Suomalaisviha

Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Jortsu
Minua henkilökohtaisesti ei kiinnosta maksaa kenenkään lusmuilusta, oli kansalaisuus sitten mikä tahansa. Se on vaan kumma että tuo suivaantuneisuus niin usein kohdistuu hirveällä vimmalla vain ulkomaalaisiin lorvailijoihin, työtä vieroksuvia kun löytyy täällä sosiaaliturvan paratiisissa suomalaisistakin.

Olet oikeassa. Mua ottaa kyllä myös päähän suomalaiset pummit, mutta jostain syystä kuitenkin enemmän maahanmuuttajat. Vituttaa kun pimeimmästä Afrikasta asti vaelletaan joukoittain suomen porteille vaatimaan etuja. Suomalaiset nyt on suomalaisia, isäntiä talossaan, eikä niitä oikeen voi mihinkään karkoittaakkaan. Ratkaisuna minulla olisi tähän: 1) Sosiaalitukisomalit rahtikontteihin ja takasin Mogadishuun. 2) Suomalaisten pummien tukia matalimmiksi!

edit. Kuitenkin taas taitaa olla niin, että prosentuaalisesti somaleista on enemmän sosiaalipummeja kuin suomalaisista

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by taisteluorava
2) Suomalaisten pummien tukia matalimmiksi!

Vois ketuttaa tommonen jos hommaat ittes joskus työttömäks...

Valitettava tosiasia on se, että aatteellisten suuntien ääripäistä ei useasti löydy henkilökohtaista kokemusta maahanmuuttajista. "Joensuun skini" ei ole välttämättä edes nähnyt neekeriä, eikä vihreiden nuorisoaktiivia ole puhallettu ja niistetty Helsingin asematunnelissa.

Oma maailmankuvani ja aatteellinen maailmani on työni kautta muovautunut todella kyyniseksi. Yhteiskunnan lakeihin ja normeihin sopeutumattomia perseenreikiä löytyy kaikista ihmisistä. Ei voi kuitenkaan ummistaa silmiään siltä, että huomattavan suuri osa rikoksen tekijöistä ja järjestyshäiriöiden aiheuttajista on maahanmuuttajia.

Totuus on se, ettei siellä kamelinpaskanuotiolla ole ainakaan käytöstapoja opeteltu tai omaksuttu!

Olet oikeassa. Mua ottaa kyllä myös päähän suomalaiset pummit, mutta jostain syystä kuitenkin enemmän maahanmuuttajat. Vituttaa kun pimeimmästä Afrikasta asti vaelletaan joukoittain suomen porteille vaatimaan etuja. Suomalaiset nyt on suomalaisia, isäntiä talossaan, eikä niitä oikeen voi mihinkään karkoittaakkaan. Ratkaisuna minulla olisi tähän: 1) Sosiaalitukisomalit rahtikontteihin ja takasin Mogadishuun. 2) Suomalaisten pummien tukia matalimmiksi!

edit. Kuitenkin taas taitaa olla niin, että prosentuaalisesti somaleista on enemmän sosiaalipummeja kuin suomalaisista

Kannattaa pitää mielessä seuraavat seikat:

- ilman oleskelulupaa ei maahanmuuttajat voi hakea töitä - ja luvan saanti voi kestää ... Ja kun miettii tämän hetken työttömyystilannetta jo meidän suomalaisten kohdalla, niin ei luulisi olevan suuri ihme että maahanmuuttajilla on vielä suurempia vaikeuksia.
- noista rikostilastoista: jos verrattaisiin esim. Ruotsissa asuvien suomalaisten ja ruotsalaisten kohdalla noita lukuja, niin tulos olisi samansuuntainen kuin nyt somalien ja suomalaisten välillä. Syy: maahanmuuttajat ajautuvat helpommin rikollisuuteen, erinäisistä syistä. Vrt. vaikka italialaiset ja irlantilaiset Jenkeissä, jamaikalaiset Briteissä, algerialaiset yms. Ranskassa jne. jne.

Plus tietenkin se itsestäänselvyys, että vaikka somaleista prosentuaalisesti suurempi osa voikin olla rötöstelijöitä, niin kaikki eivät ole. Eikä niitä rötöksiin syyllistymättömiä pidä syyttää muitten rikoksista.

Pahoihin rötöksiin syyllistyneen maahanmuuttajan voisi munkin mielestä passittaa maitojunalla kotio. Paitsi jos hän on jo Suomen kansalainen.

Somalialaiset ovat periaatteessa Afrikan mustalaisia,eikä mitään työintoilijoita. Miksi Suomeen ei voida ottaa esimerkiksi Aasiasta ihmisiä kun ne osaavat ja viitsivät töitäkin tehdä. Se on varma et tänne joudutaan ottaan ulkomailta lisätyövoimaa,mutta pitäis valikoida ihmiset tarkemmin. Muistaakseni Iranilaisilla oli työttömyys 70% eli miettikää sitä. Onko se rasistista jos en vain halua maksaa veroa jollekkin saatanan mutiaisille jotka istuu kotona palleja kaivelemasa. Mua ei kiinnosta pätkääkään mikä ihonväri ku tekisivät töitä niin ku suomalaiset. Ensiksi kieltä opiskeleen ja sen jälkeen töihin. En ymmärrä muutenkaa pakolaisten oton logiikkaa kun se ei juurikaan paranna Afrikkailaisten asemaa ja työvoiman voi ottaa vaikka Kiinasta tai Intiasta. Kaveri kerto muutama päivä sitten et Kaarlessa (yökerho Oulussa) oli joku somali ottanu perhosveitten esille ku ei Suomalainen tyttö lähteny tansiin,tommonen vituttaa ihan extrasti niin ku suomalaisten pitäis opetella johonki muguluku heimon tavoille. Nyt on muuten hyvä agressio lähtä salille nostaan uuden penkki maximin...

Joopa joo.. Kaikki Ahmedit vaan Suomeen ryöstämään itseään pienempiä lapsia. On se ihanaa, ku voi ryöstää pikkulapselta matkapuhelimen vapaasti kaupungilla. On se vaan niin saatanan kiva, ku tulee pikkuveli/-sisko kotiin, ja sanoo, et neljä somalii pölli mun kännykän. Siin ei kyl säälii heru multa.
Ja ne jotka asuu muualla ku Suomen suurissa kaupungeissa, ja mussuttaa, et "onhan ne somalit jees, mitä pahaa ne muka tekee..." ni vois olla hiljaa. Te ette tiedä millaista on esimerkiksi täällä Helsingissä, aivan eri meno ku jossain 5000 asukkaan kylässä.

Originally posted by MuayThai
Somalialaiset ovat periaatteessa Afrikan mustalaisia,eikä mitään työintoilijoita. Miksi Suomeen ei voida ottaa esimerkiksi Aasiasta ihmisiä kun ne osaavat ja viitsivät töitäkin tehdä. Se on varma et tänne joudutaan ottaan ulkomailta lisätyövoimaa,mutta pitäis valikoida ihmiset tarkemmin. Muistaakseni Iranilaisilla oli työttömyys 70% eli miettikää sitä. Onko se rasistista jos en vain halua maksaa veroa jollekkin saatanan mutiaisille jotka istuu kotona palleja kaivelemasa. Mua ei kiinnosta pätkääkään mikä ihonväri ku tekisivät töitä niin ku suomalaiset. Ensiksi kieltä opiskeleen ja sen jälkeen töihin. En ymmärrä muutenkaa pakolaisten oton logiikkaa kun se ei juurikaan paranna Afrikkailaisten asemaa ja työvoiman voi ottaa vaikka Kiinasta tai Intiasta. Kaveri kerto muutama päivä sitten et Kaarlessa (yökerho Oulussa) oli joku somali ottanu perhosveitten esille ku ei Suomalainen tyttö lähteny tansiin,tommonen vituttaa ihan extrasti niin ku suomalaisten pitäis opetella johonki muguluku heimon tavoille. Nyt on muuten hyvä agressio lähtä salille nostaan uuden penkki maximin...

