Suomalainen vapaaottelu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvä, että ukko saa matsia nyt. Sparv kyllä erittäin viihdyttävä ottelija, vaikka tätä matsia ei varmaan videon tai streamin muodossa ole saatavilla epäilen.
Toivottavasti jossain vaiheessa nähtäisiin myös suomessa sekottamassa 77kg pakkaa.

Tosin kyllä mä tulevilla loskapaska keleillä pysyisin aurinkoisissa paikoissa, jos mahdollista :)

Taannoisen huutelun ja toiveajattelun jälkeen Glenn Sparville on saatu matsi ihan oikeasti. Ei tosin Australiaan, vaan "kotikulmilla" Thaimaassa elokuun lopussa.

Ainakin itseluottamus on Vaasan miehellä tullut kuntoon Aasiassa. Tuskin tuo treenipaikka ja valmennuskaan pahaa ovat tehneet, mielenkiinnolla odotellaan.

Toivottavasti saatte joskus haastista kyseisesta herrasta lisää, oikeastaan näyttää olevan aika potenttiaalinen suomalainen jannu joka maailmalla heiluu tosissaan.
Pikkuinen juttu näytti olevan, mutta missä pureudutaan lähemmin elämiseen lajille, niinkuin ukko näyttää sille omistautuvan. Ohan se ainut suomalainen joka tuossa painoluokassa on edes pystynyt ruotsalaisen Westinin kanssa olemaan täyden ajan samassa häkissä ja laittanut Westinin jo vähän edes hätää kärsimään.
Häkkiradio vois myös pureutua herraan ja sen porukoihin.

Toivottavasti saatte joskus haastista kyseisesta herrasta lisää, oikeastaan näyttää olevan aika potenttiaalinen suomalainen jannu joka maailmalla heiluu tosissaan.
Pikkuinen juttu näytti olevan, mutta missä pureudutaan lähemmin elämiseen lajille, niinkuin ukko näyttää sille omistautuvan. Ohan se ainut suomalainen joka tuossa painoluokassa on edes pystynyt ruotsalaisen Westinin kanssa olemaan täyden ajan samassa häkissä ja laittanut Westinin jo vähän edes hätää kärsimään.
Häkkiradio vois myös pureutua herraan ja sen porukoihin.

Otetaan tämä työn alle, kun mies saadaan taas kotimaahan. Kommunikointi maailman ääriin on hieman ohutta, etenkin kun Glenn on melko vahvasti ruotsinkielinen. Varmasti pidemmän Thaimaassa oleskelun jälkeen riittää painavaa asiaa kuitenkin, joten pitäähän tuo joskus hoitaa.

Karhuherra, otappa muhun yhteyttä. Oon vielä tän kuun loppuun asti Chiang Maissa ja voisin vetää jonkunlaisen haastattelun miehestä (voit vaikka ite valmistella koko haastattelun). Eilen olin jutussa tuon Team Questin salin omistajan kanssa. Tuttu janppa kielikoulusta ja katulätkästä. Varmaan sopii kaikille, näkyvyyttähän se lisää myös itse salia kohtaan.

Kysäsen tässä samalla Facebookissa tuolta salin omistajalta jos se kelpaa, ja hän voi vaikka kysyä itse ottelijalta onko kiinnostusta.

Ei ihan suoraan suomalaisuutinen, mutta hyvin läheltä liippaaa. Bellator pisti kaikki neidot pihalle, mikä on neidoille itselleen nykytilanteessa vain hyvä asia. Heistä Felice Herrig teki saman tien sopimuksen Invictan kanssa, ja luultavasti korsisarjan ykkösnimi Jessica Aguilar tulee perässä. Kumpikin siis samassa painoluokassa Katja Kankaanpään kanssa, ja etenkin Herrig osuu rankingeissa suoraan niille hoodeille, mistä Katjan seuraavaa vastustajaa varmasti katsotaan. Olisi itse asiassa loistava vastustaja Katjalle nyt, koska someblondi Herrig on hyvin esillä oleva nimi Jenkkilässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä ole nyt Glenn Sparville suotu onnea. Keväällä meni Thaimaan matsi sivusuun oman sairastumisen takia, nyt piti perjantaina otella, niin peruuntui koko tapahtuma. Lokakuulle seuraava matsi vireillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom