Onko noista vapaaottelu EM kisoista kellään mitään tietoa`?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa-a, enpä tiedä. Et taida seurata foorumia kovin tarkasti?Onko noista vapaaottelu EM kisoista kellään mitään tietoa`?
My badJaa-a, enpä tiedä. Et taida seurata foorumia kovin tarkasti?
Noo kunhan nyt ensin löytyy vastustaja ni katellaan sitten niitä matsi järjestyksiä. Anyway, kova kortti varmasti tulossa.Walls näemmä kiinnitetty seuraavaan Cageen. Ei oikein tuo maailmanvalloitus lähtenyt.
Oli Cage Warriorsiin lähtiessään Cagen vetonaula ja muistaakseni järjestään pääotteluissa viimeisissä kotimaan esiintymisissään. Nyt ei näköjään slottia löytynyt mainista tai edes co-mainista.
Tosin, kyllä itse ainakin näkisin Wallsin paikan pääottelussa ennen Rytöhonkaa
Mä kuulin, että ei ottelis tuolla Cagessa vaan ois lähdössä johonkin toiseen brittiorganisaatioon säkiksi seuraavaksi.Noo kunhan nyt ensin löytyy vastustaja ni katellaan sitten niitä matsi järjestyksiä. Anyway, kova kortti varmasti tulossa.
22.10 ottelee Canadassa. Cagen matsi ei ole peruuntunut ja toteutunee sovitusti.Mä kuulin, että ei ottelis tuolla Cagessa vaan ois lähdössä johonkin toiseen brittiorganisaatioon säkiksi seuraavaksi.
Valmentaja Mikko Koivumäki laitto viestii että "rotesti tehdään"Paskaa tuomarityötä Bravessa! Ei helvetin helvetti. Aivan älytöntä. Valitusta peliin. Ihan hanurista koko skeida. Olli kyllä nostanut tekemisen tasoa viimeisen 3 matsin aikana
Itänaapurissa toi menis vielä läpi. Mutta onneksi noissa arabimaissa on kuitenkin oikeusvaltio ja demokratian rattaat öljytty hyvinValmentaja Mikko Koivumäki laitto viestii että "rotesti tehdään"
Osaan ne ryöstää Superiorissakin.Länsimaalaisissa organisaatioissa on mahdollista saada suht oikeuden mukaista tuomarointia(poikkeuksiakin on)mutta tuolla Brave organisaatiossa halutaan vaan edistää venäläisten ja lähi-idän ottelijoiden uraa !
Suomalaisille järkevät ulkomaalaiset organisaatiot UFC ulkopuolella on esim. Ruotsin FCR(matsit näkyy UFC Fight Pass)ja Superior Challenger(Viaplay) , Cage Warriors , Bellator , KSW , ARES...