Suomen kaunein nainen ?

P.S. Jos semmonen :offtopic: sallitaan, niin mistäs löytäisi ketjun 'muille' naisille, niin ulkomaalaisille kun satunnaisille netistä löydetyille? Pikaisella etsimisellä ei ainakaan löytynyt (mutta eiköhän se naamaan eteen jossain vaiheessa tule, jos semmoinen on siis edes olemassa...)!

Laatua pojille #2

Lihaksikkaita naisia #2

Hulluna jymylolloihin

Ihkut ihmiset

Näin nopeasti ajateltuna.

[ e ] Joku vois opettaa mulle, miten nuo linkit pitää pistää, että tulee oikein, tuohon tulee nyt 2 kertaa nimi, miten se tehdään oikeen? Koskaan en oo onnistunu siinä kuluttamatta alle puolta tuntia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin nopeasti ajateltuna.

Että näin laaja paikka (että typyt on erillään yleisestä)?! :arvi: Noh, aineskin riittää tutustuttavaa...

[ e ] Joku vois opettaa mulle, miten nuo linkit pitää pistää, että tulee oikein, tuohon tulee nyt 2 kertaa nimi, miten se tehdään oikeen? Koskaan en oo onnistunu siinä kuluttamatta alle puolta tuntia.

Noh, kai sitä voisi yrittää... Eli;

1) Kirjoitat tekstin, minkä sisään haluat linkkisi laittaa... Esim. "kuuma typy".

2) Sitten maalaat tuon tekstin, ja painat tuolta ylhäältä "Link" -namiskaa.

3) Sitten syötät siihen laatikkoon (mikä aukeaa "Link" namiskan kautta) linkin minkä haluat linkittää.

Täten; "kuuma typy" (teksti) + http://tinyurl.com/7ynonkg (linkki) = "kuuma typy".

Ja, no siinä se aikalailla olikin, ei muuta kun linkittelemään :dance:

240px-ESC_2007_-_Jaana_Pelkonen_presenting_the_semifinal.jpg
pelkonenPP_vi.jpg

Jaana nyt ja aina!

Makuasioitahan nämä tietysti on mutta en ole ikinä ymmärtänyt tuota Jaana Pelkosen ulkonäön hehkutusta. Sillä on ihan vitun ärsyttävä äänikin. :piis:

Sen sijaan Pia Pakarinen..:haart:

article-1314182272415-0D8C426C00000578-279418_499x650.jpg

Viimeksi muokattu:
Jos ei kaunein nainen, niin ainakin kaunein toimittaja Marja Hintikka on. Ylivoimaisesti. Lisäksi hän on fiksu ja flirttaa mukavasti kameran suuntaan. Se ohjelma (PS) on kyllä täyttä turhuutta.

Kauneutta voi katsoa monelta kantilta. Näin naisena mun täytyy sanoa, kun katselin tv:stä niitä tähtösiä siellä Thaimaan viidakossa subilta viime viikolla, niin sillä bikinimallilla Maisa Torpalla on aivan älyttömän kaunis vartalo. Todella upean näköinen kroppa on sillä neidolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom