Suomalainen vapaaottelu

Kyllä, sanoi myös noin. Jos olisi jättänyt sanomiset tuohon niin ei tuossa olisi mitään leukojen louskuttelua 😅
Mitä se sitten louskutteli? Makwanin suhteen ainakin mun mielestä ihan asiallista, joskin melko suoraa puhetta. Ainoa mitä itse en oikein ymmärtänyt on se ettei Omrania muka ois noteerattu suomessa. Tää ei kuitenkaan ollut eka kerta kun ns. valtavirtamedia herran huomioi ja piskuinen lajimediakin kyllä muistaa nostaa äijää framille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä se sitten louskutteli? Makwanin suhteen ainakin mun mielestä ihan asiallista, joskin melko suoraa puhetta. Ainoa mitä itse en oikein ymmärtänyt on se ettei Omrania muka ois noteerattu suomessa. Tää ei kuitenkaan ollut eka kerta kun ns. valtavirtamedia herran huomioi ja piskuinen lajimediakin kyllä muistaa nostaa äijää framille.
Samaa mieltä tuosta näkyvyydestä. Jos Omranin tämän hetkiset meriitit laittaisi kontekstiin niin Suomesta löytyy aika monta paljon kovempaa kamppailijaa jotka ei näy mediassa yhtään.
 
Mitä se sitten louskutteli? Makwanin suhteen ainakin mun mielestä ihan asiallista, joskin melko suoraa puhetta. Ainoa mitä itse en oikein ymmärtänyt on se ettei Omrania muka ois noteerattu suomessa. Tää ei kuitenkaan ollut eka kerta kun ns. valtavirtamedia herran huomioi ja piskuinen lajimediakin kyllä muistaa nostaa äijää framille.
Kuten pari viestiä sitten tässä ketjussa totesin...

Lähinnä tuo lausahdus "minun hyvä on erilainen kuin Makun hyvä" oli vähän outo, Omranhan ei oke vielä saavuttanut yhtään mitään vaikka verrattaisiin siihen Makuun kuka oli juuri signattu UFC:hen.
 
Mut siis mun mielestä ton lausahduksen vois heittää kuka vaan kadun tallaaja, jos esim. hyvän määritelmänä pitää painoluokan top 10 porukkaa.
 
Itse ymmärsin Chaabanin tarkoittavan lähinnä sitä, että Makwanin tasoiset saavutukset eivät riitä hänelle, vaan hän haluaa enemmän.

Aika näyttää miten tämä tulee toteutumaan.
Jep, olen kyllä heti Chaabanin junassa kun alkaa tekemään nousuaan. Menestyviä suomalaisia ei todellakaan ole liikaa. Makwan on suomen menestynein vapaaottelija melkein millä vaan mittarilla joten rima on asetettu korkealle mutta se on hyvä vaan se.
 
Tänään Cage Warriorsin Dublinin illassa tulessa Santalahti ja Sarasjärvi 💪
(Fightpassista näkyy)

IMG_20231014_095329.jpg


Imatralla kauttaaltaan kova eventti!
(Ikuinen peruskurssi striimaa youtubessa)
IMG_20231014_094921.jpg
 
Jep, olen kyllä heti Chaabanin junassa kun alkaa tekemään nousuaan. Menestyviä suomalaisia ei todellakaan ole liikaa. Makwan on suomen menestynein vapaaottelija melkein millä vaan mittarilla joten rima on asetettu korkealle mutta se on hyvä vaan se.
Näinhän se on: Makwanin menestys on Suomen mittapuulla poikkeuksellinen. Maailman mittapuulla ei. Hyvä asenne Omranilla, eikä mielestäni louskuttanu leukoja.
 
Tänään Cage Warriorsin Dublinin illassa tulessa Santalahti ja Sarasjärvi 💪
(Fightpassista näkyy)

katso liitettä 259653

Imatralla kauttaaltaan kova eventti!
(Ikuinen peruskurssi striimaa youtubessa)
katso liitettä 259652
hurjat kertoimet veikkauksella, Ollille 3,45 ja Markolle oli lähes 2,5. Ei voinut vaan parina lyödä pitkävedossa jostain syystä. En pidä mahdottomana molempien voittoa kun vaan jättävät lyöntihommelit vähille pystyssä.
 
Näinhän se on: Makwanin menestys on Suomen mittapuulla poikkeuksellinen. Maailman mittapuulla ei. Hyvä asenne Omranilla, eikä mielestäni louskuttanu leukoja.
Tavoitteita osaa asettaa kuka vaan, harvempi on valmis järjestämään olosuhteet sellaisiksi että ne voisi saavuttaa ja viimeisenä vielä se toteutus eli tarpeeksi kovien matsien saaminen ja niiden voittaminen.

Omranilla on 2/3... nyt pitäisi seuraavaksi alkaa nostamaan kilpailujen tasoa koska tämän hetken taso on aivan liian vaatimaton jotta voisi verrata itseään Makwaniin.
 
Varmaan on aika taas nostaa tasoa ja vähän tais Omran näin vihajatakkin. Omran on kuitenkin vasta uran alussa, eikä Makwankaan tossa vaiheessa uraa paljon kummosempia vastustajia kohdannut, mutta tais jo aika kovia puheita UFC:tä laukoa.
 
Makwanin kymmenestä ensimmäisestä matsista hän voitti 8 ensimmäisen erän lopetuksella. Näistä yhden matsin Makwan hävisi lopetuksella ja yhden voitti pistein.

Makwanin vastustaja numero 7 oli Johannes Isaksson ja Makwanin rekordi tuolloin sama kuin Chaabanin nyt eli 5-1.

 
Simon sai estettyä lähes kaikki Sarasjärven alasvientiyritykset, jotka alkoi mennä loppua kohden jo aika epätoivoiseksi. Lopulta kolmannessa erässä Sarasjärvi jäi Simonin kuristukseen.

On tämä kotimaisen vapaaottelun seuraaminen tällä hetkellä aika kurjaa.
No ehkä Santalahti hoitaa....
 
On tuo ero iso, nopeudessa..hyvin sai väisteltyä Marko pystyssä lyönnit mutta seinäpainissa vaan roikkui eikä itse lyönyt.
Ei auta itku markkinoilla. Taso on tuo niin sen saa minkä ansaitsee. Tappelu puuttuu. Ja terävyys. Bjj ukoksi kohtuullisen hyvät alasviennit vaikka nyt vähän kaukaa. Olisi saanut sen mattotlanteen ekassa erässä minkä sai viimeisessä niin kuivaan ukkoon ois voinu tarttuakin joku lopetus.
 
Kunto loppus Ollilla, huohotti jo ekassa erässä. Mikä menny mönkään valmistautumisessa, painonvedossa, tankkauksessa... 😐
Samaa katoin itse, suu auki haukkoi henkeä jo ekassa. Vastustaja oli kyllä kovaa tasoa ja voitti kaksinkamppailut niin pystyssä, häkkiä vasten kuin matossakin...
 
Back
Ylös Bottom