Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
John R sanoi:
Kylläpäs oli nautinnollista katsoa eilen BB:tä kun Tiinan vitutus oli niin massiivista! Hah! Ämmä veti pari kiloa vilttiä nokkaansa kun Terhi otti Mikan mukaan palkintoa hakemaan. Ovela veto Terhiltä.

Raaka veto Terhiltä ja nyt ei ole kyllä enää yhtään epäselvää että kuka tippuu ensi sunnuntaina. Näittekö muuten miten kiimaisesti Terhi ja Lintsi flirttailivat gourmee-aterian ääressä? Olisivat varmasti alkaneet köyrimään jos kokki ei olisi ollut koko ajan vahtimassa.

Tiina on ollut ehdottomasti kilpailun suurin pettymys kun veikkasin häntä jopa voittajaksi ohjelman alussa. Miten tuollaisesta ihanasta pikkuprinsessasta voikin kuoriutua niin kamala mököttäjä? Tiina on varmasti pilannut Big Brotherin ilmapiiriä enempi kuin Minna, Hanna ja Iina yhteensä.

Näyttää siis selvältä että odotettu äijäfinaali toteutuu, tosin onhan siellä sitten mukana Terhi poikien seurana. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
protsku sanoi:
Raaka veto Terhiltä ja nyt ei ole kyllä enää yhtään epäselvää että kuka tippuu ensi sunnuntaina. Näittekö muuten miten kiimaisesti Terhi ja Lintsi flirttailivat gourmee-aterian ääressä? Olisivat varmasti alkaneet köyrimään jos kokki ei olisi ollut koko ajan vahtimassa.

Siinä vaiheessa pitää kyllä olla jo PUUTTEESSA isolla p:llä, jos Terhiä alkaisi haluta..

Tuossa tuota Antin Huumorintajua: Antti keroi makuuhuoneessa hekottaen juttua, missä hänen ystävänsä oli ravintolassa flirttaillut ihan kaunista tyttöä. Kaveri oli ollut humalassa ja ei ollut huomannut, että tytöllä oli käsissä paha invaliditeetti. Muut seurueeseen kuuluneet sitten nauraen, että "etkö huomaa..." Antti hekottaen "sillä tytöllä ei ollu ku jotain kaksi sormee per käsi ja se joutu ottaan tuopinkin ylös näin..." Vittu mikä pelle!:curs: (Subin foorumista lainattu teksti.)

Kuten tuolla ketjussakin oli puhetta, on mielenkiintoista nähdä näytetäänkö tuota töllöstä...jos eivät näytä, niin on aika selvää ketä petaavat eteenpäin BB-ohjaamossa.

Spongebob sanoi:
Antti hekottaen "sillä tytöllä ei ollu ku jotain kaksi sormee per käsi ja se joutu ottaan tuopinkin ylös näin..." Vittu mikä pelle!

Niin, Mr Sveitsi on tähän mennessä herjannut mm. anorektikkoja, kehitysvammaisia, invalideja - mitähän seuraavaksi? Tulee vaan kovasti mieleen yläasteen kovat pojat silloin aikoinaan, niitten jutut oli tuota samaa paskaa päivästä toiseen.

Onneksi 24/7-palvelun seuraajat ovat panneet merkille Antin pelaamisen:

Sofficat 18.11.2005 13:04 at Big Brother Foorumi sanoi:
Jos ette ole panneet merkille, Anttihan on koko talossa oloaikansa saanut parhaat naurut tekemällä suuren vitsinaiheen jonkun muun talossa olijan mokasta tai ominaisuudesta. Toistamiseen ja toistamiseen, naurua toisten kustannuksella, olevinaan leikisti, mutta lopulta toistuessaan liian usein ei enää tunnu hyvältä huumorilta. Kukaan muu siellä ei harrasta yhtä silmiinpistävästi samaa. Ja kaveri itse uskoo olevansa valloittavan huumorintajuinen ja joviaali, mutta todellisuudessa on ylimielinen, henkisesti keskenkasvuinen, sosiaaliselta omaltatunnoltaan läpimätä teeskentelijä, kameleontti ja manipuloiva takanapuhuja, mieshän on pelkkä hiiri.

Toivottavasti kaikki nyt tajuaa että tämä varmaankin omasta mielestään niin helvetin hauska hippi ei ansaitse päästä finaalikolmikkoon: kun ensi maanantaina siirrytään äänestämään suoraan kilpailun voittajaa niin pidetään huoli että Antti saa mahdollisimman vähän ääniä. Big Brother Extrassa kerrottiin eilen että loppunelikosta tipahtaa vielä se joka saa kaikista vähiten kannatusääniä ensi viikon äänestyksessä.

Sanoisin kaikkien uskomattomien juonenkäänteiden ja 24/7-paljastusten jälkeen että kilpailijoiden rating menee näin:

Perttu :5:
Mika :4:
Terhi :3:
Antti :1:

Antti sai sympatiapisteitä armeijatehtävästä koska hän oli kannustava ja reilu ryhmänjohtajana mutta siihen se sitten jää. Muistakaa myös että Antti oli kilpailun alussa kaikista kovin Pertun dissaaja!

