Suomen huonoimmat kaupungit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Geisha
  • Aloitettu Aloitettu
Edit. Niin ja mä itse inhoan Helsinkiä aika paljon. Siellä on Suomen törkeimmät kassat ja se on Euroopan tylsin pääkaupunki.

Helsinki on silti Suomen ainoa kaupunki ;). Silti Helsinkikin sijaitsee Suomessa, joten mitä voit odottaa?

Omasta mielestä surkein kaupunki on Tornio. Se on vähän kuin mini-Espoo. Pinta-alaltaan suuri, mutta ihmisiä joku 20-25k. Tällä kaupungilla ei ole keskustaa. Keskustan on nykyään korvannut "hieno" kauppakeskus Rajalla. Nimihän tulee siitä, kun se on siinä Suomen ja Ruotsin rajalla. Todellisuudessa kauppakeskus on perseestä. Torniossa ei oikeastaan ole juuri minkäänlaista yöelämää. Jengi käy paikassa nimeltä Umpitunneli ja sehän vasta mielenkiintoinen paikka onkin, jos täällä ei tule joku haastaan riitaa, niin ei sitten missään. Tornion ainoa hyvä puoli on Haaparanta..

Kemi - miten niin pieneen tilaan on saatu niin paljon vihaisia kommareita? Joka kerta, kun baarissa käy, joku tulee rähiseen. Baareja on sentään enemmän kuin Torniossa ja jonkinlainen keskustakin löytyy.

Oulu. Ehkä enemmänkin oululaiset. Oululaiset tuntuvat olevan jotenkin katkeria ihmisille, jotka asuvat isommassa kaupungissa. Oulu on aina tuntunut jotenkin paskalta kaupungilta..mistä lie tämä johtuu.

ESPOO! 'nuff said!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mänttä

Itse asuin koulun takia kaksi vuotta siellä. Pois muuttaessani vannoin, että en edes pieraise kyseisen kaupungin suuntaan.

Mänttä

Itse asuin koulun takia kaksi vuotta siellä. Pois muuttaessani vannoin, että en edes pieraise kyseisen kaupungin suuntaan.

No ei se nyt ihan niin kauhea paikka ole :D

16v asuin kyseisessä kaupungissa ja sitten vielä pari vuotta sitten muutaman kuukauden.. Ja kyllä, on se paska paikka, mutta niin on varmasti monii muukin pieni kaupunki. Pienet piirit, mutta isot juorut.
Kaikki muut tietää itseäsi paremmin sinun asiat.. Että on raivostuttavaa:curs:

Mänttä

Hahaa! Uskon todella, että ei ole helppo paikka tulla Mänttään. Kasvoin itse Mäntän lähellä ja siinä on kyllä aivan varmasti yksi paskimmista kaupungeista. Porukka jakaantuu selkeästi saamattomiin juntteihin (99%), jotka ovat juuttuneet ko. kaupunkiin käytyään siellä amiksen ja sen jälkeen menneet töihin jonnekin teollisuusyritykseen tai alkaneet ryyppäämään, sekä kulttuuri-ihmisiin, jotka oikeasti jaksavat olla ylpeitä Mäntän kulttuuririennoista ja hienostuneisuudesta (1%).

Hahaa! Uskon todella, että ei ole helppo paikka tulla Mänttään. Kasvoin itse Mäntän lähellä ja siinä on kyllä aivan varmasti yksi paskimmista kaupungeista. Porukka jakaantuu selkeästi saamattomiin juntteihin (99%), jotka ovat juuttuneet ko. kaupunkiin käytyään siellä amiksen ja sen jälkeen menneet töihin jonnekin teollisuusyritykseen tai alkaneet ryyppäämään, sekä kulttuuri-ihmisiin, jotka oikeasti jaksavat olla ylpeitä Mäntän kulttuuririennoista ja hienostuneisuudesta (1%).

HAHA.. osu ja uppos :D

SEINÄJOKI

Nuoret miehet ovat amiksia, hupinaan ajella pillurallia joka ilta ja noukkia kyytiin maakunnasta tulevia pissiksiä. Narikkajonossa tapellaan aina, baarista pääseminen ulos kestään väh. 20 min kauemmin kuin Vaasassa.
Nuoret naiset pukeutuvat edelleen kuin Spaissarivillityksen aikaan. Myöskään kulutettuja farkkuja ja kananpersetukkaa (punaista ja vitivalkoista) ei sovi unohtaa. Ämmät ovat myös ilkeitä ja katkeria.
Ruotsiksi ei saa palvelua (olen testannut), englanniksi saa harvoin palvelua (olen testannut).
Olemattomat shoppailumahdollisuudet.
Ollakseen pikkukaupunki, on Seinäjoki inhottava paikka olla autolla liikenteessä; yksisuuntaisia on epäloogisesti siellä sun täällä ja kukaan ei noudata liikennesääntöjä.
Ihmiset puhuvat ahristavan leviää murretta.
Ankea kaupunki, joka ei edes kesällä näytä kivalta. Ei ihmekään, jos puhutaan assjoesta.
En ikinä muuttaisi Seinäjoelle.

VAASA

Vara-Ruotsi.
Kaikki alkuperäiset vaasalaiset pukeutuvat H&M:n vaatteisiin ja käyvät Fontanassa. Tämä tarttuu myös useimpiin muualta muuttaineisiin nuoriin.
Suomenruotsalaiset juovat skumppaa ja ajelevat pappa-betalar-Mersuilla. Vaativat AINA JA JOKA PAIKASSA palvelua ruotsiksi, vaikka olisivat sekunti sitten puhuneet suomea ystävänsä kanssa.
Ankeaa aina paitsi kesällä. Pienet piirit.
Wasa Sport Clubin jäsenillä (naisilla useimmiten, joskus myös miehillä) on treenatessa yhtä paljon meikkiä kuin yökerhossa. Aamupäivä on ainoa aika, kun siellä pystyy treenaamaan; iltapäivisin ja iltaisin sali muuttuu yleiseksi suomenruotsalaisten hengailu- ja iskupaikaksi.
Wasalandiakin on karu paikka, jonne ei kehtaa mennä ilman sukulaislapsia rekvisiittana.
Meren läheisyys on ikävää: aina tuulee ja meri haisee pahalta. Aidot vaasalaiset toki muistavat kertoa, kuinka he sisämaassa ollessaan kaipaavat merta <3 (ja moottoriveneillä ajelemista)
Vaasan yliopistoon haetaan, jos muualle ei päästä sisään. Opintojen jälkeen muutetaan äkkiä muualle.
Jos tapaat miehen baarissa, hän on miltei varmasti töissä Wärtsilässä, Vaconilla tai ABB:llä. Jos ei, hänessä on jotain muuta vikaa.

Helsinki

Viimeinen kaupunki Suomessa, johon haluaisin muuttaa. Perusteluita onkin tullut iso liuta jo aiemmissa kommenteissa.

Helsinki on junteista juntein paikka maassamme. Porukka on niin suurkaupunkilaista, eivätkä tajua, että koko Suomi on maaseutua.

Ihana ketju!

Helsinkin on perseestä ihmismääränsä takia, jonka lisäksi suurin osa siitä ihmismäärästä on naama norsunvitulla 99% ajasta - muuten kiva kaupunki.

Oulussa on liikennejärjestelyt aivan päin persettä ainakin näin talvisin enkä kyllä keskustaa muutenkaan kauheasti kehuisi järjestelyillään - muuten kiva kaupunki.

Seinäjokea on pakko morkata. Suomen machoimmat jätkät ja kännisimmät naiset - ihan varmasti saat selkääs, jos erehdyt baariin menemään :worship: - muuten kiva kaupunki.

