Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Tää uusin viikkotehtävä on täysin perseestä. Kiviäkin kiinnostaa katsoa kun suunnitellaan feikkiä radio-ohjelmaa. "Erikoisvieraana Perttu!" Ei jumalauta...

Terhi hyppii seinille uutistenlukijan pestistä. Sitten määkyy narisevalla äänellä niinku jotain analyysiä siitä että jos niinku sanat menee sekaisin lähetyksessä. Ei jumalauta...

Täytyy sanoa että ohjelma on ollut pelkkää alamäkeä Minnan lähdön jälkeen. Tiina&Terhi -parivaljakko ilman muita naisia BB talossa on varmaan pojille sellainen kokemus että seksihalut menee pitemmäksi aikaa vielä ohjelman jälkeenkin.

Ilmeisesti joku perverssi oikeudenmukaisuus toteutuu siinä että sekä kilpailijat että katsojat tylsistyy täysin ja maailman kaltoin kohtelema Terhi menee Pertun kanssa finaaliin. :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BB:n nettisivuilta saa sellaisen kuvan että itse kilpailijoiden mielestä tää on ollut paras viikkotehtävä ikinä. Itsekin olen tällä viikolla joutunut toteamaan, että mua ainakaan ei ole katsojan näkökulmasta jaksanut yhtään kiinnostaa se suunnittelu ja jaarittelu. Nukkumatti on vienyt voiton jo heti kymmenen jälkeen...Toivottavasti meno vähän paranee tästä loppua kohden...

Toi tehtävä on varmaan kilpailijoille mielenkiintoinen ja hauska, mutta katsojien osalta ei kovin viihdyttävä. Itse tuo radioshow varmaan on ihan kiva mutta tuon tehtävän suunnittelu on kuolettavan tylsää. Eilen katselin viimeiset 10min BB:tä kun ei vaan jaksanut napata...

MissEvilEve sanoi:
Itse tuo radioshow varmaan on ihan kiva mutta tuon tehtävän suunnittelu on kuolettavan tylsää.

Ja toinen samanlainen kuolettavan tylsä viikkotehtävä oli kilpailun alussa kun täytettiin niitä ilmapalloja. Eikö ne yhtään ajattele katsojalukuja SubTV:ssä? Tähän mennessä ainoat oikeasti hyvät viikkotehtävät on olleet urheilutehtävä ja armeijatehtävä!

protsku sanoi:
Tää uusin viikkotehtävä on täysin perseestä. Kiviäkin kiinnostaa katsoa kun suunnitellaan feikkiä radio-ohjelmaa. "Erikoisvieraana Perttu!" Ei jumalauta...

Täytyy sanoa että ohjelma on ollut pelkkää alamäkeä Minnan lähdön jälkeen. Tiina&Terhi -parivaljakko ilman muita naisia BB talossa on varmaan pojille sellainen kokemus että seksihalut menee pitemmäksi aikaa vielä ohjelman jälkeenkin.QUOTE]

Amen to that!
Nyt kyllä on niin väkevää todistusta, että ei voi muuta todeta, kuin että ihan samaa mieltä olen. Typerääkin typerä viikkotehtävä (ja hei, mä sentään olen BB-fani! :rolleyes: ) ja meno vaan muuttuu ankeammaksi mitä lähemmäs loppua käydään. Ei taidakaan ne ruotsalaiset olla niitä konsensus-ihmisiä... Sveitsejä kaikki tyynni, ei pelkästään Antti!

Ja joo, voi olla että seksi ei maistu, tai ainakaan en ihmettelis jos ei maistuis. Ensin selibaattia muutama kuukausi ja sinä ainana (lähes) ainoat naiset on... no on.... ja ei ihme jos ei tee mieli. Mikä on tietysti sääli tän maan naisten kannalta, jos Mikaa ei enää kiinnostakaan yrittää lähentyä baarissa...

Jonny sanoi:
Miulta on jostain syystä mennyt mielenkiinto kokonaan tähän ohjelmaan. Alussa jaksoin seurata kiivaasti, mutta nyt tulee lähinnä katsottua sunnuntain lähetykset ja satunnaisia pätkiä sieltä täältä.
tuohan on vain hyvä asia, saas nähä millaisia viekkareita itselleni tulee kun sarja loppuu:D

Mika kuulostaa mun mielestä aika luontevalta tuolla radiossa. Terhi on ihan hakotiellä ja Tiinaakin jännittää ihan sikana. Hyvä Mika! :)

Edit: En yhtään ihmettelis vaikka Mika sais duunia radiosta.

Mika on kyllä tosi luonteva radiossa ja samoin Perttu. Mutta Tiinan puhe katkeilee todella ärsyttävästi.

Ihan kiva silti kuunnella niiden jutustelua. :rolleyes:

Mika kuulostaa kyllä ehdottomasti luontevimmalle. Terhin ääni värisee ja sanojen välissä isot välit yms.
Saas nähdä kuinka paljon saa tosta kuulla parkumista. :D

Uskomatonta miten Terhi onnistui hermoilemaan noin jumalattomasti tuosta uutistenluvusta. Mutta toisaalta olihan se liikuttavaa kun saivat shownsa vedettyä kunnialla läpi, helpotus näytti olevan valtavan suuri ainakin Tiinan kohdalla. Mika ja Perttu kyllä tuntuivat olevan kuin kotonaan noi luurit päässä, tytöt sen sijaan hermoilivat ihan tolkuttomasti. Kummallista sikäli että ovat kuitenkin olleet telkkarissa jo pari kuukautta, miksi jotain radio-ohjelmaa pitäisi sen jälkeen jännittää kovinkaan paljoa. Ok, eihän talossa tietysti ole mitään käsitystä siitä miltä se ulkopuolelta näyttää mutta huvittava juttu silti. :)

Tiina taisi kerätä ihmisiltä positiivisuus-pisteitä tuon radiotehtävän myötä, Timo vaan väänteli namiskuukkeleita ja häsläsi. Nyt ihmiset unohtavat millainen petolinnun arkipersenaama Tiina osaa olla. :curs:

John R sanoi:
Tiina taisi kerätä ihmisiltä positiivisuus-pisteitä tuon radiotehtävän myötä, Timo vaan väänteli namiskuukkeleita ja häsläsi. Nyt ihmiset unohtavat millainen petolinnun arkipersenaama Tiina osaa olla. :curs:

Mutta nyt ihmiset myös muistavat tai viimeistään heräävät siihen miksi Timo pitää saada ulos!
Häslät helvettiin talosta :worship: ;)

Subtv:n syksyn suursatsaus Big Brother jatkuu ensi vuonna. Joulukuun alussa päättyvän ensimmäisen Big Brotherin myötä on saatu tottua kilpailijoiden alastomuuteen. Eritoten Timo on innokas esittelemään sukukalleuksiaan.

- Mitä olen nähnyt Timoa ilman housuja, en kyllä lähtisi rehvastelemaan. Ehkä Timo ei välitä, miltä näyttää alasti, Big Brother -juontaja Mari Kakko hymyilee.

Hänen mielestään on hyvä, että kilpailijat elävät talossa vapautuneesti.

- Ainoa moka on ollut Timon riisuminen Laura Bonon edessä. Se meni överiksi eikä ollut enää hyvän maun rajoissa.

Toinen juontaja Vappu Pimiä on samaa mieltä.

- Sen olisi voinut jättää väliin, Vappu sanoo.

Hänenkään mukaan Timolla ei ole alastomana kovinkaan kummoista näytettävää.

- Kokisin, ettei hänen kannattaisi esitellä itseään. Koko ei voi olla se syy, miksi hän tekee niin. Hänellä ei ole niin miehekäs. Sitä paitsi kamerahan vielä lihottaa, joten paha mennä sanomaan todellista kokoa, Vappu arvioi.

lähde: iltasanomat

Oho, olisko vähän nannaa, jos 2 kausi strattais jo ensi vuonna.

Olen luopunut uskostani. Ei nimittäin enää jaksa kunnolla seurata tota vaan tulee lähinnä kuultua vaimolta tiivistelmä ja luettua netistä oleelliset. Jotenkin toi ristiriitojen väheneminen Minna/Iina akselin poistuttua latisti tunnelmaa. Toivottavasti Tiina jaksaa kypsyttää porukan ja lallatella niin nähdään kunnon avautumisia. Olis muuten kiva nähdä kun Mika avautus kunnolla :whip: . Vois Tiinan tikkunuket saada kyytiä. Alastomuutta tai muutakaan sivettömyyttä tuskin kanssa nähdään. Terhiä ei panis kukaan ja Tiina ei anna. Tosin muna suussa vois lopettaa sen lallattelun hetkeksi.

Ärsyttikö muuten ketään toi Antin avautuminen tuottajan hommasta "mutku mä en haluais komentaa, mua vituttaa käskyttää, kavereitahan tässä ollaan jne". Vittu tolla jätkällä ei ole yhtään munaa! Voiko naiset oikeesti tykätä tollasista luonteettomista trenditukka H&M vaateripustimista?

Anonymous sanoi:
- Mitä olen nähnyt Timoa ilman housuja, en kyllä lähtisi rehvastelemaan. Ehkä Timo ei välitä, miltä näyttää alasti, Big Brother -juontaja Mari Kakko hymyilee

- Ainoa moka on ollut Timon riisuminen Laura Bonon edessä. Se meni överiksi eikä ollut enää hyvän maun rajoissa.

Toinen juontaja Vappu Pimiä on samaa mieltä.

Hänenkään mukaan Timolla ei ole alastomana kovinkaan kummoista näytettävää.

- Kokisin, ettei hänen kannattaisi esitellä itseään. Koko ei voi olla se syy, miksi hän tekee niin. Hänellä ei ole niin miehekäs. Sitä paitsi kamerahan vielä lihottaa, joten paha mennä sanomaan todellista kokoa, Vappu arvioi.

H0h000... Aika paha kun ohjelman juontajatkin heittelee tollaista...:rolleyes: :D

jambo sanoi:
Jotenkin toi ristiriitojen väheneminen Minna/Iina akselin poistuttua latisti tunnelmaa. Olis muuten kiva nähdä kun Mika avautus kunnolla :whip: . Vois Tiinan tikkunuket saada kyytiä.

Ärsyttikö muuten ketään toi Antin avautuminen tuottajan hommasta "mutku mä en haluais komentaa, mua vituttaa käskyttää, kavereitahan tässä ollaan jne". Vittu tolla jätkällä ei ole yhtään munaa! Voiko naiset oikeesti tykätä tollasista luonteettomista trenditukka H&M vaateripustimista?

Näistä kyllä, kyllä ja kyllä samaa mieltä. Paitsi viimeiseen EI! Itse en ainakaan naisena tykkää joojoo-miehistä...

Ihmeellistä että ohjelman juontajat saavat kommentoida kilpailijoiden tekemisiä, taitaa big brother haluta että Tiina pääsee jatkoon.

Mr. man sanoi:
Ihmeellistä että ohjelman juontajat saavat kommentoida kilpailijoiden tekemisiä, taitaa big brother haluta että Tiina pääsee jatkoon.

Kyllä välillä huomaa miten ohjaaja voi vaikuttaa erittäin paljon siihen kuka sieltä lähtee.
Taisi olla nimeämisten jälkeen kun Tiinasta ja Timosta tuli "parhaat palat". Timo näytettiin leikkelemässä päissään possun kärsää ja vilauttelemassa Laura Bonolle muniansa, kun taas Tiinasta näytettiin pelkästään positiivista kuvaa.---> ihmiset äänestää Timoa.
Ja sanoihan Hannakin yhdessä vaiheessa siellä katsomossa että illan koosteohjelma ei anna realistista kuvaa mitä talossa tapahtuu.
Ohjaaja voisi varmaan tehdä vaikka mikasta tai Pertusta yhden jakson aikana täyden mulkeron.

MissEvilEve sanoi:
Mutta nyt ihmiset myös muistavat tai viimeistään heräävät siihen miksi Timo pitää saada ulos!
Häslät helvettiin talosta :worship: ;)

Naiset ensin vaikka heikoille jäille...;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom