Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voidaan melkeen laskea siis 3 Suomi voittoa tälle viikolle.Uutisia maailmalta:
Walls voitti Canadassa tyrmäyksellä ja Puolassa Halosen Jussi löi matsin alussa kaverin otsaan sillä seurauksella että kämmenluita poikki ja pyyhe kehään.
Löytyykö pätkää jostakin?Uutisia maailmalta:
Walls voitti Canadassa tyrmäyksellä ja Puolassa Halosen Jussi löi matsin alussa kaverin otsaan sillä seurauksella että kämmenluita poikki ja pyyhe kehään.
Itse en ainakaan ole löytänyt kun muutaman sekunnin klipin molemmista matseista ig storyn kautta. Edin matsissa kaveri ryntäsi päälle ja Edi löi vastaan upparin + vasemman koukun ja vihu unille.Löytyykö pätkää jostakin?
Täältä pakkiksellahan näitä bodareita löytyy.Löytyykö pätkää jostakin?
Eilen oteltiin Imatralla ihan jäätävän hyviä vapaaottelumatseja Carelia Fight XVI:ssa. Ikuisen Peruskurssin YouTube-kanavalta löytyy striimit päivän Suomi MMA Cup-matseista ja illan ottelukortista, eli nimenomaan Carelia Fightista. Tos alla on linkki Carelian striimiin, jos jengii kiinnostelee
Hurja saldo mitä kuuluttaja sanoi että 500 judomatsia takana.Kannattaa painaa mieleen nimi Rasmus Vauhkonen. 17-vuotias kaveri otti eilenkin upean voiton. Plakkarissa on jo aikuisten Suomen mestaruus tältä vuodelta.
Vaparissa aikuisten Suomen mestaruus 61kg ja junnujen MM-pronssi tänä vuonna.Hurja saldo mitä kuuluttaja sanoi että 500 judomatsia takana.
Oliks myös vaparin mestaruus? Ainakin judon yleisen mestaruus oli.
Vai oliko niin että judossa junnujen ja vaparissa yleisen sarjan mestaruudet?Hurja saldo mitä kuuluttaja sanoi että 500 judomatsia takana.
Oliks myös vaparin mestaruus? Ainakin judon yleisen mestaruus oli.
Joo niin jörsö jo korjasikin, itse olin vain kerran kuullut kuulutuksen niin muistin väärin.Vai oliko niin että judossa junnujen ja vaparissa yleisen sarjan mestaruudet?