No siinä ne sitten olikin kaikki paha, jota Suomen kaupungeista voi sanoa - olisi saanut tulla tarkemmat ohjeet avauspostissa niin olisi voinut haukkua enemmän :D

Raahessa muutaman vuoden asuneena ei voi muuta kuin antaa sillä lisäpisteitä.

Kohokohta elämässäni Raahessa oli kun iltamyöhään olin röökillä parvekkeella. Kadut aivan tyhjinä (kuten aina), pakkasta -300C, tuuli puhaltelee. Kelmeässä katuvalossa yksinäinen pissis kävelee jäistä katua muovikassi kädessä. Kassi repeää ja kaljat tippuu maahan.

Ahhahhaaa, tää on niin paras!:lol2:

Ja Hyvinkää on mun kokemusten perusteella helvetin tylsä ja masentava paikka.

SEINÄJOKI, ROVANIEMI, JÄRVENPÄÄ, TUUSULA, NÄRPIÖ ja VANTAA ovat selkeästi jumalan hylkäämiä paikkoja! Näitähän on riittämiin. On harvoja suomalaisia kaupunkeja jossa voisin asua pitempään TAI josta ostaisin asunnon omaan käyttöön..
Vittu että näitten kaupunkien maisema-arkkitehtuuri/elinympäristö voi olla rumaa katseltavaa!

SEINÄJOKI, ROVANIEMI, JÄRVENPÄÄ, TUUSULA, NÄRPIÖ ja VANTAA ovat selkeästi jumalan hylkäämiä paikkoja! Näitähän on riittämiin. On harvoja suomalaisia kaupunkeja jossa voisin asua pitempään TAI josta ostaisin asunnon omaan käyttöön..
Vittu että näitten kaupunkien maisema-arkkitehtuuri/elinympäristö voi olla rumaa katseltavaa!

Koskas Tuusulasta kaupunki on tullut!

Kemi

En ole aikeissa perustella valintaani. Kemi tekee sen ihan itse.

Eipä tuota tarvikkaan perustella, Kaikki on kemissä paskaa, paitsi kusi.

Kemi

Suomen ainoa oikeasti kommunistinen kaupunki. Mutta nykyään neekerit jo melkein enemmistö, joten ehkä se tuo hieman uusia tuulia. Muutenhan kaupunki ja ihmiset on jämähtäny 80-luvulle.

Läheisyydessä kolme suurta tehdasta -> paskan haju on aika tavallista. 90-luvulla se vielä meni, kun ei ollu kaikenmaailman suodattimia piipuissa ja lemu oli jokapäiväistä. Siihen tottui. Nykysin paska levähtää ehkä kerta viikkoon ja hajuaisti kerkiää välillä palautumaan, ärsyttävää!

Ehkä olen tullu nössöksi, mutta jos nykyisin lähtee baarista yksin kotiin kannattaa ottaa suosiolla taksi, vaikka kävelymatkaa ei olisi kuin kilometrin verran. Suurempi mahdollisuus selvitä ehjin nahoin perille.

Joo mustat pojat on melkein enemmistö. Kyllä itse ainakin uskallan liikkua yksin kapakasta, tosin pyörällä ajelen, nii pääsee mustia miehiä karkuun.

Koskas Tuusulasta kaupunki on tullut!

Uups.. No aivan vitun sama! Kunnassa ~36.000 ihmistä ja ei ole hakenut itsensä kaupungiksi! :lol2:
Noh hyvä niin, säästyy tällä palstalla haukuilta!
Vaihdetaan ehdokas KERAVAAN! Onneksi olkoon KERAVA! PASKA kaupunki olet sinä!

Kyllä se huonoin kaupunki on Raahe. Raahessa tuulee aina ja tuuli on aina vastainen. Muutenkin tutkitusti ikävä paikka.
tilasto.jpg

Suomen säälittävin kaupunki on ehdottomasti Kannus. Ja kyllä, se on kaupunki hulppealla 5772 asukkaallaan jotka ovat pakkautuneena 510 neliökilometrille. Etninen jakauma : keskustalaisia.

Suositut

Back
Ylös Bottom