Suomen kaunein nainen ?

D.Yates sanoi:
.... kyllä mä ainakin pystyisin kunnes pääsee tuikkaamaan.

Eiköhän jokainen yli 25 kesäinen sinkkujamppa ole lötjäkkeeseen törmännyt kerran tai pari. :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
D.Yates sanoi:
Kyllä mä uskon että hänen kanssaan saisi aikaan henkevän keskustelun, esim eri ripsivärien eroista...

Veikkaisin, että jostain Salkkareiden uudesta roolihahmosta puhumalla saisi tolta mimmiltä fiksuimmat kommentit, mitä hänellä on tarjota maailmalle. Tai vaihtoehtoisesti keskustelemalla syvällisesti H&M:n alennusmyynnistä.

D.Yates sanoi:
.... kyllä mä ainakin pystyisin kunnes pääsee tuikkaamaan.

Voisinpa itsekin uhrautua.
:thumbs:

Aimotarmo, valitettavasti lötjäkkeiden pesimisalue on huomattavasti laajempi. Niitä on tavattavissa tarkalleen ottaen kaikkialla Suomessa, eikä niiden löytäminen ole vaikeaa. Yleensä ne löytävät sinut, eikä sen jälkeen ole kellään kivaa. Paitsi tietysti lötjäkkeellä.

SniffDaddy sanoi:
Aimotarmo, valitettavasti lötjäkkeiden pesimisalue on huomattavasti laajempi. Niitä on tavattavissa tarkalleen ottaen kaikkialla Suomessa, eikä niiden löytäminen ole vaikeaa.

Totta turiset. Kovasti ovat lisääntymällä levittäytyneet. Ehdotan harvennusta, soitan Anja Eerikäiselle..

Yleensä ne löytävät sinut, eikä sen jälkeen ole kellään kivaa. Paitsi tietysti lötjäkkeellä.

Haa! Tässä menet piirun verran harhaan. Lötjäkkeillä ei ole koskaan kivaa. Parhaimmillaan ne saattavat vähän virnistää, mutta kivaa niillä on vain haaveissa: "Sitku mä pääsen loppuun tän mun niinku meikkikoulun, niin mä varmaan perustan semmosenniinku tosihianon meikkifirman julkkiksille. Sit mä varmaan lähen NyyJorkkiin asumaan ja shoppaamaan. Mutku se meikkiope vihaa mua, mä en sais muka polttaa sisällä ja sitku mä kerrain olin kaks viikkoo pois tunneilta, niin se sai hirveet raivarit. Mä en kyllä jaksa käydä sitä meikkikouluu läpi, ku se maikka on niin hirvee..."

Mä haluan lötjäkkeistä silti lisää :kuvia:

:evil:

Perkele, jos nuo lötjäkkeet ovatkin todellisuudessa helvetin fiksuja. Pelaavat vaan meitä äijiä kuin Kimbleä. En kyllä usko tuohon itsekään, yritän vain kehitellä teorioita sen veroiselle tyhmyydelle. Tuo meikkikoulu-case kuulostaa kyllä varsin tutulta, toisaalta myös äärimmäisen surulliselta. Toisaalta, mitä voi odottaa ihmiseltä, joka on 25-vuotias ja ajatusmaailma pysyvästi 14-v. Olen oikeasti - siis aikuisten vitun oikeasti - törmännyt jopa yli kolmekymppisiin emäntiin, jotka täyttävät lötjäkkeen tunnusmerkistön. Käy jo melkein sääliksi. Noille pitäisi järjestää oma vertaisryhmä.

Ringside, äkkiä tänne antamaan tuomio tähän asiaan.

SniffDaddy sanoi:
Perkele......Pelaavat vaan meitä äijiä kuin Kimbleä.

Ai vittu mikä vertaus. :D Kimblehän on juuri se peli, jossa strategia ja taktiikkasilmää hiotaan. "Kato, tuli kolmonen, jippii mää syön sut!"

En kyllä usko tuohon itsekään, yritän vain kehitellä teorioita sen veroiselle tyhmyydelle.

Mä en ollut edes ajatellutkaan tuota asiaa noin päin. Aika pelottava skenaario. Jos lötjäke pelaa mut pelistä ulos 6-0, ilman että mä edes tajuan sitä, niin minkä se tekee minusta? :david:

Ringside, äkkiä tänne antamaan tuomio tähän asiaan.

Riiii-iinkkkkuuuu! Tuu pyyhkiin!! Täällä huutaa Aimo ja NuhaPappa!!

Entäs tämä lötjäkkeiden iäkkäämpi versio, nämä "kummankaa" tyypit.
Metrossa äännekkäästi siideriä imuroiva mursu-valjakko joka on paariin menossa parille näkäräiselle...Nämä yli kolmekymppiset ikisinkut ne vasta ihania on.

"pilattu ruoka- ja juomatottumuksilla 24 vuotiaana jo lähes peruuntumattomasti"

Toi niin totta kuin vain voi olla. Itsekin jo tässä iässä kun joskus näkee samaan aikaan esim. lukiossa olleita silloin kohtuullisen hyvän näköisiä (silloin jo tosin aika tyhjäpäitä), niin ei siinä hyvä luusto paljon auta, kun ensin muututaan laihaksi läskiksi (jos ei jo olla) ja silloin vielä luullaan olevan hyvässä kunnossa ja kierre jatkuu eikä ne lopulta suostu tunnustamaan itselleen tulleen rumiksi ja sitten ne muuttu niiksi edelläkuvatuiksi metro-mursuiksi tai vat'eva!

Kyllä nyt olis tosiaan ringsidelle hyvät saumat päästä kehumaan tätä mahtavaa ihmislajia.

masai1967 sanoi:
Entäs tämä lötjäkkeiden iäkkäämpi versio....

Ne nyt on vaan vanhempaa lötjäkkeiden ensimmäistä valmistuserää.

Mummolötjäkkeitä ei kukaan ole vielä tavannut. Itseasiassa ne olisivat mahdottomiakin tällä hetkellä. Koko laji on aikaa sidottujen arvojen typerä uhri. 40-luvulla ei paljoa laiskoja haihattelijoita kateltu. Nykyisiltäkin lötjäkkeiltä on nahka tippunut ympäriltä ennen 45 vee syttäreitä... ..ei kerkee mummoks.

Ja tämä kaikki lähti liikenteeseen siitä Hupen mielestä hyvännäköisestä muijasta!! :lol2:

lotjake.jpg

No jopas alkoi aivan mieletön kalapaliikki yhdestä mun ottamasta kuvasta. Itse huomasin myös että varmasti nuo analyysit pitävät ehkä jopa paikkansa, harmi kun en jutellut messuilla niin en voi asiaa todentaa. Ehkä joku raumalainen? pakkotoistolainen voisi ottaa asiasta selvää? Niin, siis www.carbabes.fi tai jossain oli nuo nimet ja paikkakunnat mainittuna :lol2: EDIT: Hehheee... hetki meni ennenkuin tajusin Miken kuvan :hyper:

Jotta pysytään asiassa:
Img_5430.sized.jpg

Mike sanoi:
www.lotjake.fi -kuva

:D

Noin toi just menee. Lötjäkkeissä on kuitenkin aina se hyvä puoli, että ne diggaa jos niitä vähän tuunailee:

- Nostaa perää,
- Asentaa tehohuilun,
- Kiillottaa nahkajakkarat tai
- Asentaa katalysaattorisupon.

Töölön Lötjäkkeiden Tuningcenter yrittää vaieta hetkeksi... ;)

Huppe sanoi:
No jopas alkoi aivan mieletön kalapaliikki yhdestä mun ottamasta kuvasta. Itse huomasin myös että varmasti nuo analyysit pitävät ehkä jopa paikkansa, harmi kun en jutellut messuilla niin en voi asiaa todentaa. Ehkä joku raumalainen? pakkotoistolainen voisi ottaa asiasta selvää? Niin, siis www.carbabes.fi tai jossain oli nuo nimet ja paikkakunnat mainittuna :lol2: EDIT: Hehheee... hetki meni ennenkuin tajusin Miken kuvan :hyper:

Jotta pysytään asiassa:
Img_5430.sized.jpg

hyii.jpg

eldd sanoi:
Onko tyttöystäväsi mielestäsi myös
- Suomen fiksuin
- luonteeltaan paras ihminen maassamme
- jossain muussa asiassa Suomen paras?

Ellei ole, valitset tyttöystäväsi ilmeisesti ensisijassa ulkonäön perusteella?

Löysit siis Suomen kauneimman naisen ja iskit kiinni, sen sijaan, että olisit etsinyt esim. Suomen fiksuinta naista. Tuskin kukaan sentään on esim. sekä Suomen älykkäin että kaunein.

No mun tyttö on! :D Kyllähän kauniin tytönkin voi löytää luonteen perusteella. Ainakin mun oma tyttöystävä oli pettynyt kovasti kaikkiin aikaisempiin tapauksiin, koska he olivat juuri etsineet kumppania pääasiallisesti ulkonäön perusteella.

Mä taas kiinnostuin juuri todella ystävällisen ja iloisen luonteen takia. Toki plussana oli sixpäkki, sekä hemmetin timmi kroppa ja muutenkin sen verran tasokas naama, että sellaisia näkee harvoin, mutta lisäksi oli hauska, älykäs ja fiksu. Oikeastaan olin täysin myyty sen jälkeen kun satuin ensimmäistä kertaa juttelemaan hänen kanssaan ja tuon jälkeen oli vain pakko saada hänet lähtemään treffeille. Myönnän kyllä, että lisäksi tekee todella hyvää itsetunnolle kun lähes jokainen joka tulee vastaan kadulla katsoo oman tytön perään. :D

Mutta mä väitän, että hän on myös Suomen Paras tyttöystävä. :) Ainakin mulle. Koskaan en ole ollut näin rakastunut ja se on ihanaa! :love: :haart: Antaa siis ihmisten pitää omia tyttöjänsä kauneimpana!

Kun nyt vielä saisi hänet kiinnostumaan urheilulääketieteestä, niin sitä saisi vielä hyödyllisen lääkärin omaan talouteen. :D Toistaiseksi on vielä kiinnostunut väärästä lääketieteen alasta. :)

Ihan hauska edit mikeltä mutta itse, varsinkin forumin ylläpitäjän roolissa, ottaisin moisen kuvan pois :rolleyes:

Huppe sanoi:
Ihan hauska edit mikeltä mutta itse, varsinkin forumin ylläpitäjän roolissa, ottaisin moisen kuvan pois :rolleyes:

Ihme mussutusta.

Liitteet

• shaved_bunny_011.w492.jpg
    shaved_bunny_011.w492.jpg
    21,2 KB · Katsottu: 21 259
Huppe sanoi:
Niin varmaan ottaisitkin, mutta kun et ole forumin ylläpidossa. Ihme vikinää taas. Muut haukkuvat tuota muijaa lötjäkkeeksi ja mä vain laitan sen paitaan webbiosoitteen.

Vai onko tuosta ferrarityttösestä kyse? Onhan noita ihmisiä Bushia myöten editoitu vaikka mihin.

Mike sanoi:
Niin varmaan ottaisitkin, mutta kun et ole forumin ylläpidossa. Ihme vikinää taas. Muut haukkuvat tuota muijaa lötjäkkeeksi ja mä vain laitan sen paitaan webbiosoitteen.

Vai onko tuosta ferrarityttösestä kyse? Onhan noita ihmisiä Bushia myöten editoitu vaikka mihin.
Oho, äläs nyt tee kärpäsestä härkästä... eipä itseäni paljon puristele vaikka tuohon olisi editoitu goatse :D mutta jotakuta saattaa puristella. Jep, eli ferraritypystä oli tosiaan kyse, toi lötjäke-paita oli huisin hauska itsestäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom