Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä helvettiä äänet mennyt 33%, 33& ja 34%. Nyt äkkiä se pygmi pihalle! Kännykät sauhuamaan ja tekstareita naputtelemaan joka iikka.
Edit: Aha, noi tulokset joku pistikin jo :D vähän kone lagaa.

tompsa sanoi:
jep helkutin tasasta on kyl tällä hetkellä äänestyksessä mut toivotaan että se tiina lähtee ;)
ei mun mielestä 7rosentin etumatka oo tiukka ja kun oikeat äänet aina nostaa lähtijän rosentti määrää. tiina lähtee 52-54% ääni saaliilla
~Voimariini ~ sanoi:
Mitä helvettiä äänet mennyt 33%, 33& ja 34%. Nyt äkkiä se pygmi pihalle! Kännykät sauhuamaan ja tekstareita naputtelemaan joka iikka.
Edit: Aha, noi tulokset joku pistikin jo :D vähän kone lagaa.
mistä sää nyt katot näitä ääniä, perttu foorumi on aina pitänyt paikkaansa. yli 6000 ääntä annettu jo. perttu.12% mika:41% tiina:48%. eikä tuo oo kertaakaan pettänyt, aina on oikein näyttänyt suunnan

jaa onse sittenki tiukka. ei oo totta:eek: minusta tuntuu että tässä nyt on tahallaan tehty tiukka skaba, ei nuo oikeesti voi mennä nuin tasan nuo äänet.

jonkeli sanoi:
mitenkäs sitä tiinaa voi tekstiviestillä äänestää poes?
0700-71509 tuohon hotlinea niin rinsessa tiina lähtee

aikaa 10min äänestää

edit: mikan faijja on muuten ihan sean conneryn näköinen:)

neutraali sanoi:
edit: mikan faijja on muuten ihan sean conneryn näköinen:)
Sanoin just ihan samaa vaimolle.:)
Meneepä jännäksi, hauska oli tuo pikkujoulu ja pukki oli aika koominen.:D

tekstarilla 17106 ja numero 9, niin tiina lähtee. oon ite tuhlannu jo 4ekee tuohon akkaan :nolo:

En tiiä nyt kusetetaanko tyhmää kansaa tollee prosenteilla mutta minä menin ainaki halpaan. Tiina vittuun!

Suositut

Back
Ylös Bottom