Suomen eka Titan-kotikuntosali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petrijr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
on kyllä järeän näkönen setti. varmasti hyvä vehe. luultavasti hintakin on kohillaan:)

Tilasin laitteen valmistajalta Puolasta ja hintaa tuli rahdin kera n. 2800e (yllättävän vähän mun mielestä!) Painoa kollilla oli 470kg, joten leuanvetokaan ei pahemmin laitetta heiluta.

Laitteen mukaan ei tullut painoja yhtään, ostin ne Wrangelta. Yllättäen Wrangella painot oli halvemmat kuin Puolasta olisi saanut. Toi laite siis syö olympic-levyjä ja kaapelit kestää vissiin 300kg, joten saa jalkaprässiinkin ladottua jonnin verran vastusta.

Tuolta lisää infoa: http://www.conanline.com/line/

- Pete

onpas siinä kunnon "Doom's day machine".mutta ihan hyvältä vaikuttaa tosin en itse olisi uhrannut moista summaa tuohon kun salille pääsee halvemmalla.onnea treenailuun.

vittu kokenen kone :D näyttää joltai avaruusalukselta

varo vaa ettes treenaa ittees liian kipeeks. itse en oikeen osaa olla painoista erossa varsinkin jos on tylsää ja joku paino on niin ei se rauhassa nurkassa lepää.
saako tossa ton penki irti ja pystyykö siinä kyykkäämään "räkki tyylisesti", niin ja onko siinä taljaa?

E: oliko kova kasaaminen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tuossa vähän eri kuvaa laitteesta, kyllähän tuossa pystyy tekeen käytännössä kaikki. hyvä että tällaisia järeitä settejä tehdään. hyvä varsinkin sellaisille jotka asuu jossain perä hikiällä tai sellaisille jotka haluaa reenata kotona rauhassa. tosin sillä kodilla pitää olla kokoa kun tuollaisen sinne raahaa:D

Liitteet

• titan-lg.webp
    titan-lg.webp
    25,7 KB · Katsottu: 4 896
Weeboom sanoi:
Miten ton saa taiteltua sängyn alle kätevästi piiloon?

En tiedä, mutta sängyn saa kyllä taiteltua nätisti tuon alle.

"Kultsipuppeli, sijoitan tämän meidän makkariin, kun ei oikein sovi muualle, mutta tässähän kato voi nukkuakkin kivasti" :hyper:

ace-oo- sanoi:
"Kultsipuppeli, sijoitan tämän meidän makkariin, kun ei oikein sovi muualle, mutta tässähän kato voi nukkuakkin kivasti" :hyper:

Heh, katoin ensin, että toi kuva oli keittiöstä ja meinasin sanoa petrijr:lle, että et taida olla naimisissa - enää :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom