Itse en usko mihinkään naminami ja Tammisen liirumlaarumiin. Psyyke vahvistuu kovan treenin myötä ja jos mies on rajussa kunnossa niin ei silloin päätä palele isoissakaan kehissä. Jos taas treeni ollut huonompaa niin jännä kakka tulee äkisti housuun ku vastustajaksi saapuu kovakuntoinen atleetti. Niinimäestä huomaa sen hyvin kun mies on rajussa kunnossa niin ei paljoa ilme värähdä ennen matsia. Jerry olis myös parhaassa kunnossaan sellainen, että olisi mennyt mihin otteluun tahansa ilman pelkoa. Kun kunto ei ole paras mahdollinen niin alkaa epävarmuus hiipimään puseroon.
Suomalaisilla pitäisi myös panostaa paljon fysiikka puoleen. Ne maailman starat ovat pirun vahvoja kokoluokassaan. Emelianenkokin vetää leukoja ihan tyhjää vaan vaikka iso mies. GSP: n punttitreenissä myös rauta liikkui mitä netistä kattelin. Sillä alueella on ehkä kaikkein suurin puutos vielä. Pitäen sisällään myös fyysisen kestävyyden.
Itse olen jo pidemmän aikaa ollut kiinnostunut Diaz:n veljesten menestyksestä. Molemmat veljekset ovat todella hyvässä kunnossa, varsinkin Nick on vetänyt todella kovia aikoja täällä Usan puolella triathlonkisoissa. Jos jonkinlaiselle konsultaatiolle fyysisen kestävyyden suhteen on tarvetta, itse lähden mielellään talkoisiin mukaan.