Ptruu, otahan iisimmin!

Lukaisepa vaikka tuo mun viesti yläpuolelta niin ehkä muistat/tajuat ettei se suinkaan ole niin helppoa että "kielikouluun & sitten töihin". Tiedäthän millainen Suomen työttömyystilanne on? Tiedäthän ettei monilla alueilla valtaosalle kielikurssille haluavista maahanmuuttajista järjesty paikkaa? Tajuathan, että varmaan joskus joku suomalainenkin on törttöillyt veitsen kanssa Oulun baareissa? Maahanmuuttajat pitää saada kieltä opiskelemaan & töihin mahdollisimman pian, mutta vaatii se panostusta myös valtion & meidän suomalaisten taholta, ei se työpaikka itsestään synny sellaiselle joka on tähän maahan vasta tullut. Kummankin puolen pitää laittaa kaikki likoon.

Rauhoitu tosiaan vähän. Tuolla tahdilla jää penkkimaksimi pian haaveeksi kun verisonet poksahtaa päästä jo lämmittelysarjoissa ... :rolleyes:

Originally posted by vesguru
Joopa joo.. Kaikki Ahmedit vaan Suomeen ryöstämään itseään pienempiä lapsia. On se ihanaa, ku voi ryöstää pikkulapselta matkapuhelimen vapaasti kaupungilla. On se vaan niin saatanan kiva, ku tulee pikkuveli/-sisko kotiin, ja sanoo, et neljä somalii pölli mun kännykän. Siin ei kyl säälii heru multa.

Ja tämähän kertoo tietenkin sen, että jokaikinen somali on varas?

Vai onko varkauden tekijän ihonväri se kaikkein raskauttavin tekijä?

Originally posted by AKV

On. Ketään mun tuttua/tuntemaa henkilöä ei ole yrittänyt ryöstää kukaan suomalainen.

JA edelliseen asiaan liittyen:
Koko maassa vuonna 1999 ulkomaalaisten/maahanmuuttajataustainen henkilöiden tekemiksi epäillyistä ryöstöistä (95) peräti 66 % tehtiin Helsingissä.

Ongelmana on, että suomessa on vaikea saada aikaan ASIALLISTA keskustelua pakolaisten ongelmista. Sitä leimataan rasistiksi helvetin helposti, jos vähän jotain pahaa sanoo. Toiseksi myös pakolaisvastaiset henkilöt viljelevät asiattomia kommenttejaan liian herkästi, ja näin heidän mielipiteiltään saattaa mennä uskottavuus liian helposti. Kommentteja kuulee usein vain äärilaidoilta. Moni keskilinjan kannattaja ei ehkä uskaltaudu mukaan keskusteluun, kun ei halua itseään luettavan kummankaan äärilaidan joukkoihin. Toivottavasti Tony Halmeen valinnan jälkeen ryhdyttäisiin pakolaisongelmasta puhumaan enemmän. Tonyn kommentit kirjoissaan eivät tosin olleet lainkaan asiallisia (sitäkin parempaa viihdettä), joten tuskin miestä ainakaan otetaan kovin tosissaan.

Originally posted by AKV

No minä ainakin pidän somaleja roskasakkina, liian moni heistä kun on "rikollinen". On kulunut yli 10 vuotta eikä ongelmiin ole tullut muutosta. On ryhmän sisäisen kurin puutosta, jos ei saa rettelöiviä yksilöitään kuriin. Tästä syystä joudunkin yleistämään.
Liian monta kertaa olen nähnyt itse, tai kuullut sanottavan niistä pahaa, joten mun mittani somaleita kohtaan alkaa olla täysi!
Niille on kyllä annettu niin hyvät mahdollisuudet elämiseen suomessa kun vaan voi, mutta kiitokseksi siitä annetaan puukosta selkään! Hyysäily saa mielestäni loppua.

ps. en ole rasisti vaan realisti

No minä ainakin pidän somaleja roskasakkina, liian moni heistä kun on "rikollinen". On kulunut yli 10 vuotta eikä ongelmiin ole tullut muutosta. On ryhmän sisäisen kurin puutosta, jos ei saa rettelöiviä yksilöitään kuriin. Tästä syystä joudunkin yleistämään.
Liian monta kertaa olen nähnyt itse, tai kuullut sanottavan niistä pahaa, joten mun mittani somaleita kohtaan alkaa olla täysi!
Niille on kyllä annettu niin hyvät mahdollisuudet elämiseen suomessa kun vaan voi, mutta kiitokseksi siitä annetaan puukosta selkään! Hyysäily saa mielestäni loppua.

Mies puhuu vähän mutta asiaa.Mun mielestä somalit eivät kuulu tähän yhteiskuntaan ja sillä selvä!

On. Ketään mun tuttua/tuntemaa henkilöä ei ole yrittänyt ryöstää kukaan suomalainen.

Jokainen somali on siis rikollinen, koska sun tuttuja ei ole yrittänyt koskaan ryöstää kukaan suomalainen. Asia selvä. :thumbs:

Ei kun ihan oikeasti, nyt en tiedä pitäisikö itkeä vain nauraa. Jos päättelykyky yms. on tuota tasoa, niin miten sä olet ylipäätään selvinnyt tuohon ikään asti hengissä? :(

AKV, usein olen ollut monessa asiassa samaa mieltä kanssasi (itsekin olen aika suvaitsevainen, ymmärtäväinen ym yhteiskunnan epäkohtia etc kohtaan) tämän tyyppisissä asioissa, näitähän on palstalla puitu monen monituista kertaa.

Mutta kyllä asia on valittettavasti niin, että ei sitä tartte ruveta googlella hakemaan tilastotietoa rikoksiin ja niiden tekijöihin liittyen, vaan kuten vesguru sanoi, ovat maahanmuuttajat varmasti suhteessa enemmän asialla rikoksissa kuin suomalaiset.

Ulkomaalaiset syyllistyvät kumman usein juuri tällaisiin ihmerikoksiin, joihin liittyy torjutuksi tuleminen, kuten Muay Thai kertoi. Itse olen myös ollut vieressä katsomassa, kun musta mies veti tuttua tyttöä TURPAAN tanssilattialla, kun tämä oli kuin ei huomaisikaan miehen yrityksiä. Samoin nämä pikkurikokset, anastukset, ovat nimen omaan ulkomaalaisten heiniä...

Hmm, ja on varmaan myös suomalaisten sisäisen kurin puutosta se että meillä on läntisen maailman pahimpiin kuuluvat perheväkivaltatilastot? Itsemurhaluvut? Väkivaltarikostilastot melkein pahimmat kaikista EU-maista? Tämä kuitenkaan huoleta sua, vaan somalit on kaiken pahan alku ja juuri. Sillä kun usea somali on rikollinen, niin kaikki ovat, eikös juu? Katoppa kuule sanakirjasta mitä "realisti" tarkoittaa.

Antaa olla. En jaksa enää vääntää teikäläisten kanssa kättä tästä asiasta. Kun ei mene jakeluun, niin ei mene. Työssä saa jo tarpeeksi paljon yrittää saada ihmiset tajuamaan & oppimaan, en jaksa samaa en vapaa-ajalla. Uskokaa mitä haluatte.

Originally posted by AKV
Jokainen somali on siis rikollinen, koska sun tuttuja ei ole yrittänyt koskaan ryöstää kukaan suomalainen. Asia selvä. :thumbs:

Ei kun ihan oikeasti, nyt en tiedä pitäisikö itkeä vain nauraa. Jos päättelykyky yms. on tuota tasoa, niin miten sä olet ylipäätään selvinnyt tuohon ikään asti hengissä? :(
Mistä päin oot kotosin?

Originally posted by Andy
AKV, usein olen ollut monessa asiassa samaa mieltä kanssasi (itsekin olen aika suvaitsevainen, ymmärtäväinen ym yhteiskunnan epäkohtia etc kohtaan) tämän tyyppisissä asioissa, näitähän on palstalla puitu monen monituista kertaa.

Mutta kyllä asia on valittettavasti niin, että ei sitä tartte ruveta googlella hakemaan tilastotietoa rikoksiin ja niiden tekijöihin liittyen, vaan kuten vesguru sanoi, ovat maahanmuuttajat varmasti suhteessa enemmän asialla rikoksissa kuin suomalaiset.

Tästä ei ollutkaan kyse. Näin varmasti on. Kyse oli ainakin mulla siitä, että en tajua millä logiikalla kaikista tietyn ryhmän jäsenistä saadaan rikollinen jos osa porukasta rötöstelee. Enkä yritä syyttää ulkomaalaisten tekemistä rikoksista suomalaisia, rikollinen on aina itse vastuussa teoistaan, mutta yritän vain hienovaraisesti vihjata että jos jengi alkaa automaattisesti kohdella jokaista tummaihoista varkaana tms., niin tässä ei ole mitään järkeä.

Mutta kuten sanottua, en jaksa enää vääntää kättä itsestäänselvästä asiasta. Toivotaan, että nämä kovakallosimmatkin joskus tajuaisivat asiat ilman että mitään pahempaa tapahtuu sitä ennen.

Originally posted by AKV
, rikollinen on aina itse vastuussa teoistaan, mutta yritän vain hienovaraisesti vihjata että jos jengi alkaa automaattisesti kohdella jokaista tummaihoista varkaana tms., niin tässä ei ole mitään järkeä.

Tässähän ollaan ainoastaan lähettämässä somukoita himaan.
Ei suinkaan kaikkia mustia.:thumbs:

Mistä päin oot kotosin?

Jyväskylästä.

Nyt sun kuuluu vastata että "eihän-siellä-landella-ees-oo-somppuja-joten-et-sä-mistään-mitään-voi-tietää". :rolleyes:

En tiedä sinusta, mutta minä kohtaan työssäni päivittäin maahanmuuttajia, sekä lapsia että aikuisia. Olen havainnut sellaisen yllättävän seikan, että he ovat ihmisiä kuten me muutkin, sekä vikoineen että hyvine puolineen. Voitko kuvitella? :confused:

Originally posted by AKV
Hmm, ja on varmaan myös suomalaisten sisäisen kurin puutosta se että meillä on läntisen maailman pahimpiin kuuluvat perheväkivaltatilastot? Itsemurhaluvut? Väkivaltarikostilastot melkein pahimmat kaikista EU-maista? Tämä kuitenkaan huoleta sua, vaan somalit on kaiken pahan alku ja juuri. Sillä kun usea somali on rikollinen, niin kaikki ovat, eikös juu? Katoppa kuule sanakirjasta mitä "realisti" tarkoittaa.

Antaa olla. En jaksa enää vääntää teikäläisten kanssa kättä tästä asiasta. Kun ei mene jakeluun, niin ei mene. Työssä saa jo tarpeeksi paljon yrittää saada ihmiset tajuamaan & oppimaan, en jaksa samaa en vapaa-ajalla. Uskokaa mitä haluatte.

Nimenomaan sisäisen kurin puutosta myös suomalaisten osalta, nimittäin Suomessa on liian lievät tuomiot väkivaltarikoksista.

Tuolla somaleiden sisäisen kurin puutteella tarkoitin, että jos "kunnon" somalit haluavat että heidän maineensa ei mustaannu, niin voisivat pitää lauman riehuvat yksilöt kurissa. Muttakun näitä häirikköyksilöitä on niin paljon, ehkä jopa enemmistö, niin "kunnon" somaleiden on heitä vaikea hallita.

Kunnon suomalaiset ovat onneksi kuitenkin vielä enemmistö Suomessa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom