen ja iskit kiinni, sen sijaan, että olisit etsinyt esim. Suomen fiksuinta naista. Tuskin kukaan sentään on esim. sekä Suomen älykkäin että kaunein.
Huppe sanoi:Ihan hauska edit mikeltä mutta itse, varsinkin forumin ylläpitäjän roolissa, ottaisin moisen kuvan pois
Huppe sanoi:Ihan hauska edit mikeltä mutta itse, varsinkin forumin ylläpitäjän roolissa, ottaisin moisen kuvan pois
Niin varmaan ottaisitkin, mutta kun et ole forumin ylläpidossa. Ihme vikinää taas. Muut haukkuvat tuota muijaa lötjäkkeeksi ja mä vain laitan sen paitaan webbiosoitteen.Huppe sanoi:Ihan hauska edit mikeltä mutta itse, varsinkin forumin ylläpitäjän roolissa, ottaisin moisen kuvan pois
Oho, äläs nyt tee kärpäsestä härkästä... eipä itseäni paljon puristele vaikka tuohon olisi editoitu goatse :D mutta jotakuta saattaa puristella. Jep, eli ferraritypystä oli tosiaan kyse, toi lötjäke-paita oli huisin hauska itsestäni.Mike sanoi:Niin varmaan ottaisitkin, mutta kun et ole forumin ylläpidossa. Ihme vikinää taas. Muut haukkuvat tuota muijaa lötjäkkeeksi ja mä vain laitan sen paitaan webbiosoitteen.
Vai onko tuosta ferrarityttösestä kyse? Onhan noita ihmisiä Bushia myöten editoitu vaikka mihin.