Suomalainen vapaaottelu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täälläkin on puhuttu siitä, että hommat eivät maailmalla ole viime aikoina oikein sujuneet. Tarkemmin ottaen kevätsesonki sujui niin, että kymmenestä suomalaistaistelijan matsista irtosi yksi voitto, auts. Tältä näyttää kokonaiskuva, pääosin pelkästään numeroiden valossa toki. Mitäs siihen sanotte?

Tuli tässä jonkin aasin sillan kautta tuosta Jussi Salorannan sparrikaverikolumnista mieleen että miehemme aasiassa Glenn Spravl ilmeisesti kovin tahtoisi One FC:n kortille. Oisko tässä taas paikka koittaa jotain Twitter kamppanijaa? Samaan syssyyyn vois kai vaikka Super Fight Leaguelle herraa promota. DARE:n tutkalla herra toivottavasti jo onkin.

Silander oli harmillisen huolimaton ensimmäisen erän subiyrityksen aikana. Olisi voinut ilmaiseksi siirtyä mounttiin mutta kuristaessaan ilmeisesti unohti jalat ja antoi halffin, josta Seery sitten haki vielä suljetun. Olisi vielä minuutti ollut aikaa poundata mountista.

Siiskosen kannattais mielestäni keskittyä CWFC-tittelin metsästämiseen ja sen pitämiseen. Realistisesti 31-vuotiaana on varmaan 4-5v kunnon aktiiviuraa jäljellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lähinnä meinasin sitä että Carelia fight on siis todenäköisesti viimeinen mahis nähdä Siiskonen suomessa hetkeen. Se huonopuoli noissa isonmaailman soppareissa on. Onneks kuitenkin tuo Siiskonen - Laitinen matsi toteutuu. Voi olla iha hyvä idea keskittyä tuohon CWFC:hen, mut kyl sitä saa rahankin perässä juosta. Tuskin Invictassakaan rikastumaan pääsee mut luulen että paremmat palkat siellä silti on. Eni vei onnee nyt tähänkin maailmanvalloitukseen :)

970141_10201586834894928_1326690457_n.jpg

International Superstar Glenn Sparv vs Former Nitro Champion Ian Bone Nitro 10. What do you guys think? Amazing fight!!!
Tuon nitro MMA:n FB sivuilta

Mitenkäs minä itse olin tulkitsevani kuvaa ja asiaa niin, että tuo on toivottu/ehdotettu matsi seuraavaan tapahtumaan? Eikä välttämättä organisaation taholta kerrottu. Vai missasinko jotain?

Suositut

Back
Ylös Bottom