Hemmetti, etten kyllä enää pidä Antista. Minnan kanssa juoruilujen jälkeen hän on vain ärsyttänyt. Nauraa kehitysvammaisille ja muiden kustannuksella aivan liikaa. Jotenkin tekopyhäpaska koko jätkä. Varmistetaan, ettei Antti tule voittamaan loppuäänestyksessä.

Kyllä minä vielä Perttua kannattan. Eihän mikään hemmetin viisas kyllä ole, muttei hän yrittäkkään olla. Ja eniten hän minulle viihdettä ja naurua on tarjonnut koko talosta, joten Perttu voittoon.

Toivottavasti Tiina lähtee seuraavassa äänestyksessä, sillä hän on erittäin TYLSÄ, vaikken koekkaan mitään inhoa häntä kohtaan. Mutta haluaisin kuitenkin, ettei BB muuttuisi vielä tylsemmäksi, joten Tiina ulos.

Perttu ei tosissaan ole hemmetin viisas, mutta ei todellakaan edes yritä olla. Vertaa vaikka Terhiin.. Voi prkl mikä ämmä. "Kyllä minä uskon, että ainakin Antti osaa hahmottaa minun suunnitelman kolmiulotteisena, onhan hän lukenut matematiikkaa". Aika :david: kommentti. Ämmä tiennyt itsekään mitä oli tekemässä, mutta kova oli selitys aina päiväkirjahuoneessa. Niinkuin, niinkun, niinkun.

neutraali sanoi:
pertun unissaan sekoilu oli kyllä hyvä:D

Eipä siinä mitään, mä sekoilin itse viime yönä Pertun kanssa BB-talossa :D

Viikkotehtävänä oli jotain tosi hämärää, makuuhuoneet oli pimeänä ja mun piti sokkona mennä poikien makuuhuoneeseen jonkun sängylle. Pimeässä päädyin Pertun sänkyyn ja jotain siinä käsikopelolla tunnusteltiin ja asiat johti siihen, että mä helpotin Pertun oloa käsipelillä :eek: (Tämän siitä näköjään saa kun nukahtaa sohvalle juuri sen jälkeen, kun Pertulla alkaa seisomaan kesken noppapelin). Sen verran unessakin kävi mielessä, että vaikka huoneessa on pimeää, niin koko touhu näkyy kaikelle kansalle (myös poikaystävälle) niiden yökameroiden kautta.

Tämän jälkeen uni hyppäsi siihen, että oltiin Pertun kanssa Kajaanin Sokoksen kirjaosastolla (:hyper: ) ja kysyin Pertulta, että "No helpottiko paineita yhtään se mitä talossa tapahtui?" Perttu vastasi vähän :nolo: -ilme naamalla, että "Eipä oikeastaan, että enemmän vaan nyt haluttaa." Uni loppui tähän.

Selvennykseksi kaikille, että en todellakaan pidä Perttua mitenkään seksuaalisesti haluttavana, eli eipä voi muuta kuin jälleen kerran ihmetellä, mitä kaikkea tuolla alitajunnassa yöaikaan tapahtuu. Enkä ole viimeaikoina edes katsonut liikaa BB:tä :D

akki sanoi:
...Tämän jälkeen uni hyppäsi siihen, että oltiin Pertun kanssa Kajaanin Sokoksen kirjaosastolla (:hyper: ) ja kysyin Pertulta, että "No helpottiko paineita yhtään se mitä talossa tapahtui?" Perttu vastasi vähän :nolo: -ilme naamalla, että "Eipä oikeastaan, että enemmän vaan nyt haluttaa." Uni loppui tähän.
:lol2: Eikös Perttu ollut Kajaanista tai jostain läheltä lähtöisin? Vai muistanko ihan väärin?

blacklbl sanoi:
:lol2: Eikös Perttu ollut Kajaanista tai jostain läheltä lähtöisin? Vai muistanko ihan väärin?

No perhana, nythän mä vasta tajusin miten tämä Kajaanin Sokos liittyy tähän uneen. Samalta kylältähän se Perttu on kotoisin kuin minäkin :love:

Vihdissä asuu nyt, mutta muistan että on jossain yhteydessä maininnut olevansa Kajaanista kotoisin :)

Edit: Mihin katosi Neutraalin kommentti tuosta välistä :eek:

akki sanoi:
Vihdissä asuu nyt, mutta muistan että on jossain yhteydessä maininnut olevansa Kajaanista kotoisin :)

Edit: Mihin katosi Neutraalin kommentti tuosta välistä :eek:
poistin sen kun en tiedä mistä se aasi on lähtöisin. kirjoitin siis tuon vihdin, mutta sehän on tosiaan se tämän hetken asuin paikka.

akki sanoi:
No perhana, nythän mä vasta tajusin miten tämä Kajaanin Sokos liittyy tähän uneen. Samalta kylältähän se Perttu on kotoisin kuin minäkin :love:

Onkos siellä kylältä kaikki samanlaisia perttuja? :D

Terhillä tuli saatanan iso haava sormeen..Voi fuck ihan kun ois ollu suurempikin hätä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom