Penkkiä ei saa irti, mutta saa siirrettyä niin paljon eteen (penkki siis liukuu eestaas ja sen saa lukittua pikalukolla kohdalleen) ja selkänojan nostettua pystyyn, että koneen takapuolella pystyy kyykkäämään "räkki tyylisesti" spottereiden avulla (samoja spottereita käytetään etupuolella penkkipunnerruksessa). Itse kyykkään ton smith-systeemin avulla, ei tangolla, vaan pehmusteet olkapäille + käsillä smithin lukkokahvoista kiinni; pysyy tasapaino paremmin ja pääsen todella alas (mikä ei tangolla oikein koskaan mulla onnistunut, meinasin usein pyllähtää perseelleni jos yritin pitää selkää mahd. suorassa). Tuli tosta koneesta viime torstaina pahimmat hapot reisiin mitä kyykystä ikinä on mulle tullut... ;)Mniska sanoi:varo vaa ettes treenaa ittees liian kipeeks. itse en oikeen osaa olla painoista erossa varsinkin jos on tylsää ja joku paino on niin ei se rauhassa nurkassa lepää.
saako tossa ton penki irti ja pystyykö siinä kyykkäämään "räkki tyylisesti", niin ja onko siinä taljaa?
E: oliko kova kasaaminen?
Kasaamisessa meni yksi sunnuntai-iltapäivä kaverin kanssa rennosti touhutessa. Ton kasaa ripeästi touhuten ehkä 2-3 tunnissa, kunhan vaan saa kollista ensin osat roudattua pelipaikalle.
Taljaa löytyy ylhäältä ja alhaalta + ostin vielä optiona ala+ylä ristitaljat (kuvassa näkyy ylänurkissa tuo yläristitaljan vaijeri "lepopaikassaan"). Noiden ristitaljojen avulla tohon saakin tosi rajusti variaatioita harjoituksiin.
- Pete